Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól sejtem a trafó csak akkor kap áramot ha épp szikráznia kell, ezért ez nem biztos, hogy mérvadó. Bár ez nem biztos...
Igaza is lehet pitinek, én is jártam már így, bár ha jól emlékszem akkor az önindító se forog. Esetleg gyertya csere? Nálam is mind a 4 egyszerre halt meg. Vagy biztosíték?
koszi mindent!
hááá,de csípem a búrád
furcsán fog mutatni a vénádban a karbi ha belövöd magadnak,de Te tudod!
Kész a Bimmerem! Megcsináltam,,,kis segítséggel,de szívtam eleget,,,,,zvóóóóóóóóóóótüüüün meg spóroltam 30ezret
Én általában a slusz kulcsal állítom le, ezért volt hogy nem akart indulni, mert a kormányon levő kapcsolót véletlenül lekapcsoltam. Bagatel hiba, de kellet egy kis idő mire rájöttem. esetleg nézd meg, hátha Te is így jártál.
na megvagyok áldva. mielött beszéltünk szépen könnyen indult a gép. rá egy órára be sem indult. hát megnéztem hogy van e szikra de egyik gyertya sem adta le. és a trafóig sem jut el áram mer kimértem. egyik hiba a másik után. még nemtudom hogyan tudom kiszűrni ezt a hibát. esetleg tipp?
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat!

Tony
Persze! A neten számos ilyen megoldás van ami pár ezresből megvalósítható, de ha van rá kb húsz ezresed akkor vehetsz is jófajta szinkron kütyüt.
hát hogy ez megvalósítható e csöves megoldással
Szia Misike!

Kicsit olvass vissza, de ha akarod töményen összefoglalva, felejtsd el mindkettőt, és nézz más után ezek nem a legjobb választások!

Üdv!

Daty
Már melyik részéhez? Ahhoz, hogy magad akarod megcsinálni vagy ahhoz, hogy magyarán mondva átbasztak?
mit szólsz hozzá?
hát úgylett megcsinálva hogy elvittem egy jólfelszerelt szerelőhöz. szelephézagot csinált meg szinkront. műszerrel! nos józan paraszti eszem azt súgta hogy ez íg nem nevezhető beálításnak. ma bíbelődtem kicsit a motorral és annyit csináltam próbakép hogy a nap felé tartottam a karbisort és úgy álítottam hogy zárva legyen mindegyik kitekert alapjárattal. nos visszatettem és lám mindegyik henger ment így már. most azon gondolkodom hogy csinálok csöves mérőt és belövöm én magamnak mer nemtudok bízni szerelőben így már.
Hát persze, ha zárva van a szelep akkor nem is fog menni. Akkor a kérdés az, hogy miként volt így megcsinálva a szinkron?
nos szinkron után leszedtem a karbit és nemment a bal 4-es henger. lehúztam alapjáraton a pipát és ugyan úgy ment. nos ennek volt tökre zárva a pillangója és ez így nemjó szerintem.
Ott valami gebasz van. Szerintem aminek tökre le van zárva pillangó az falsot szívot a beállítás alkalmával. Nem az a henger nem ment alapjáraton? Mert ha igen akkor meg is van a hiba. Teljesen zárt szeleppel nem is fog menni soha.
Nem....
karbiszinkron akart lenni
hali. az jó ha karbsiszzinkron után az első 3 henger pillangójánál átlehetett látni és csak a 4-es zárt rendesen? mer szerintem nagyon nem jó. nos ki mit szól rá?
Ez a fórum hibája bár annyi topic van, hogy egy típuson belül tematizálni már végképp káosz lenne.....igaz, keresni kell...
Pont ez a gond.Minden harmadnap valaki megkérdi...............jön 5 oldal falame.Majd elmegy 2 oldal de visszaolvasni senki nem fog.Így megkérdezi és megint elmondja türelmesen a véleményét...............majd megint eltelik 3 oldal és megint kérdezik. és így tovább.Van értelme.
Lehetne topik elejére egy gyakori kérdések kivonatot tenni olvasás képteleneknek.
Én az egész SV topikot végnyálaztam mielőtt kérdezetm...................mondjuk majdnem kinyuvadtam mire kiválogattam mit a hasznos de végigolvastam.
Ha most olvas/ír ide először kár ekézni.......inkább olvass vissza pár oldalt mert ez havonta megjelenik itt....