Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy mennyi lenne?3-4 lityi?
170 és fölötte volt,mikor ez az adat szembesült velem a benzinkúton a rátakolásnál
Már egy ezrest belegurítottam nagyon jó gép,nincs is jobb
Hát igen, a jó karbi beállítás nagyon fontos. Az 5,3-ból arra következtetek, hogy azért húzod a bajszát rendesen!
megtaláltam mihez kell mérni az úszószintet és hogy mennyire.
Lehet,hogy itt is arra van szükség,amit mondtál,hogy az alsó csavart kell tekergetni,ami a henger előtt van,,,,Tsanyi bátsinak volt igaza,teljes becsavarástól kifele 3 egész fordulat és egy negyed vissza,,,nekem azóta semmi gondom,és egy hét állás után is pöccre indul,hidegen és melegen is,megy minden henger szépen jár, alapjáraton is,és nagyon szép az étvágya,ami 5.3L/100km
Persze! MANUAL
neten gondolom akad nem?
Nincs jelölés, a manualba benne van mihez kell mérni.
Nekem 30000-van benne volt kaburátor tisztitás, szinkron, gyertya és mégis ugyvagyok vele ahogy az előbbiekben irtam. Én is köszönettel venném a tapasztalatokat és megoldásokat.
lehet van benne valami hogy ezek kérik a nagyobb köröket és a fordulatot. de azér hozzászolhat mindenki. nemárt informálódni . momentán az én motoromban 23000km van de az utolsó 5000km után egy két évet ált. lehet hásználni kell és javul a hejzet. most volt szelephézag karbiszinkron olaj olajszűrő gyertyacsere+ gyujtókábel meg légszűrőszivacs csere.
Fordulaton nekem is megy.
a benzinszintek van valami jelölés vagy azt mihez mérten kell beálítani? ja és fordulaton viszont megy mind a 4 henger. létezik ilyen?
Ugyanigy voltam gsf650-nel kb 1 hónapja karburátorsor tisztitás meg szinkron meg gyertyacsere lett belőle. Azóta sem tökéletes annyi változott, hogy már a 3-mas henger is szarakodik. Amit tanácsoltak többen ha már beinditottam akkor menjek is vele ezeket nem ajánlatos csak egy kicsit beinditani, mert utána általában nem megy valamelyik henger. Ha valaki hozzátud szólni a témához én is szivesen veszem.
Akkor elméletileg nem, de én a teljes pucolás alkalmával le szoktam szedni az összetartó lemezeket is, hogy körbe is rendesen hozzáférjek, de végülis ez nem feltétlenül szükséges. Ha csak leszeded az úszóházat és a fúvókátak kifújod kompresszorral az is jó. Ha már szét van szedve akkor ne feledd ellenőrini a benzinszintet.
nos ha a pillangószelepeket nem piszkálom hanem csak a fúvókákat nézem át akkor egyenlőre nemkell szinkron nem? lehet nemjól tudom. mit mondasz rá?
neha gurulgatok elengedett kormannyal, meg ilyenek... es ott.
koszi az info, ezek alapjan hamarosan cserelem!
Kívánom, hogy igazad legyen!
Előzésnél nem kéri 3.-at,4-5 ben simán megy a téma 2 személlyel is.Hosszú sima úton pedig tökéletes. Sajnos kmóra csalni fog ,de túlélem.
Ez a téma már túlvan a játszadozáson,ez már műkszik egy 600-as ban,igaz ott elöl "csak" 1 foggal kapott nagyobbat. A hátsó ott is 2-vel lett kisebb.
Jól látod a helyzetet. Alapvetően 3 dolog kell, hogy menjen:

1. kompresszió
2. benzin
3. gyújtás

Ebből az utolós kettő a hunyó az esetek 90%-ában. Bár egy öreg gépnél a kompresszió is saszos.

Egy alapos karbi pucolás nem árt az biztos, de mivel ahhoz szét kell szedni a karbikat, ezért utána megint szinkron.
hali. tudna vlaki segíteni. gsxf 400-ról lenne szó. bandit blokkos ez is. nem melegszik a 4-edik henger kipufógója és szikrát viszont ad. új gyertyák vannak benne és volt karbiszinkron szelephézag is. kivettem a gyertyát és megpucoltam. ezután visszaraktam és járattam még de semmi sem történt amikor lehúztam a pipát róla. nemváltozott a hangja semmit. lehetséges hogy a 4-es henger karbija eldugult és nemkap benzint? csak mer ugyan olyan tiszta maradt a gyertya mindt ahogy pucolás után beleraktam. ötletek? előre is. üdv
Ja, tegnap egész nap játszóházban voltunk a gyerekekkel, ma meg tanulnom kell
értem!köszi az infót tesóka!
nem jöttél hozzám
Igen én is így érzem nincs hozzá meg a megfelelő motor erő. Egy GSX-R átételezése hasonló bár pontosan nem tudom de ott a lóerőkülönbség elbírja. Nem akarok beleszólni én ha ennyivel változtattatnám az átétet akkor egy Power Comanderel ki egészíteném.