azt hiszem nem nyertél
dzseki 9900.- 30k helyett
gatya 9900.- 30k helyett
csizma 12000.- 32000helyett
kesztyű 8000,-
sisak 9900.- 30000.- helyett
kámzsa 990.-
akcióban Shox,két ünnep között 2009.-ben
nem azt mondom,hogy csúcs kategoria,de a célnak megfelel
és nem mellékesen mindezt kétszer, mivel nejemnek is vásároltam egy teljes garnitúrát,igaz az Ő ruhája kevésbé kopik,de a sisakméretünk megegyezik,a ruha már nem ,én egy kicsit testesebb vagyok
Ezt hogy érted gyárit akarsz rá venni? JT Lánckerék a legjobb választás! Úgy árban mint minőségben az 530-as is jó rá és még olcsóbb is mint az 525-ös. A láncról nem is beszélve.
És ezekhez az árakhoz képest még nem is egy nagy szám!
A Sharp-on vannak két-három csillagos Schubertek is. Ezért az árért ez a ló...sz törésteszt eredmény szerintem lehangoló!
Hy.
Úgy olvasom megint feljött a 400-as bandit kérdés.
Leírom saját tapasztalatomat.
Nekem egy 94-es 400 Vc banditom van.
Tényleg igaz, hogy sok probléma van vele, minden szezonban volt a szerelőnél legalább 1hetet. Mindig a indítási probléma volt, hol, hidegen hol melegen nem indult.
Viszont most a szezon előtt ezt meguntam és meg lett bontva a blokk. Ami cserélve lett: Henger-dugó garnitúra (egy szinte új bontóból) 25ezer ft. 16db szelepszár szimmering 8ezer forint.
A hengerfej szét lett szedve, kitisztítva szelepek becsiszolva, és megkapta a másik hengersort. A kompresszió így a leggyengébb hengerben lett 12,5 a legjobba 13,5.
Vettem még egy karburátor felújító készletet is.
A motor most indul hidegen melegen, -5/10 fokba is indult szívatóval. Most nem kell neki csap pici gáz.
A legnagyobb baj ezekkel a motorokkkal hogy mindenki kezdő gépnek veszi és szét vannak hajtva, költeni meg nem költenek rá,
Most hogy renbe rakattam, semmivel nem rosszabb mint egy 600-as vagy nagyobb. Szerelőt tudok ajánlani ha kell valakinek.
Üdw Tamás
amugy gratulálok a teljesítményhez