még nem ..:D
jövőhét szombaton megyek megsasolni de ha nem lesz elrettentő hibája ami ott kiderülni akkor megveszem...:)
csak már készülődök mivel tudom feldobni...:D
Nem tudom! Ha nem regizel akkor ki próbálhatod e mivel csak regisztrált felhasználók, adott időpontban mehetsz a kiszemelt gépsassal. Érdemes felhívni Pistit és kérni rá időpontot jogsi számoddal együtt.
Metzeler Z6 előre/hátra.
Nagyon meg vagyok vele elégedve.
Eddig közel 3.000 km-t mentem vele, de kopásról gyakorlatilag még nem beszélhetünk.
30.-án délután megyek Szamostatárfalvára.
Otthon leszel?
Meg találtam Erik hozászolását. "Nekem csak a 90-100 körüli tempónál eszik ennyit, ezt is csak amióta elöl 1-el nagyobb, hátul egyel kisebb lánckerék van!" Akkor ezt az eredményt éred el! link
Szia jelentős változást az első fogaskerék fogszámának növelése jelentene pl. abban az esetben ha viszont az első fogaskerék 17-es fogszámú lenne a hátsó meg maradna a gyári 48-as akkor már viszont 6000-ezeres fordulaton 6-os sebességi fokozatban 132,8 Km/h sebességet érnél el ami azt jelentené, hogy 15,7Km/h a sebességnövekedés.
A véleményemet nem tudom leírni hisz nem tapasztaltam a motor hogyan viselkedne. Erik nem tudom hova tűnt a fórumról ő írt ezzel kapcsolatosan tudtommal ő változtatta legdrasztikusabban az átétet. Ne kérdezd hogy hogyan nem emlékszem már rá.
Kösz! Valahogy én azt gondoltam,hogy nagyobb lesz a változás az a 5km/h nem sok.Gondolom a fordulat is csak1-2 százzal csőkkenhetett,mert ez érdekelne igazán. Lehet még kisebbet kellene megpróbálnom,ha jól emlékszem 42 fogasban még rendelhető.Talán a Pink Motorsnál láttam.Nekem a célom min 600ford/min csökkentés. Erről mit gondolsz?
Ha van egy ilyen technológia,akkor van arra már mód,hogy újra kinyerjék és másik 2 akksit állítsanak elő egy rosszból!
Menni fog ez,vége felé jár a foszilis motyó!
Kőolaj is egyre kevesebb,lépni kell és az elektrotechnikáé a jövő!
Zsoty