Szerintem simán lehet a rövid távoktól. Ahhoz, hogy a motor rendesen felmelegedjen és a gyertya is jól kiégjen elég hosszú táv kell vagy jól meg kell hajtani rövidebb szakaszon. Az enyémbe van hőmérő és a mostani lájtos időjárásba ha túratempóba gurulok akkor max 80-90 fokig megy fel. Ha megzavarom 1-2km-et olyan 180km/h körül akkor felmegy 100 fölé is.
Egyszóval a lég-olajos blokk nem a rövid utakra van kitalálva. A bandit egy túragép. Tessék annyit menni, hogy a kútra épp csak be tudjon gurulni
A manualba megtalálod, hogy mennyit kell rajta csavarni. Egyébként kompresszió van rendesen?
Hajaj, remélem a azok is olvassák írásaid aki 250-es vagy 400-as banditot akarnak éppen venni. Ezért írjuk el folyton és milliószor, hogy senki ne gondolkozzonk ilyenbe. Érdekes módon a legtöbb ilyen géppel több a gond mint az öröm.
szia. köszönöm a biztató hozzászólást. megfogadok minden tanácsot. de egy valamit bekell valjak: elkövettem egy szarvas hibát. két gyujtókábel felvolt cserélve . mivel megszívta magát ezér kivettem a gyertyákat meg leengedtem a karbibol a benzint hogy kiszellőzzenek a hengerek és holnap megpróbálom. egy kérdés: nekem 400-asom van és ott is annyit kell kitekerni a csavart? ja és miután rájöttem hogy összevannak cserélve a gyujtókábelek kipucoltam mégegyszer a gyertyákat meg jó sorrendben raktam fel a pipákat és indítani próbáltam. nos nem indult el mer még mindik túl sok anyag volt és 1 gyertyán már látszott hogy dolgozik de a maradék 3-at még beköpte benyával. holnapra kipárolog a hengerböl az anyag szerinted?
Köszönöm, hogy próbálsz segiteni, de 300km-rel ezelőtt votam Bogláron a Full-gas nál miszlikre szedték a karbisort utána szinkron amig hazaértem jó volt. A következö uton már előjőtt a hiba.
De meg kell,ha ezeken már túl van,egy kiadós egész délutánt betöltő intenzív motorozás egykerék,nyél 2-3-4ben,majd motorfék,keresztbe csúsztatva be a körforgalomba,majd kettőben kuplunggal keró,hosszan,egészen 6.ig felváltva,elejét letéve szépen visszarakosgatva a fokozatokat gázfröccsel,hogy a motorfék dolgozzon ,aztán a maradék pár métert a parkolásig stoppieban kell befejezni.
Szia!
Átérzem a bajodat!Nekem is ez volt,de aztán kivettem a gyertyákat és beletartottam a végét a tűzhelyen a lángba.Jó 3-4 percig darabját,és volt amelyikből szépen égtek ki a koszdarabkák,Betettem és láss csodát pöccre indult.Utána már csak a karbit kellett kipuccantani,meg a kis csavarokat a szívócsonknál telkesen becsavarni,majd 3 egész fordulatot ki és egy negyedet vissza.Azóta semmi bajom a motorral,szépen megy,hidegen-melegen van alapjárat és nem dadog le,szívatóval is tökéletesen indul.tegyél egy ilyen próbát,semmit nem veszíthetsz.Ha nem indul,akkor ez a hiba már kizárva.De szerintem jó lesz Hajrá
A következő indulásnál nem megy minden henger, amelyik csonk hideg kiveszem a gyertyát nincs szikra. Beleteszek másikat van és megy a henger. Ezt föképp a 4-es csinálja, de másikakkal is előfordult már.
Azt nem mondtam, hogy jó is... ...én sem vettem mert kicsit gyengének tűnt....igaz van légkulcs és nyomatéksokszorozóm ami mindent leszed még a hegesztett anyát is...
en most beszeltem a Hollossal, naluk rendeles alatt vannak a fesszabik mert 7 kulonbozo modellrol van szo. visszaszolnak ha megerkeztek es kb. 1 oras muvelet az egesz.
Egyszóval a lég-olajos blokk nem a rövid utakra van kitalálva. A bandit egy túragép. Tessék annyit menni, hogy a kútra épp csak be tudjon gurulni