Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet tudni, hogy milyen márkájú volt?
A pro-bolt gyárt féktárcsarögzítő csavarokat, a "legolcsóbb" a krómozott kivitel, de nem mondom meg, hogy mennyi a tíz db csavar (van titán is, az még durvább áron van)
Engem is érdekel mennyire válik be.......eddig csak egy rosszat hallottam itt a fórumon, egy RF-es srácnak megrepedt 2-3 hónap múlva és nem cserélték vissza pedig itthoni forgalmazótól vette....... ....pedig jó lenne mert sokkal olcsóbb mint a többi megoldás...
Ha valaki mégis EBC-t szeretne (tárcsa, fékbetét, kuplung), úgy tudok adni kedvező árajánlatot (20% kedvezmény a listaárhoz képest). Illetve 20% kedvezmény van nálam a Goodridge fém fékcsőszettekre is. (választható szín, alu / horganyzott / krómos fittingek, örökélet garancia)
Igen, a gyári csavarral. Frankón megpucoltam, menetrögzítő nekije, oszt jóvan Csak azt sajnálom, hogy akkor épp nem volt polír korongom, hogy a csavar fejét csillogóvá tegyem. Jobban mutatott volna az új fekete középrészű tárcsán...
O.K. szúrj majd be képet. A gyári csavarokkal raktad fel őket?
Hullámosat. Este dobok majd képet róla ha érdekel.
hullámosat vettél, vagy olyat, mint a gyári?
OFF: a tárcsavásárlás volt a harmadik ebay-es adásvételem, érdekes volt az előző ügylet eladójának értékelése
Én az enyémmel már mentem pár ezret és csak jót tudok mondani róla. Szerintem még hatékonyabb is mint a gyári.
Hello!
Több, mint valószínű, hogy nem egyeznek a méretek.
Ha elmennek legalább 20-30 eKm-t, már boldog leszek (elvileg van rájuk egy év Km-korlátozás nélküli garancia)
Én ugyanígy tettem! Nekem ne mondja senki, hogy a 120e Ft-os tárcsa annyival jobb mint a noname.
Először én is EBC tárcsákat akartam, viszont a Braking, Galfer stb. márkákhoz hasonlóan aranyárban mennek, és mivel nem akarom megduplázni a motorom értékét, inkább vettem noname-et
Az én '99-es nagybandimat illetően hasonló problémával szembesültem mostanában, "meglötyögősödtek" a tárcsák, és nagyon idegesítően zörögnek a kátyus, macskaköves, stb. szakaszokon. Már kopáshatáron vannak nagyjából, szóval a minap megrendeltem két első hullámos tárcsát az angol ebay-ről.
Hát mondták már, hogy csúnyán írok, de nem hittem volna, hogy ennyire!
http://youtu.be/Ve35a0_DaL4 Ezen a videón 50 mp körül látható, hogy merre szabadna elmozdulnia. De mivel a bandit tárcsáiba nem ilyen "lapított" szegecsek vannak, hanem kör keresztmetszetű, ezért annak semerre se szabadna mozogni.
Persze elmegy az még sokáig csak figyelni kell rá, mert előbb-utóbb elnyírja a szegecset és akkor....
Nem értem az írásodat!
Ha megfogva tudod forgatni, akkor nem is fog a fék nem?
Az akkor kikopott! Az cserés sajnos.
Ez minden irányban mozog előre hátra Kb 1mm és sugár irányba is ugyan ez a helyzet. Lehet e javítani? Vagy újat kíván?
Sziasztok fiúk lányok. Jelenleg teleszkóp felújításon szeretnék túl lenni és szükségem lenne némi infóra. Van egy 250 banditom 92 évjárattal. Na most megszerettem volna rendelni hozzá a cuccokat csak a bácsi nem tudta megadni a méretét...és mivel én nem vagyok otthon így nem is tudom megnézni. Viszont a 400 ét tudja. Na most a kérdés a következő. A 400 bandit első teleszkópszimeringjei megegyeznek a 250 ével? Én úgy gondolom hogy igen mivel jóformán ugyan az a váz ,de azért gondoltam megkérdezlek titeket is... :-) Aki tudja pontosan legyen oly szíves és írja meg nekem emailbe. cziemlertamas@gmail.com előre is köszönöm . Széles utat.
Az attól függ merre kotyog! Ha a tárcsát megfogva "forgatni" tudod akkor az kikopott. Csak sugárirányú mozgás az engedélyezett. Valahol volt róla egy videó, előkotrom.
Szokott kotyogni!
A DL-en nekem is kotyogott, de azt mondták, ez "természetes".
Sziasztok lenne egy kérdésem? A Kormány kúpos csapágyait zsíroztam le és felfigyeltem valamire. A fék tárcsám az egyik az meg sem mozdul a másik meg lötyög ez általános? A Szorító gyűrűk koptak ki?