Gyűjts egy 600-asra. Ha érzel magadban erőt, hogy vissza tudod fogni magad, amíg nem jössz rendesen bele, akkor nyugodtan 600-as elsőre. Kisebbet nem vennék. Én pl az 500-as ER-5-öt fél év alatt kinőttem. (Elég hamar koppgázazza az ember...)
A 4 hengeresek előnye meg az, hogy ha nem pörgeted csak alul használod, nem ugrik ki alólad.
"Az első telókban érdemes 12ezrenként olajat cserélni, ha ilyen szar utakon közlekedsz." Szia Erik a kormánycsapágyad hogy bírja? Nem kelet még cserélni?
szerintem a műszer jót mérhetett mer tafónál megmértük a primer meg sekunder tekercset is és primernél 2.5 3.8 között kell lenni és ott aránylag pontos volt pedig az is elég kis ellenálásnak mondható.
Hát akkor lehet, hogy szerencséd van Egyébként a mérőd tuti jó? Csak mert ez az ellenállás érték elég kicsi amúgy is, elég könnyű 80 helyett a semmit mérni.
Gyűjts egy 600-asra. Ha érzel magadban erőt, hogy vissza tudod fogni magad, amíg nem jössz rendesen bele, akkor nyugodtan 600-as elsőre. Kisebbet nem vennék. Én pl az 500-as ER-5-öt fél év alatt kinőttem. (Elég hamar koppgázazza az ember...)
A 4 hengeresek előnye meg az, hogy ha nem pörgeted csak alul használod, nem ugrik ki alólad.
2-3 nincs hangulatom visszakeresni a hozzászólásaidat
4. A guminő nevében is benne van hogy nő. De milyen különbség
Állítsd be a kormánycsapágyat. (Tsanyi emlékezz az enyémre).
Mégis motorozol és meg is tanulhatsz. Spórolsz a bigbanditra.
Még egyeztessünk!
Mit kérsz érte?
Hétvégén egy csapatás?