Lehet,hogy itt is arra van szükség,amit mondtál,hogy az alsó csavart kell tekergetni,ami a henger előtt van,,,,Tsanyi bátsinak volt igaza,teljes becsavarástól kifele 3 egész fordulat és egy negyed vissza,,,nekem azóta semmi gondom,és egy hét állás után is pöccre indul,hidegen és melegen is,megy minden henger szépen jár, alapjáraton is,és nagyon szép az étvágya,ami 5.3L/100km
Nekem 30000-van benne volt kaburátor tisztitás, szinkron, gyertya és mégis ugyvagyok vele ahogy az előbbiekben irtam. Én is köszönettel venném a tapasztalatokat és megoldásokat.
lehet van benne valami hogy ezek kérik a nagyobb köröket és a fordulatot. de azér hozzászolhat mindenki. nemárt informálódni . momentán az én motoromban 23000km van de az utolsó 5000km után egy két évet ált. lehet hásználni kell és javul a hejzet. most volt szelephézag karbiszinkron olaj olajszűrő gyertyacsere+ gyujtókábel meg légszűrőszivacs csere.
Ugyanigy voltam gsf650-nel kb 1 hónapja karburátorsor tisztitás meg szinkron meg gyertyacsere lett belőle. Azóta sem tökéletes annyi változott, hogy már a 3-mas henger is szarakodik. Amit tanácsoltak többen ha már beinditottam akkor menjek is vele ezeket nem ajánlatos csak egy kicsit beinditani, mert utána általában nem megy valamelyik henger. Ha valaki hozzátud szólni a témához én is szivesen veszem.
Akkor elméletileg nem, de én a teljes pucolás alkalmával le szoktam szedni az összetartó lemezeket is, hogy körbe is rendesen hozzáférjek, de végülis ez nem feltétlenül szükséges. Ha csak leszeded az úszóházat és a fúvókátak kifújod kompresszorral az is jó. Ha már szét van szedve akkor ne feledd ellenőrini a benzinszintet.
hali. tudna vlaki segíteni. gsxf 400-ról lenne szó. bandit blokkos ez is. nem melegszik a 4-edik henger kipufógója és szikrát viszont ad. új gyertyák vannak benne és volt karbiszinkron szelephézag is. kivettem a gyertyát és megpucoltam. ezután visszaraktam és járattam még de semmi sem történt amikor lehúztam a pipát róla. nemváltozott a hangja semmit. lehetséges hogy a 4-es henger karbija eldugult és nemkap benzint? csak mer ugyan olyan tiszta maradt a gyertya mindt ahogy pucolás után beleraktam. ötletek? előre is. üdv
Igen én is így érzem nincs hozzá meg a megfelelő motor erő. Egy GSX-R átételezése hasonló bár pontosan nem tudom de ott a lóerőkülönbség elbírja. Nem akarok beleszólni én ha ennyivel változtattatnám az átétet akkor egy Power Comanderel ki egészíteném.
Már egy ezrest belegurítottam nagyon jó gép,nincs is jobb
1. kompresszió
2. benzin
3. gyújtás
Ebből az utolós kettő a hunyó az esetek 90%-ában. Bár egy öreg gépnél a kompresszió is saszos.
Egy alapos karbi pucolás nem árt az biztos, de mivel ahhoz szét kell szedni a karbikat, ezért utána megint szinkron.
nem jöttél hozzám