Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miért nem reklamáltál,hogy ezt elírták (első kép)

amugy gratulálok a teljesítményhez
azt hiszem nem nyertél
dzseki 9900.- 30k helyett
gatya 9900.- 30k helyett
csizma 12000.- 32000helyett
kesztyű 8000,-
sisak 9900.- 30000.- helyett
kámzsa 990.-
akcióban Shox,két ünnep között 2009.-ben
nem azt mondom,hogy csúcs kategoria,de a célnak megfelel

és nem mellékesen mindezt kétszer, mivel nejemnek is vásároltam egy teljes garnitúrát,igaz az Ő ruhája kevésbé kopik,de a sisakméretünk megegyezik,a ruha már nem ,én egy kicsit testesebb vagyok
Ja így rendben
A nick neved az enyém parasztos kivitele?
Úgy értem, hogy most már ugyan olyan megbízható lett a javítás után mint a nagyobb testvérei.
Ezt hogy érted gyárit akarsz rá venni? JT Lánckerék a legjobb választás! Úgy árban mint minőségben az 530-as is jó rá és még olcsóbb is mint az 525-ös. A láncról nem is beszélve.
Ez az új NIKE esőruha divat! Hazafelé Boszniából ez volt a megoldás!
Tudja valaki a 650 (K7) Bandit első és hátsó lánckerekének a típusszámát?
Előre is kösz.
Húh, bakker, ez nagyon szép!
Hmmm. Imádom a vízeséseket, meg a hegyeket!
Még...
Azért vannak az Alpokon kívül is szép helyek,sőt...
Még pár...
Ígértem pár képet Boszniából,és onnan is Jajcéből a nemzetközi motoros találkozóról!
Hát...ez a te véleményed.
Az enyém kicsit eltér ettől!
És ezekhez az árakhoz képest még nem is egy nagy szám!
A Sharp-on vannak két-három csillagos Schubertek is. Ezért az árért ez a ló...sz törésteszt eredmény szerintem lehangoló!
Üdv urak! Valakinek nincs eladó SUZUKI bandit 4oo vagy 600-as első kerék tárcsák nélkül ?
"Most hogy renbe rakattam, semmivel nem rosszabb mint egy 600-as vagy nagyobb."

Ezt kifejtenéd picit? Azért én nem említeném egy lapon egy 1200-al.
Hy.
Úgy olvasom megint feljött a 400-as bandit kérdés.
Leírom saját tapasztalatomat.
Nekem egy 94-es 400 Vc banditom van.
Tényleg igaz, hogy sok probléma van vele, minden szezonban volt a szerelőnél legalább 1hetet. Mindig a indítási probléma volt, hol, hidegen hol melegen nem indult.
Viszont most a szezon előtt ezt meguntam és meg lett bontva a blokk. Ami cserélve lett: Henger-dugó garnitúra (egy szinte új bontóból) 25ezer ft. 16db szelepszár szimmering 8ezer forint.
A hengerfej szét lett szedve, kitisztítva szelepek becsiszolva, és megkapta a másik hengersort. A kompresszió így a leggyengébb hengerben lett 12,5 a legjobba 13,5.
Vettem még egy karburátor felújító készletet is.
A motor most indul hidegen melegen, -5/10 fokba is indult szívatóval. Most nem kell neki csap pici gáz.
A legnagyobb baj ezekkel a motorokkkal hogy mindenki kezdő gépnek veszi és szét vannak hajtva, költeni meg nem költenek rá,
Most hogy renbe rakattam, semmivel nem rosszabb mint egy 600-as vagy nagyobb. Szerelőt tudok ajánlani ha kell valakinek.
Üdw Tamás
Simán..
A szórakozás az a határon túl indul az meg +10 alatt már nem szórakozás...................hacsaaaaaaaaak nem nagyon magasan vagyok.
+10 alatt én simán szórakozásból motorozok.....kb +3 fokig.
Minek ez a digit műszer mánia?
A madaras tescoban láttam egy ezresért olyan műszert hogy majd megszólal.
Amúgy meg szarabb leolvasni.