Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Barátom kedvenc szokása, ha ilyen farok mellé áll és túráztat, ő is úgy tesz, mintha beülne a hintába, túráztat, erősen figyel, aztán amikor zöld lesz a lámpa, Mr. Májer kilő, ő meg szép komótosan elindul és barátságosan utánainteget
Csakis lakott területen kívül, és teljesen forgalommentes útszakaszokon!
A bőrkabát is csak a divat miatt.Én ugyanazt a példányt sisak és kabát nélküliben fogtam ki.
Gixxerrel.
Arról meg már nem is beszélve, hogy a motoromat saját magam kalapáltam össze, nem apuci anyuci adta érettségire ajándékba. Próbálok is rá vigyázni és az egykerekezés nem kifejezetten kímélő mutatvány (gumi, lánc, első villa, bukta halmozott esélye, stb...). És mindig a jampizásból születik a baj, amikor itt látom a műmájerek bukásait a videók között, csak a motort sajnálom, Mr. Idiótát sajnos nem.
Legutóbb mentem a Szentendrein, mellettem az IQ bajnok, felül bőrdzseki, alul rövid gatya (kedvenc párosításom ) piros lámpánál áll mellettem (köszönni persze nem tud). Zöldnél elindultam kicsit húztam neki egyet, hogy kiugrasszam a nyulat a bokorból. Nem is kellett sokat várnom, emberünk abban a pillanatban egykerékre rakta a CBR-ét és végig nyomta a következő lámpáig. Jót röhögtem magamban...
Ez a "kerózgatás" a sok kis gyík 10-20-on éveseknél mánia, esetleg az ésszel nem megáldott idősebbeknél farok növelés céljából...
Az 1200-as nem pörög 11000-ig. 10-nél tilt. Viszont olyan 6500 körül van a nyomatékcsúcs szerintem valahol ott kéne próbálkozni.
A 200 km/h se közútra való Mégis műveled. Akkor?
Nem földútra gondoltam, hanem pl egy streetfighter bemutatóra ahol erre lezárt terület van.
Hát...a 223 az már 2 keréken is érdekes, nem hogy egyen!
Hívd 2.-ban a 104-et jó est mindenkinek !
földúton nem mertem kipróbálni,,,,és inkább az adrenalin miatt volt az egész,,,226nál érdekes érzés
Szerintem a "kerózás" egyszerűen nem közútra való, más bajom nincs a "kerózókkal".
Ha a megfelelő helyen csinálják, még csodálom is őket!
én nem néztem le soha azokat,akik nem tudnak egykerózni,vagy akik épp csak gurulgatnak,meg megjegyzést sem tettem rájuk,,,de fordítva annál inkább,,,pedig vannak igen csak béna motorosok,,,és inkább kerón jöjjön velem szembe a másik sávban,mint egy olyan motoros aki nem tudja íven tartani a motort kanyarban....a lefikázás az megy,,,,én is utálom az egykerósokat
Csatlakozok hozzád.
Szerintem aki ennyire szereti a "kerózást" annak streetfighter-nak kellett volna mennie.
Én sem "kerózok" soha, és nem is fogok.
Lehet emiatt fogyatékosnak tartanak egyesek, de mikor elmentünk túrázni páran, és jött szembe ezerrel egy önjelölt "krózó"streetfighter, mindenki mondta, hogy....ezt inkább nem idézném, de a "kerózó" elmebeli állapotára utaltak a jelzők.
Tatabányán gyártanak jó minőségü fesszabályzót én akkor Hondára vettem azóta is hibátlan. A Tapolcai Hondás is onnan rendel. 3éve volt 13000ft.
15 rugó körül van utángyártott fesszab ami jobb mint az eredeti...
hali...
nekem is ilyen gondjaim vannak...esetleg valami megoldast talaltal vagy esetleg akadna egy magyar nyelvu javitasi konyved?
akkor a láncod már biztos,hogy a le és felmenőidet becézgette
Szia Pit!
Szerintem ha félsz tőle,akkor fejezd is be!
hátsó féken a lábad,de legfőképp fejbe kell programoznod,ha túlhúzod akkor gázt vissza vagy lábifék,ne pedig még a gázba kapaszkodj.Továbbá,előre egy számmal kisebb fogaskerék és kettesbe kell felhúzni kb 11ezernél majd holtpont közeli állapotba tenni,onnan meg már tudsz játszani a gázzal,hogy ott maradjon.....sok sikert,de inkább élőbe mondanám/mutatnám meg Neked.......sok sikert és ne parázz,mert akkor tutti perkó van,,,,,GSRrel tanultam én is,semmi mással,,,2 millát rizikóztattam,,volt egyszer úgy feljött,hogy függőben állt a motor,aztán annyira megíjdetem,hogy gázt vissza,,,akkor le akart csapódni az eleje,mondom magamban nem kéne,aztán vissza,,,bólogatott a motor eleje,mint a ladában a kiskutya,,haverom meg mögöttem jövet végig nézte,,azt hitte direkt volt,,,mondom dehogy,csak ciki lett volna szikrázva becsúszni a Rock pub parkolójába ,,,na ez elég volt,hogy mindig ott legyen az ember fejben mikor kerózik,mindig csak tudatosan,pedig akkor már egy jó ideje kerózgattam,,,,aztán ez egy rutinos keró akart lenni,majdnem rá is fáztam....
Nemáááá?téged is meghúztak? engem is,de kétszer,egyszer játszásiból,egyszer meg papás mamásból!,,köszi a jókívánságot,de maradok már én is 2keréken ,,,,nem akarom a Banditát hazavágni,meg azóta valahogy lejjebb ment az adrenalinmércém,,,,,
gurulgatok,élvezem a motorozást,,,,,,régebben eltelt úgy a nap,hogy mentünk mint az állat,de semmit nem láttam belőle, örültem,hogy egyben hazaértem,,,elég volt....nagyon picike még a fiam a lányom is csak 11 éves,szeretném látni őket felnőni,,,most már nagy a tét,,,meg akkor tele voltam dühvel és az egykerekezésben éltem ki az indulatomat,,,,egy szezonban 7 barát,motorostárs elvesztése ,nagyon feldühíti az embert.
Szeva kykee!
Hát nekem még ovis szinten sem megy, pedig úgy rángatom, hogy majd kiszakad a kormány a helyéről. próbáltam 4000.-nél 5000.-nél 6000.-nél 7000.-nél. 2.-ben egy kicsit emelkedik, de a holtpont közelében sem jár ezért hamar vissza is esik. 1.-ben meg nem merem, mert félek, hogy hanyat dob. Szerintem 2.-ben kellene neki menni, csak valamit rosszúl csinálok.
Kb. egy tank benzin araval tobbert kaptal volna PR2-ot is.
Az peremig dontheto, meg nekem a fakezunek is.
Mi van mi van?


RA2? Egy kalap szar!

Tegnap rendeltem meg Én is a sima - régi - jól bevált - bizonyított RA-t a www.r17-hu-tól párban 53000-ért, és ma már itt is van.
Szóval ez a bolt TETTTTTSZIIIKKKK:-)))


Eredmények?

Eddig nálam:
Gyári Bridgestone:
ELŐL:14160km
Hátul: 14160km

RA:
ELŐL:19290km
Hátul:14375km


RA2:
ELŐL: 11715km
Hátul: 11715km


És nem elég hogy majd 10.000-rel drágább is, még szarabb is.
Esetemben a sima RA pl. körforgalomban sokkal jobban tapadt.
Azzal eléretem az 1cm-es majrécsíkot, de az RA2-vel meg se közelítettem.

Szóval akinek kell egy kopott, de 100%-os oldalfalú gumi szóljon:-)
Ingyen viheti:-))



Szóval a saját véleményem alapján az sima RA (RoadAttac) a jó guma......ha az RA2-vel kell hasonlítani.
Engem sem érdekel túlzottan az egykerekezés megtanulása, valamint hidegen hagy a túramotorral történő úttalan utakon történő off-road-jellegű úgynevezett kirándulás, valamint a mirelit virsli sem....... És totálisan nem érdekel a 180 feletti élet sem a motoron. (3X voltam 200 felett, de csak percekre, elég is volt belőle)