Akkor legalább átérzed miért vagyok én is dilemmában
Múlt csütörtökön olyan élvezeteset csapattam a gixxerrel, hogy hazafele üvöltöttem a plexibe, hogy "Kell a fa..nak túragép, ez a királyság!"
Ilyen kapszkodókat kizárólag sportmotorokhoz csinálnak az ülés pozíció miatt. Egy egyenes háttal ülhető túramotorra sok értelme nem is lenne, mert az utas sehogy nem érné el.
Egyébként a gixerre én vettem vinxxgrip-t, valóban nagyon jó. Sőt, inkább úgy mondanám ilyen nélkül életveszélyes hátul egy utasnak.
igen, en is allandoan erre a dontesre jutok. nagy nyomateku turamotort szeretnek (pl. nagybandi), de azokon is kell majd cserelni ezt-azt. ami pedig technikailag jo, azok a sportmotorok es a nagyon draga turagepek.
Ahogy olvasgatom egyre több dolog van amit cserélnél vagy fejlesztenél a vason. Szerintem nem érdemes költeni ilyenekre, ha már erre a szintre jutottál érdemesebb lenne motort váltani, mert minden más csak részmegoldás és igazán nem lesz jobb semmi.
vegyél neki kapaszkodót,amit a tank csavarjaira tudsz felszerelni...barátomnak is az van a hayabusán,és a feleségével jókat motoroznak azóta...olyan mintha ő is vezetne...szerintem jó és praktikus dolog,nem terheli a pilótát az utas a súlyával!
Amúgy nekem az ER-5-öst egy Suzuki DL650-be számolták be, én elég sokat buktam rajta.
1.175.000 Ft-ért vettem, és 1 évesen 800.000 Ft-ért számolták be, pedig karcmenetes volt!
A múltkor beszéltem egy nagyon komoly rugós céggel(www.bim.hu) és ott azt monták, nem tudnak motorba olyan minőséget csinálni, ami nem fárad ki nagyon hamar, mert nincs hozzá anyaguk...Persze lehet, h máshol tudnak.
Nem a téma szubjektív, hanem az, hogy kinél mennyi az elviselhető, és kibír8ó!
Egyébként a Nagy Bandival 1 nap alatt 498 km volt a legtöbb, de simán kibír6ó volt!
Máskor is!
Tartozékok új és használt telefonokkal is foglalkozom nem csak javítással!
Keress bátran ha kellek!A távolság is megoldható,csak futárral,ami sajnos nem 20 fillér.
sanyi! csinaltok meg rendelesre progressziv rugokat? lehet hogy kiprobalom. persze ar fuggvenye.
teloolajat ugyis kell cserelnem, es ha mar szet lesz szedve akkor...
Kis reklámért cserébe akinek 400as banditáról lenne kérdése nyugodtan zaklasson mailba, tényleg ne legyen ez fórum kérdés 3 naponta! Szívesen válaszolok azoknak akik vétel előtt állnak.
Zöldi neked meg köszi a reklámot! Látom szabadulnál már tőlem!
A nagybandi valóban kényelmes, eddig 1200 km volt a legtöbb amit egy nap alatt lenyomtunk.
Az asszony is csak arra panaszkodik, hogy erősebb fékezéseknél a hátamon landol
Szerintem, aki motorra ül annál nem egészen szubjektív ez a téma. :)
Én az ER-5-ösön 150km után kezdtem el mocorogni, de 250km után voltam úgy, hogy akkor most már pihenő se ártana...
Nekem az is elég, ha pár ember elmondja, hogy neki hány km után kezd el rossz lenni és ha 300-400 környékét kezd el mondani több ember is akkor gyanús, hogy kényelmes. Egy teszten meg nem fogom tudni kipróbálni 500km-es túrán.
Esetleg, ha valaki fz6s-en is ült és gsf650-en hosszú úton, szívesen fogadom a beszámolóját!
(Sajnáltam is eladni az ER-5-öt, de nagyon jó árat kaptam érte...megkönnyeztem)
A kényelmi kérdéseidre gyorsan, és röviden tudok válaszolni: ez mind szubjektív!
Van akinek 100 km után már kényelmetlen, van aki 500-at is lenyom vidáman.
Szervízintervallum 6.000 km.
Vásárlás előtt állok és több típus közül ez is alternatíva vagyis a gsf650s -ből az injektoros 2007-től. Lenne pár kérdésem.
Kinek mennyi km után kezd el fájni a hátsója?
Mennyi idő után kezd fárasztó lenni a nyeregben?
Min és max fogyasztása mennyi a vasnak?
Milyen típushibák vannak?
2 személlyel 120-nál mennyire rugalmas? (vissza kell váltani?)
2 személlyel mennyire kényelmes? Utas mennyire panaszkodik?
Futóműve mennyire viseli a rosszabb utat? Mennyire ráz?
Milyen szervizintervallumok vannak?
Köszi előre is, akinek lesz lelki ereje válaszolni a sok kérdésemre!
Lehet,hogy volt már ez a kérdés me kövezzetek meg! Vadi új Ferodo szinter betétekkel vettem a mocimat. Érdemes lecserëlni normálra,h ne egye meg a tárcsát? Mëg vadi újak!
gyertyák újak és leadta a szikrát ha fémhez érintettem de már nem adja le. önindító szépen teker. ja és nálam úgy van ha a kormányon lekapcsolom a gyujtást akkor nem is tekerne.
Múlt csütörtökön olyan élvezeteset csapattam a gixxerrel, hogy hazafele üvöltöttem a plexibe, hogy "Kell a fa..nak túragép, ez a királyság!"