Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Őőőőő............ahogy én tapasztaltam van.Mikor nem megyek akkor 5,5 liter......................mikor megyek 7,9.Ki érti ezt.
a fogyasztás a legkisebb tétel, hacsak nem extrém km-t mész..a nagybandi se zabál 6L többet, ha odafigyelsz 5 körül van...szóval a fogyasztás nem korlátos tényező mondjuk úgy 500köbcm-től nincs nagy eltérés...
Lehet, hogy ugyan olyan erős, de gázos a javítása alkatrész ellátása, mint olvashatod ezeket az intelmeket a fórumon jó párszor, ha veszed a fáradtságot, és olvasgatsz kicsit!
Ha olyan dinamikusan akarsz közlekedni egy 250-es bandittal, mint egy GS-sel lehet kétharmad gázon, akkor az nem 5 litert fog enni az biztos. Nekem ugyan kisbanditom nem volt, csak egy ismerősöm hajtott egyet pár évig.. néha sírt a szája hogy majd 8 litert benyelt neki, egy GS 500al nem lehet 8 litert megetetni.. de sztem még 7-et sem.

Jah, és a kisbandit 100-nál 10 000-ret pörög, míg a gs csak 5 000-ret, sztem nem mind1.
értem... Hát ami azt illeti, 600-as gsf vannak 25kw-osak , bár ritkák mint a fehér holló, de már nem tudom...
Ami azt illeti, a következő elveim vannak:

- 1hengeres semmiképp!
- 2 , de a 4hengeres inkább előnyben!
nekem fele fele arányban a motor élvezeti cikknek, és közlekedési eszköznek kell...
- Tehát ebből fakadóan alacsony fogyasztása legyen... 5l körül legyen, a 6 litert már nee nagyon karcolja :/

Sokáig csak GS 500 -ast ,vagy ER5 néztem, de megnéztem , és a 250-es bandit ugyanolyan erős mint GS500... és még szebb is, a hangja is jobb...

Tehát értitek... most valószinűleg a elkapott a gépszíj, hogy áá motort motort motort motort...
Na ezt nem kalkuláltam bele, tehát marad az ER-5-ös Kawa, vagy az SV 500, vagy valami más kisebb.
Nézd meg az adatlapomon, mik "mentek át" a kezemen, mire megtaláltam az igazit.
Elsőre ritka elkapni a dolgot, de akinek sikerül, sok pénzt és bosszúságot spórol.
Személyes vélemény. hagyd a 250-eset, mert még a 600-asat sem biztos, hogy nem növöd ki!
Csak elsőre tűnik nagynak!

Szóval ha hosszú távra tervezel, akkor inkább kicsit nagyobbat!
250-est, 400-ast semmiképp! A 600-as nem fér bele a jogsidba, tehát marad az 500-as kategória, itt nézelődj!
Egykero szereti meg megrepeszteni az aluvazakat idövel, volt akinak ketszer bontottam szet a komplett motort hogy meg tudjak hegeszteni a vazat...es persze cserelgettem a kormanycsapagyakat. De aki szereti es tudja finanszirozni azt nem erdekli...
Na sziasztok ! :)

Most fogjatok vissza, vagy pont, hogy adjatok reális válaszokat !
Fontos lenne !

Nos... Első motor kiválasztásánál tartok... Akorlátozott jogsim van.
Eddig csak 400-600 gépekben gondolkodtam, mivel ezeken még meglehet tanulni motorozni, nem olyan nagyok.
Viszont árban olyan 500Ft körül vannak. Azért gondolkodtam ekkorában, mert nem akarom cserélgetni a motort, hgoy kinőttem stb... Egyet veszek, az legyen nálam 2-3-10 évig és kész ! : )
Viszont most jön a bibi... Azt hiszem nálam is beütött a krakk... Már nagyon akarok vmi vasat alám, és kitaláltam, hogy veszek egy 250V banditot !: ) ez már lehet kapni normálisabbat olyan 350E-ft környékén. Elis hoznám, és már be is járhatnám európát vele : )
De aztán ma megnéztem egy videót, egy 600-as bandit gyorsulásáról, és azt mondtam elég... hát ez pikk pakk fenn van százon, biztonságos vele előzni stb. így már a 250-es bandit mindjárt kicsinek tünik, pedig még meg sincs ! Félek, hogy hamar kinőném... Amivel a jogsit raktam, honda cbf 250 azt is, egy két óra alatt megszokta az ember...
Szóval emberek már gőzöm sincs mit csináljak... gyüjtsek még pénzt, hogy legyen nagyobb mocim, vagy ugorjak bele egy mociba, amit az első hónap után megunok ?
Tapasztaltak segítsetek kérlek, mivel tudom, hogy anno ti is szembekerültetek ezzel a kérdéssel : )
Kezdetben minden motoros elött ott van ez a kérdés...
Saját tapasztalat főleg jöhet ! :)
Előre is köszönöm,
Rico
A giroszkóp is így működik, meg a pörgettyű, amivel gyerekkorunkban sokat játszottunk. A pörgő kerék súlya egyenesben és egyensúlyban tartja a kereket, csak erővel lehet ebből kitéríteni.
Én is el szoktam engedni, még nagyobb sebességnél is - 100-120 - és csak testsúlyommal próbálom egyenesben tartani, többségében sikeresen!
Szerintem ez olyan dolog, mint a "kerózás".
Amit éppen kapok 10w-t. Volt már Repsol, Castrol, most épp Agip.Semmi különbséget nem éreztem, kiöntéskor mind egyforma színű, és iszapos.
Én most cseréltem az elsőket 70 ezernél, de csak az egyik volt beteg.
A hátsóval nincs gond, ott egyébként is 3 van!
Yah ez simán megy. Bár már hogy a gumi profilja kicsit kopottabb így már nehezebb egyenesben tartani
Nekem a szint az nagyjából stimmel. Viszont 25-nél cseréltem a gyárit már kezdett iszaposodni. Most Agip 10W-s van benne. Jelenleg milyen márkát, típust használsz? Esetleg ebből is vannak gyengébb és jobb minőségű olajok, ajánlottak Öhlinset 10e/liter áron, az Agip meg volt vagy 2e.
Piti Úr!
A mai napod mennyire foglalt? Megejthetnénk azt az elhalasztott mecseki gurulást
Hát ez a másik érdekes jelenség, a kis bandival rámentem egy gyufaszálra azt is észrevette, (ahogy Te írtad: "egy csavat is megcsavarintja") a nagy teso meg szinte észre sem veszi. Én szinte mindig motorfékkel gurulok be lakott területre és ilyenkor elengedem a kormányt és felegyenesedem. Tényleg nem gubbasztós motor, de azért jól esik.
JA, egy kérdés: Hagy a tökbe jöttetek rá, hogy elengedett kormánnyal szitál a motor? A kormányt mindek elengedni? Egy nem gubbassztól szpídmotor Én legalább is nem szoktam. Egy egy kavics is megcsavarintja, még ha fogom, akkor is.
Tényleg, nektek a kerékcsapágyak hogy bírják? Egy havernak most ment kapálni a hátsó 45 ezer km után.
Akkor most már nekem is ki kellene cserélni ~30e környékén.
Na igen. A csapágy és a szimering mellé azért ne feledjük a gumit, a láncot és a kuplungot amit a kerózgatás szépen kinyír. Én gépemnek ilyen egykerék bajnok lehetett az előző gazdija, mert ezek mind cserések vltak egyből.
Igen, mert a gyár is hibázhat!
Nekem pl 2dl volt az egyikben, a másikban meg 2,5 az előírt 459 ml helyett! Én cserélem is minden 2. olajcserével, nincs is vele bajom. Hiányozni nem hiányzik azóta belőle, viszont 12ezernél már brutálisan el van használódva a jó magyar utaknak köszönhetően. Igaz, Én sokat használom itt a városban. Lehet, ha csak Ausztriában túrázgatnék vele, akkor ráérnék 24ezrente cserélni.
Ezt bekalkuláltam, az egyik cimbim viszonylag sokat kerózik egy cbr 1000 rr.-el az idén 5000 km alatt aminek a zöme 2 keréken telt el kétszer cserélt teló szimeriget és egyszer kormány csapágyat. Drága dolog ez a motorozás. Mondjuk attól, ha esetleg sikerülne megtanulni, még két keréken járnák, de jó érzéssel töltene el a tudat; hogy ha akarnák, akkor mehetnék egy keréken is. A giszelőt persze megpróbálom elkerülni, egy kicsit fosós is vagyok (lehet ezért nem tudok még kerózni), de hát ember tervez, Isten végez. Inkább így haljak meg mint rákban.