ó ó ó ó... ez igen. erre a motorra ennyit nem akarok kolteni. ha nagybanditom lenne akkor valszeg nekiallnek. es ha meglesz akkor neki is fogok. csak attol tartok eleg sok huf pengo kell hozza.
Csak, hogy válaszoljak is, ne csak mosolyogjak, és hogy ismételten felhívjam egyesek figyelmét a pontos értelmezésre:
1- Nem robis sisak, hanem nyitott.
2-Szélzaj van - és nem csak 200 felett - de nem érdekel.
3-Fogyasztásom ilyenkor már nem 4,5, hanem 5,5-6 liter.
4-A 20 EFt -os bőrcucc nem Talma minőségű, hanem Talmának is BŐR cucca van!
Tegnap beszélgettem a BMW egyik vezető értékesítőjével. Meghívott a jövő évben tesztmotorozásra, illetve burkoltan elismerte a kötelező überálles ömlengés után hogy a Japánok azért jobbak
No majd jól kiokítalak, hogyan kell szakműhelyt felszerszámozni egy A4 félfamentes rajzlap árából :-) Akkor már sokallni is fogod a 20k-t egy Talma minőségű gúnyára! :-)
A szettről, lassan 4000km van benne de a tartályba ( 1,5 deci )van még muníció! Jelenleg ha autópályán megyek vele akkor 120 ha szépen finoman 100 körüli tempóval akkor leveszem 90 sec/ cseppre. Így éppen csak látszik a felnin az olaj viszont a láncon is van már bőven. Egyedüli hibának azt rónám fel ,hogy bár a kijelzőn manuálisan be lehet állítani a tartályban lévő olajmennyiséget , de az akkor is telit mutat ha az már kifogyó félben van. Nincs szintmérés. Banditról átkarburáltam ( javaslatodra ) a gépet alapjárati és fő fúvóka eggyel eggyel nagyobb lett 110-20 meg egy Hurric-ot is kapott most a tuti. Bevetésre került a Carbtune is fincsi cucc. Így most összeállt a moci annyira tetszik ,hogy nyugdíjig megtartom a bírom ( még vagy 30-35 év ) Hát ennyi. Mi van veled sikerült a TÜV vizsga a GSX-n?
Részemről továbbra is szívesen látom a hozzáértő szakmai szösszeneteidet.
Nem mindenki olyan szerencsés hogy genetikailag robis sisakban szélzaj nélkül 200+-al 4,5-es fogyasztással tud közlekedni 20eFt-ért vett "Talma" minőségű bőr cuccban.
Igen 2 foggal 46- fogszámú került hátra. A fogyasztásba olyan lényeges különbséget ne várjál, de szerintem kevesebbet fogyaszt ugyanazzal a sebességnél hisz kevesebbet is forog. Az én motoromon nem tudtam lemérni mert előtte került rá egy nyitott dob és a Prop Tech - él adtunk neki egy kis benyát. Alsó gázállásnál 5%-ot pluszban, középgálázásnál, 10%-ot, és nyélgázon szintén 10%-ot kapott. Na már most a környezet védelmi tiltás is ki van belőle lőve úgy hogy az én tapasztalatom a te motorodnál nem mérvadó. Egyébként nem veszem észre hogy gyengült volna sőt erősebb lett persze az előtte elvégzett beállítások miatt. Szerintem ha túrázni használod akkor érdemes vele próbálkozni. Van itt a fórumon egy Erik nevezetű kolléga aki nem hogy a hátsón még az elsőn is változtatott. Kérd ki az ő véleményét is.
Mindenki értse úgy, ahogy akarja.
Ne izgasd magad!