tegyél bele ugyan olyan szolgáltató simet...kapni akart a telefon egy MMSt,de lemerülhetett,ezért most nem tud bebútolni,azzal a simmel....rakj bele egy másikat de ugyan attól a szolgáltatótól és akkor jó lesz.
találkoztam már ezzel a jelenséggel és így tudtam megoldani.
Néha szoktam motorozni a sráccal aki megvette a 600.-ast tőlem, szoktunk cserélni is. Az is egy fincsi kis motor, de a 1,2.-es után olyan mint egy robogó. Tegnap Mikir.-rel tekeregtünk egy jót, nagyon élveztem. Kellemesen, ritmusosan, tempósan, mégis ésszel motorozik. Élmény volt utána menni.
OFF Kykee! Te mint telefonszaki, segits nekem! Asszony 6300-ja lemerult. Felteszem toltore, bekapcsolom. Megjelenik egy kis levél a bal felso sarokban (ugyebar sms erkezett), mellette pedig egy gemkapocs (ami pörög).
Majd a telefon 3-4 mp mulva ujraindul. Bekapcsolas utan kezdodik az egesz elorol es az 5. utan vegleg kikapcsol.
Attettem a sim-et egy masik telefonba ott nem tortenik semmi ill. sim nelkul inditva a nokia is tokeletesen mukodik. Szerinted?
én minden nap dolgozom,,,ma is dolgoztam,,,,amikor hívnak akkor van meló,,,remélem holnap is sok lesz és akkor motorral megyek begyűjteni a javítandó telefonokat,,,,meg ugye azokat vissza is kell vinni és sajnos motorral,mert a Bimmeremről nem tudtam levenni a főtengely szimeringet ,így az már egy hete áll,pedig csak a hűtőt akartam cserélni és akkor láttam meg,hogy tiszta olaj minden a block elején,,,így áll most,mert mindent lebombáztam róla,hogy ki tudjam cserélni,de 450nm van meghúzva és nem tudtam meglazítani.
de jobb is! tegnap sem akartam leszállni róla,de menni kellett a partra a családdal......holnap lehet a nyakamba veszem a kerekeket és túrázom egy nagyot,,,rám fér
A GSR mivel pörög mint a búgócsiga így kajál is.Nincs eben semmi különös.Eleje a bandittal KB ugyanaz.Ha a 4 dugós tokico van a bandin.
Bár szerintem nehezebb és nem olyan hegyes a villaszöge mint a GSR-nek így lehet ezért stabilabb.
Mondom én,hogy jó motor.Senki sem elfogult,én sem.Azt is megírná,ha sz@r lenne.Még ez a benzincsap dolog is tetszik.Régi Kawa fílingem van tőle.Volt egy 77es 650Z Kawám.Azt hiszem 48LE,sor négy,stb....azzal is bemotoroztam a fél magyarországot,és az is mikor hozzám került 94ben,akkor karburátorja tele volt kosszal.Na azt ki és szét,majd vissza,de jó lett.Több olajat evett,mint bezint,de nem hagyott cserben soha Néha nem indított az önindítója,de akkor berúgtam.
A fogyasztás nálam túrázgatós tempóban 2 személlyel 4,5-5 liter,ezt az értéket mindig hozza.Autópálya, (130-140) hosszú szakaszokkal egyedül 4,6-4,8. Nekem így szokott kajálni ja az enyém 650N K7
Teljes mértékben elégedett vagyok vele.
hát,inkább ez,az olaj-levegő hűtés.Volt hogy nem figyeltem a műszert egy kicsit és tempóztunk a nagy melegben.kimet a biztosítékja a ventillátornak(nem tudom miért)és felment a hőfok 128ra a GSR-en,,,gondolhatod,hogy be voltam tojva,na mondom most főztem meg a blockot.Nem állítottam le,hanem kiváltam a többiektől és ellenkező irányba,ahol nem volt forgalom,elkezdtem tépni neki,hogy hamarabb visszahűljön és ne égesse ki a hengerfejtömítést a víz.Felváltottam hatodikig és lepöcköltem üresbe és kigurultam ,viszont volt bő menetszél közel 200ról,így nem lett semmi baj.Voltunk HD felvonuláson most,és 3 kört mentem,mert vinnem kellett a bátyám gyermekeit és az asszonyt külön, külön.Szépen bírta strapát a Bandit és 70km lett a vége mire vége lett és úgy szálltam le róla,mintha csak a sarki cbaba mentem volna.
Az S és az N között csak a fejidom a különbség, amúgy teljesen egyforma a két gép. Az 1200-as is nagyon kiegyenlítetten húz, elég lapos a nyomatékgörbéje 2000-től mindenhol 90 Nm felett van. Főleg a 2000 előttiek, amit csak görbevázasként emlegetünk, azoknak 4400-as fordulatnál van a nyomatékcsúcs. A K1-es szériánál ezt feltolták 6500 környékére, mert állítólag zavaró volt, hogy ha gyorsul vele az ember nem elindulásnál emeli fel az elejét ahogy azt várnánk, hanem ha eléri ezt a nyomatékcsúcsot és már nem számít rá az ember,hogy kerózni fog
húú,ma front van:
Szóval egy 7 éves GSR mit fog majd tudni,kíváncsi leszek.Azok 11ezertől adják le a legnagyobb LE-t és addig meg forgatni kell.
Egy szó mint száz,technikai újdonság ide vagy oda,BANDIT! ! ! ! forever
kihagytam a sorból,hogy a GSR 7 éves blockja mit tud,már ha lesz ilyen,mert tördelik rendesen őket.
Továbbá az asszonykámnak is GSRje volt,de most hogy mentünk tegnap egy tempósabbat és nagyobb karikát,nem volt neki fárasztó és kényelmesebb sokkal a GSRhez képest.Az egy személynek van kitalálva.Nekem is kevesebb munkámba volt a túrázás,pedig lapozgattam a drágámmal a hátam mögött a Banditát.Jó volt.Talán a váltó az ami kicsit pontatlan,de lehet,hogy a GSRre van még ráállva a bokám,ráadásul pont az szakadt le és nem mozog eleget felfelé ,így néha luftot húzok.Pedig mondtam a dokinak,hogy annyira tegye össze,hogy váltani tudjak,nem akarok Burgmannozni.
Teljesen őszinte leszek!
Imádtam a GSR kutyulimat,de a Banditát meg mégjobban.Sokkal jobb a kanyarokban,nem pattog le az eleje,fékezésre ugyan az(gumi függő),és ez a pincéből húz,majd az ölembe hullik a horizont!2 hete gyorsultam egy GSRrel,és elmaradt,pedig az meg van pöckölve.Ez egy S-es Bandit,nem tudom az N-es hogy megy,de ennek a Banditnak nagyon bejön a görbéje!
Meg az,hogy az ember otthon hozz tud nyúlni,ha van egy kis affinitása és egy ilyen fórum,ahol jó tanácsokat kap.
Ezzel a Bandittal estek,és alig látszik rajta,a vázon meg a futúműn semmi.A GSRrel egy ilyet perecelsz,azonnal törik a váz valahol,legfőképp a nyaknál.Injektoros és már így többet eszik,mint a karbis.Lehet,hogy 30 éves konstrukció,de bevált.Foglalkozni kell vele és hálás motor.Látod,egy hónapot és is foglalkoztam vele és simán el mernék indulni vele horvátba,vagy bárhova.GSRrel is,de ott majd elválik,mert soknak a jeladóval van baj,aztán az bárhol előjöhet,mikor a tulaj újból be akarja indítani.
Ha most választanom kéne,akkor a Banditot vennék........az is nagyon állat, ahogy rotyog durrog a dob és köpködi a lángokat,,,,már csak az 1.2esre vagyok nagyon kíváncsi
Hát 4-4,5 ahogy itt hallotam. Nekem az 1200-as 5,3-5,5 között eszik, bár én nem hajtom annyira mint te Viszont ha bemegyek vele pestre és lámpától lámpáig húzom akkor azért felszalad 6,5-re is
hmmm. A GSR után ilyen jó a véleményed? Pedig azért azt gondolnám, hogy az már egy másik dimenzió. Mégiscsak egy mondern fejlesztésű blokkról van szó és nem egy 30 éves konstrukcióról mint a lég-olajos bandit. Persze ezzel nem akarom mondani, hogy a bandit rossz lenne, csahát eljárt már felette az idő.
találkoztam már ezzel a jelenséggel és így tudtam megoldani.
Majd a telefon 3-4 mp mulva ujraindul. Bekapcsolas utan kezdodik az egesz elorol es az 5. utan vegleg kikapcsol.
Attettem a sim-et egy masik telefonba ott nem tortenik semmi ill. sim nelkul inditva a nokia is tokeletesen mukodik. Szerinted?
Szerintem nem kellene odaadnod,,,nagy kitolás lenne az velem....vagy megkapod a 600ast
Bár szerintem nehezebb és nem olyan hegyes a villaszöge mint a GSR-nek így lehet ezért stabilabb.
Teljes mértékben elégedett vagyok vele.
Szóval egy 7 éves GSR mit fog majd tudni,kíváncsi leszek.Azok 11ezertől adják le a legnagyobb LE-t és addig meg forgatni kell.
Egy szó mint száz,technikai újdonság ide vagy oda,BANDIT! ! ! ! forever
Továbbá az asszonykámnak is GSRje volt,de most hogy mentünk tegnap egy tempósabbat és nagyobb karikát,nem volt neki fárasztó és kényelmesebb sokkal a GSRhez képest.Az egy személynek van kitalálva.Nekem is kevesebb munkámba volt a túrázás,pedig lapozgattam a drágámmal a hátam mögött a Banditát.Jó volt.Talán a váltó az ami kicsit pontatlan,de lehet,hogy a GSRre van még ráállva a bokám,ráadásul pont az szakadt le és nem mozog eleget felfelé ,így néha luftot húzok.Pedig mondtam a dokinak,hogy annyira tegye össze,hogy váltani tudjak,nem akarok Burgmannozni.
Imádtam a GSR kutyulimat,de a Banditát meg mégjobban.Sokkal jobb a kanyarokban,nem pattog le az eleje,fékezésre ugyan az(gumi függő),és ez a pincéből húz,majd az ölembe hullik a horizont!2 hete gyorsultam egy GSRrel,és elmaradt,pedig az meg van pöckölve.Ez egy S-es Bandit,nem tudom az N-es hogy megy,de ennek a Banditnak nagyon bejön a görbéje!
Meg az,hogy az ember otthon hozz tud nyúlni,ha van egy kis affinitása és egy ilyen fórum,ahol jó tanácsokat kap.
Ezzel a Bandittal estek,és alig látszik rajta,a vázon meg a futúműn semmi.A GSRrel egy ilyet perecelsz,azonnal törik a váz valahol,legfőképp a nyaknál.Injektoros és már így többet eszik,mint a karbis.Lehet,hogy 30 éves konstrukció,de bevált.Foglalkozni kell vele és hálás motor.Látod,egy hónapot és is foglalkoztam vele és simán el mernék indulni vele horvátba,vagy bárhova.GSRrel is,de ott majd elválik,mert soknak a jeladóval van baj,aztán az bárhol előjöhet,mikor a tulaj újból be akarja indítani.
Ha most választanom kéne,akkor a Banditot vennék........az is nagyon állat, ahogy rotyog durrog a dob és köpködi a lángokat,,,,már csak az 1.2esre vagyok nagyon kíváncsi