Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, talán rövidebb linkkel menni fog.
Van itt egy, éppen csak be van járatva, 7500-ért.
Szeva kykee!
Jövő hét elején megyek feléd. Ihatnánk egy kávét.
hali. tegnap már írtam ide hogy nemszikrázik egy gyertyám se. ma kikerestem szervízmanuálbol hogyan lehet megkeresni a hibát. elsőnek a jelgenerátort kihúztam a gyujtáselektronikábol és mértem a jeladó kivezetésén ellenálást. manuál szerint 80 és 120ohm jözött kéne lennie de nincs ellenálás. elvileg akkor a jeladó a ludas igaz? aki keni vágja a témát az legyen szives szóljon hozzá mer lehet én nemjól gondolom. sürgős lenne. előre is köszi. üdv.
közbe jött ez a bömös..ezt még előtte kipróbálnám....
(kinti árak is amúgy 15k jurotól vannak....)
BéjeMWééé? Nemrég még a csopperezésről álmodoztál
Én asszem 2000-nél járok, szóval irigykedek :D
Ja, és Nekünk is 1150 km volt a leghosszabb egy napi táv, igazából csak 14 óra.
Mobile...
Az enyém is K7-es, 3 éves,3 hónapos,72 ezer km van benne.
Gondom vele semmi, 50 ezernél volt teljesítmény padon jobb volt a teljesítménye és a nyomatéka is mint a gyári adat.
Nekem speciel nem zsibbad a seggem rajta, asszonykával simán megyünk tankolástól tankolásig, ha kell. Általában mindíg mások miatt van a megállás, mert ritkán motorozunk egyedül.
4,5-5,5l között fogyaszt, de sikerült már megetetnem vele Bp- Kecskemét pont 9 litert, igaz,nem volt fél óra.
Nincs ismert típushibája.
2 személlyel sem kell visszaváltani, még 40-nél sem, persze ez attól függ milyen dinamikusan akarsz kigyorsítani, de kérdésedre válaszolva 120-ról simán harap visszaváltás nélkül.
Jól viseli a szarabb utakat is Én már csak tudom, mert a km-ek harnmadát Pesten tettem meg. Az első telókban érdemes 12ezrenként olajat cserélni, ha ilyen szar utakon közlekedsz.
BMW 1200 RT-t nem tudsz?
Igazából akarja a halál eladni csak mostanában csak áll és vár 2 hete felé se néztem ellenben mindig kellett volna egy kocsi valami oknál fogva a másik az hogy tavaly ilyenkor már túl voltam 12 ezer kilométeren idén még 4-et se tettem meg és szúrja a szemem a dolog
olyan mintha csak disznek lenne szegény
Köszi szépen
www.mobile.de -n érdemes nézelődni.
De van két ismerős, ők belgiumba járnak ki, ott állítólag olcsóbbak, de címeket nem tudok.
Szia Zöldi!
OFF
Én most adtam el a banditomat és nagyon tetszenek az FJR-ek látom írod, hogy kintről 1,5 milláért nagyon szépeket lehet hozni!
Esetleg írnál weboldal címeket ahol érdemes nézelődni?

jöhet privátban is ha nem publikus.
bekiss@citromail.hu
Nem szégyen az Nekem csak a Gold Wing nem jön be,de tuti jó kényelmes.
Sajnos nekem bejön! :-)
Ez már nekem, nem motorozás-fogalma.Akkor inkább autó,persze van akinek bejön...
Motorozni minden tankhajóval lehet.Kérdés ki és hogy mit tart motorozásnak.
Régen volt a suzukinak is goldwing jellegű nagy túramotorja; GV 1400 Cavalcade. Jó nagy dög, motorozni nem tudom, hogy lehet vele.
Nagy grandturizmókal összetesztelni a banditott elég nagy merészségre vall! Nem egy kategória, úgy árban és felszereltségben egyaránt. A Suzuki palettájáról nagyon hiányolok egy igazi nagy túramotort, a konkurens gyártóknál ez a szegmens be van töltve Yamaha FJR, Kawasaki GTR, Honda Goldving, BMW K1600GT.
Az enyém is 2007-es azt gondolom jól választassz ha GSF-et veszel.Idáig 15 ezret tettem bele,de semmi gondom nem volt csak az előírt szervizelést csináltam meg
A legtöbb Km amit 1 nap alatt tettem meg vele az 450 volt,de ezt simán elviseltem,nem volt vészes.
A fogyasztás 4,5-5 liter,azt gondolom ez is baráti.
Utassal max 250 Km-t mentem,de ő sem panaszkodott
A rugózás""" természetesen elöl-hátul állítható,én elöl egyel keményebbre állítottam,hátul pedig a gyárin hagytam.
Lehet,hogy kényelmesebb ,de nekem ezek szerint a drágább nem jobb ,(legalábbis ezen a teszten)sőt rosszabb.
Lehet, hogy minőségibb, jobb, több a kényelmi funkciója, extrább a drágább, de annyival nem ér többet, mint amennyi az a horror árkülönbözet.
Épp erről beszélek, 1,5 misivel többet nem adok azért a ROSSZABBÉRT....