Hú,ugyan azt nyomod amit én!Beindult,pöfögött,aztán leállt.Gyertya ki,pucol vissza.Gyertya nélkül tekerés,hogy szellőzzön.Visszaraktam a gyertyákat,tekertem,akksi lemerült.Feltöltés után,vissza,mondom most tuti......durrogott mint ágyú,de semmi.Gyertya ki,szellőztetés,karbi pucolás,tank pucolás,majd minden vissza a helyére és pöccröff,,,,,alapjárat semmi nem volt,de szívatón nem állt le,na mondom most megyek vele,hogy jól kiforogjon.megküldtem mint állat.visszajöttem,jó üzemmeleg blockal.Aztán azt a kis csavart,amit a Pali79 és Tsanyi bátsi mondtak,melegen szépen tekergettem.Aztán megjött a várva várt csoda.Még simán üzemmeleg volt a motor,én meg izgatott mint egy kisgyerek a csúszdánál.....kulcs elfordít...olajlámpácska világít,meg a zöld és alatta refi kéken,,,húúúúúú,neked most jó szárnyalni kell....gáz meg minden nélkül indítóztam és azonnal indult,talán felet sem tekert az önindító,,,,,alapjárat meg mint a mesében,azaz a gyárban,ahogy legurult a futószalagról,,,,,,,,és azóta ezt szépen tartja,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ha rövidet megyek vele,akkor megvárom míg szépen szívató nélkül van alapjárat,aztán nagy nyél és forgatom meg sokat váltok és motorfék visszaváltásokkal.........na bammeg,most felcsigázam magam,,,remélem reggelre elmegy ez a mocsok idő,azt gurulok egy féllájotsat.......sok sikert,de ne add fel.....itt egy jó és segítőkész csapat van
kompresszió van. a moci multját ismerem és gondos gazdája volt. valós 22700-valahány kilóméter van benne. ha megy akkor az órát fekteti. szerintem egyszerűen megszívhatta magát rendesen. egyszer akkor mikor indítózni akartam de ugye nemvolt gyujtás a jekladó miatt. kilett cserélve de fellett cserélve véletlenül két gyertyakábel és akkor is csak szívta magát.
Valahol egyszer olvastam egy cikket, ahol a környezet védelmi tiltás következményekén mondták, hogy néha megáll 1-2 henger. Iktasd ki veszteni nem vesztesz vele.
ON!
Piti01 Barival megoldjuk a problémádat