Ma utánajártam a feszszab. cserének. Azt a felvilágosítást kaptam,hogy mindenkinek aki érintett a cserében a Suzuki küld levelet ( a BM-től kapják a tulajok címét). Azok a motorok amiken cserélni kell, az összesen kicserélik még akkor is ha tökéletesen műkszik (persze ha beviszik) nem mérlegelnek.Akit érdekel a téma hívja fel valamelyik Suzukit és a vázszámot bediktálva egyszerre megmondják kell-e cserélni. Az enyémen kell, valószinü a jövöhétre kapok időpontot,azt mondták 20-25 perc. Röviden ennyi!
hali. bapokban írtam már hogy elszált a jeladóm. na végre kilett cserélve és van szikra. de most meg nemtudom elindítani. el is akart indulni meg nem is. gyertyákat kivettem és benzinesek voltak de megpucoltam őket és akkor sem indult el. valakinek van ötlete mit kéne vele még csinálni hogy beindúljon? kezdek kifogyni az ötletekböl és lassan a sírás kerülget.
Láttam egyszer egy TC-s cikkben egy röpsúlyos-lendkerekes 12V-os kulcsot, ami kb olyan mint egy légkulcs, a lényeg, hogy pl autó kereket is le tudsz vele szedni. Itthon lehet ilyet kapni, de sehol nem találok. Tud valaki segíteni a beszerzésben?
Ezért célszerű rögtön légkulccsal nekiállni mert az a még szoros anyagot nagy nyomatékkal lazítja meg és még van, hogy az sem hozza le főleg ha gyárilag rosszul van összerakva amire volt már példa banditnál.......ezután már csak a célszerszámos megoldás marad......
SIkerült megcsinálni végül, bár szét lett szedve 3x is egymás után. Végül egy hajszálrepedés volt, amit sikeresen tömített valami hidralikatömítő. Már volt egy próbakörön is, azon sikerrel vizsgázott. Bár kitudja meddig fog tartani...
Most örülünk hogy 40k a zsebbe marad.
Majd jönnek a hozzáértők, és megszakértik neked, és be fog az indulni nyugika!
Anno a 350-es Jawámon volt ilyen, házilag, de megérte a kis esztétikai ziccert, mert sosem volt olyan koszos, mint a többieké!
Remek, amíg nem forog el az az alsó kütyü.....mert nálam a jobb szárnál elforog a csavar, így ott nem tudom az olajat kinyomatni.
Próbáltam Erik verzióját is. Tökig becsavartam a rugófeszítőt - de akkor se megy. Ebből szervíz lesz, ahol van egy speckó szerszám ehhez.
Akitől most vesszük a lakást, Ő tavaly vett egy busát. Neki is ment levél! De neki sincs semmi baja......(MÉG)
Ergo a feszszabályzók kerültek ki hibásan a gyárból.
Legalábbis tudomásom szerint az új gumi 6mm-es,
Ebből ugye 1,6mm a kopásjelző.
Tehát 4,4mm-ert lehet használni.
Neked most van 4,5mm-ered, akkor az valójában csak 2,9mm
Ha arányt nézzünk akkor ez csak 64,4%
De való igaz! ha 33 ropi, akkor 13-ért baráti ár!
Most örülünk hogy 40k a zsebbe marad.