Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne magyarázkodj vazze'!
Mindenki értse úgy, ahogy akarja.
Ne izgasd magad!
ó ó ó ó... ez igen. erre a motorra ennyit nem akarok kolteni. ha nagybanditom lenne akkor valszeg nekiallnek. es ha meglesz akkor neki is fogok. csak attol tartok eleg sok huf pengo kell hozza.
marmint a 2. kerdesem. az elsore koszi a valaszt!
Ja. Akkor nemszóltam.
ez nem pont neked szolt. inkabb amolyan koltoi kerdes volt.
csak palyan erezni a kulonbseget vagy mar `alap` motorozasnal is?
Sok összehasonlítási alapom nincs..................csak fémmel mentem eddig................így aszondom van.Pláne a faszántos suzuki fékek korszakában.
fem fekcsovel van valakinek tapasztalata? erdemes beruhazni ra? kb. 30e mindennel egyutt.
bandit 400 asra nem tudjátok hogy lehet hátra dobozt felrakni van valami ami gyári vagy rászerkeszthető ? meg bukócső?
Köszi előre is
Csak, hogy válaszoljak is, ne csak mosolyogjak, és hogy ismételten felhívjam egyesek figyelmét a pontos értelmezésre:

1- Nem robis sisak, hanem nyitott.
2-Szélzaj van - és nem csak 200 felett - de nem érdekel.
3-Fogyasztásom ilyenkor már nem 4,5, hanem 5,5-6 liter.
4-A 20 EFt -os bőrcucc nem Talma minőségű, hanem Talmának is BŐR cucca van!


További szép napot!
Ha -ha -ha.
Hány nőd van neked wazze!
"kedvesem legjobb barinője,nálunk alszik hétvégente"

Aztán biztos é, hogy csak alszik, és nem kapjátok el egy klassz kis hármas akcióhoz?
Tegnap beszélgettem a BMW egyik vezető értékesítőjével. Meghívott a jövő évben tesztmotorozásra, illetve burkoltan elismerte a kötelező überálles ömlengés után hogy a Japánok azért jobbak
No majd jól kiokítalak, hogyan kell szakműhelyt felszerszámozni egy A4 félfamentes rajzlap árából :-) Akkor már sokallni is fogod a 20k-t egy Talma minőségű gúnyára! :-)
A szettről, lassan 4000km van benne de a tartályba ( 1,5 deci )van még muníció! Jelenleg ha autópályán megyek vele akkor 120 ha szépen finoman 100 körüli tempóval akkor leveszem 90 sec/ cseppre. Így éppen csak látszik a felnin az olaj viszont a láncon is van már bőven. Egyedüli hibának azt rónám fel ,hogy bár a kijelzőn manuálisan be lehet állítani a tartályban lévő olajmennyiséget , de az akkor is telit mutat ha az már kifogyó félben van. Nincs szintmérés. Banditról átkarburáltam ( javaslatodra ) a gépet alapjárati és fő fúvóka eggyel eggyel nagyobb lett 110-20 meg egy Hurric-ot is kapott most a tuti. Bevetésre került a Carbtune is fincsi cucc. Így most összeállt a moci annyira tetszik ,hogy nyugdíjig megtartom a bírom ( még vagy 30-35 év ) Hát ennyi. Mi van veled sikerült a TÜV vizsga a GSX-n?
Részemről továbbra is szívesen látom a hozzáértő szakmai szösszeneteidet.
Nem mindenki olyan szerencsés hogy genetikailag robis sisakban szélzaj nélkül 200+-al 4,5-es fogyasztással tud közlekedni 20eFt-ért vett "Talma" minőségű bőr cuccban.
koszi. az itthoni arakhoz kicsit meg gyujtenem kell, UK-bol mar 80-ert meglenne a sima feher, itthon meg joval tobb.
Lehetséges, hogy van otthon egy elfekvőben. Ha megtalálom a tied lehet
Tibi_ UA tud kedvező áron shoeit, zörgessél rá.
Figyu most mennem kel dogozni majd délután le írom neked!
Kösz a választ,most láttam,hogy írtál.
A fordulat mennyit esett vissza?
Gyorgy74
Várom a válaszod a hátsó lánckerék témában.
((( 25891 Hsz)))
Igen 2 foggal 46- fogszámú került hátra. A fogyasztásba olyan lényeges különbséget ne várjál, de szerintem kevesebbet fogyaszt ugyanazzal a sebességnél hisz kevesebbet is forog. Az én motoromon nem tudtam lemérni mert előtte került rá egy nyitott dob és a Prop Tech - él adtunk neki egy kis benyát. Alsó gázállásnál 5%-ot pluszban, középgálázásnál, 10%-ot, és nyélgázon szintén 10%-ot kapott. Na már most a környezet védelmi tiltás is ki van belőle lőve úgy hogy az én tapasztalatom a te motorodnál nem mérvadó. Egyébként nem veszem észre hogy gyengült volna sőt erősebb lett persze az előtte elvégzett beállítások miatt. Szerintem ha túrázni használod akkor érdemes vele próbálkozni. Van itt a fórumon egy Erik nevezetű kolléga aki nem hogy a hátsón még az elsőn is változtatott. Kérd ki az ő véleményét is.