Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy keresztbe leszarják a nehéz akksikat és a töltési fázist és lesz egy szép új jövőnk hidrogéncellás gépekkel.
De egyenlőre ahogy látom olyan lesz mint az 1900-as évek elején hogy jópár alternatíva fog menni egyszerre és majd kiforrja magát.
Jelenleg a belsőégés igen sokáig fogja tartani magát.
Az egyre dráguló kőolaj alap miatt először földgáz-ethanol teret fog nyerni.
Egyszerűen azért mert nem nehéz átállítani a meglévő rendszereket.
Utána meg ki tudja.
De ez az akksis megoldás tuti nem lesz.
Bele lehet gondolni.Már így is nagyon nagy a környezeti terhelés.Hát még ha ipar szinten kell legyártani majd 10 év mulva nagy mennyiségben megsemmisíteni trükkös akksikat.
Vannak akku fejlesztések kínában (igen, ebben ők a csúcs). A lítium yttrium vas foszfát akkukat manapság 5C-s töltéssel bombázzák tartósan, sőt egyes töltési algoritmusokkal elérehető 15 perc alatt a 80%-os töltés is.
Amiket manapság a VW, Volvo, Audi, BMW "bemutat", azok már 4-5 évvel ezelőtti fejlesztések.
Ez lesz a jövő, nem is kérdés.
Szerintem nem így lesz majd, hanem lesz pár fajta egyenakku, és betétes lesz, mint a gázpalack vagy a sörösüveg. Beállsz a "kútra", kíhúzod a gyorscsatlakozóval ellátott üres akkut a helyéről, betolod a töltöttet, fizetsz, és mehetsz tovább. A kúton meg ráérnek töltögetni.
Köszi, most úgy néz ki meggyógyult a töltő. Biztosan megijedt, hogy visszaviszem a boltba.
nekem talan annyira meg nem regiek a gumicsovek es ezaltal nem ereznék akkora kulonbseget.
most csak kerdezoskodom de ha rendszeresen elojon ez a problemam akkor azonnal lecserelem. (vagy mihelyst lesz felesleges penzem)
en is e kozott a ketto kozott vacillaltam de dunlop lett a vege. (amugy egy voks a z8 mellett)
iden 3 eves a motor szoval... nem akarom minden aron cserelni, de elegge lagymatag a fekhatas, ezt most palyan is eszrevettem a mult het vegen.
A fejlesztesek, legnagyobb elörelepesek eppen a töltesi idö csökkentesere iranyulnak. Mar nem kell 8 ora a teljes tölteshez.
Es probalj meg elvonatkoztatni attol ahogy te hasznalod a motort, vagy a hetvegi motorosoktol.
Ha nem is erre az orszagra jellemzö, de sokan munkaba jarnak vele mondjuk 50-100 km-es körzetben. Es a munkaban töltött idö, vagy az eszakai meddöaram felhazsnalasa tökeletesen alkalmas ennek az igenynek a kielegetisere.
Nyilvan nem azzal fogank nagyot huzni a gyartok, hogy azoknak az idégnyeit probaljak meg kielegiteni akik foldkörüli utra indulnak.

Amugy minden kezdet (veg) nehez. nyilvan az elsö belsöegesüvel sem jutottak tul messzire, es vegsebessegben is volt nemi elteres a mostani eredmenyekhez kepest.
Ezt be kell latni es el kell fogadni.

Köolaj van meg, de egyre melyebben. Ugyan a technologia mar alkalmas hogy onnan is kiemeljek , de tulsagosan költseges. Es nyilvan csak akkor fogje megerni, ha emelkedik a hordonkenti ara a nyersolajnak. Ekkor viszont mar erdemes lesz es gazdasagos is, mas alternativ eröforrasokat is fejleszteni, amire eddig az alacsony enegiahordozo arak miatt nem volt kifizetödö...
Annál csak a feldugós lambda szonda a jobb
Én hoztam, de spéci fúvókák(Prox), atom drágák voltak és eltelt a fél tél, mire megjöttek. Aztán még pár hét, mert nemjó küldtek :D

Pneumant sprot road 11,az a tuti
Bocsánat! sok a kód a fejemben,,,néha a vécét is kóddal akarom már lehúzatni,,,az első linzer nem kell,csak a végén!
Akkor ezt írd be: *2767*3855# ennek vennie kell az adást!
PR3
A legnagyobb baj az elektromos motorokkal, hogy a hatótáv kb 300 km, aztán tölteni kell. Addig 8 óra pihi?
Napkorong lehúzó kellhet,hogy hozzá férjek?
Napkorong lehúzó kellhet,hogy hozzá férjek?
Füreden a háznál!
majd mondom a címet ha hívsz
Metzi!

Jó napot Banditák!
Gumis téma melyiket vegyem! Michelin Pilot Road 3 vs Metzeler Z8 Interact!
Én nem bántam meg, hogy beruháztam rá. Nekem 15be megállt az egész..és mintha új motort kaptam volna. Mondjuk én dot szám szerint 84-es évjáratú gumi csöveket cseréltem le.
Akkor kifejtem neked a hátsó fogaskerék
két fog hiánya miben változtat értékekre mérve fordulat és sebeség.
Vegyünk egy 6000-ezeres fordulatot.
48-as fogaskerékkel 117,1 Km/h, 46-osal 122,2 Km/h.
Az aszt jelenti hogy ezen fordulaton 5,1 Km/h sebességnövekedést érsz el.
Ha még jobban beleszeretnél folyni a témába akkor itt mindent megtalálsz, hogy az áttét változás hogyan alakul a te motortípusodra nézve.
Brembo.
Sziasztok!

650N bandikán első fékbetétet kell cserélnem.
Brembo-t vagy Ferodo Platinumot tudnak holnapra hozni. Van esetleg tapasztalatotok hogy melyik az érdemesebb? Árban természetesen van különbség, a Ferodo az olcsóbb.
Én leginkább hegyek között, gyorsabb tempóban használom a gépet, tehát fontos a jó fék. 17.000 km-t bírtak a gyári betétek.
Itt a gsx 1400-e most irtam rola par gondolatot. Amugy minden tekintetben erezni a különbseget. De valoban csak kemenyebb motorzasnal jelentkezik igazan, rendes napi hasznalatban az elsö 4 evben nem erdemes rajta gondolkodni.
Nekem most a legnagyobb kontraszt a 25 eves gyari fekcsö levaltasanal volt.Az mar egyszerüen nem müködött...szo szerint nem lehett vele megallni.
Volt itt par napja egy kerdes, es szemelyesen is erdeklödtek, hogy honnan volt a nagyobb fuvoka a karbikba, vagy Dyno szettet vettel? Letezik olcsobb megoldas is, vagy a suzukitol kell megvenni?
Szoval te honnan szerezted be a tulmereteket?
Nem tanulmanyoztam a elektronikus scott cuccot,de azt hittem mar az is utvezerles es nem idövezerleses. :(
De gondolom igy teljesen független rendszer a motortol, csak tap kell neki.
Amugy az gazdasagi elörejelzesek szerint, mar nem nagyon erdemes belsöegesü motort,mert 2015-re a üzemanygok ismetelt megduplazodast josoljak, es közben eleg erösen es eleg eredmenyesen fejlesztik a villanymotoros jarmüveket , köztük mar van egy ket "formas" motor is. Persze ezek külsö megjelenese termeszetesen igen csak elter a jelenlegi formaktol, hiszen 100 even keresztül a robbanomotor köre tervezett szerkezet, nem teljesen alkalmas a kisebb meretü elterö alaku villanymotor, es a nagyobb meretü akuumlatorok befogadasra. Igy megszokast fog igenyelni ezen formavilag befogadas, ha tovabbra is ketkereken maradunk. Viszont ezekröl mar nem kell elmondani, hogy megfekpadoztuk a Power Commanderrel olyan a karakterisztikaja mint egy "villanymotornak"! :)
A GSX nem kapott nemet rendszamot , vettem itt egy nemet motort. Igy ki van pipalva a dolog. Amugy egy eszaknemetbe elö haverom, vett egyet magyarorzsagon( mert olcsobb volt) es kihozta nemetbe. De nem volt egyszerü müvelet. Kellett tipusbizonyitvany a motorrol a suzukitol , aztan 3 szor tolta neki a müszakinak, mert egyszer nem egyforma tipusu gumik voltak rajta, aztan felrakott egy szettet, az, meg nem egyezett azzal ami gyari ajanlas es a lengövillara van matricazva, igy meg futott egy kört egy gumikereskedönel aki kiallitott egy igazolast hogy az a tipus (Conti Road A) is jo erre a motorra... Ezen felül joval magasabb a kötelezö, meg az ado is...A papiron 27LE-es SR 500 -ra 102 euro volt a az eves bizti A0-ban,meg 40 euro az ado...De neki ennel komolyabb összegek jöttek ki a nagymotorra.

Gunson cucc, szerintem az egyik legjobb barkacs befektetes minden tekinteteben egy karbis motorhoz.

Üdv

Istvan