Nézd meg zolee13 fotóit: link Abba van fotó a digi műszerfalasról. Amire te gondolsz az szerintem K1-től talán már olyan volt, az még szintén a "gyűjtsél még rá" kategória
Januárban 0 fokban mentem a csupasz bandittal. Csak a városban gurulgattam, de fél óra után lillára fagytak az ujjaim. Burkolt motoron biztosan nem ennyire durva a helyzet, de csupaszon szerintem nincs olyan kesztyű, amiben ne fagyna szét az ember keze (rajtam három réteg kesztyű volt és így is). Szerintem +10 fok alatt már semmi élvezet nincs a gurulásban.
ehh, lóban állítólag nem lett több az új, meg nyomatékban...na mindegy csak kíváncsiságból, egy darabig nem cserélek, de bandi után csak kardános és ilyen nyomatékkal kb.
Ide írom, mert ott biztos meglincselnének: Akkor a 750-es Kawám volt, 72LE, 100+ ezer km. Seggre érzésre leforgatva olyan 85 lóvnak érződött. Nyomatékrugalmassága esküszöm rosszabb volt, mint a kawának, Gyakorlatilag 80-nál rángatott 6.ban, onnan nem is lehetett vele előzni, olyan 120-tól indult meg úgy-ahogy,de nem voltam elájulva. A tuirbulencia meg borzadály rajta, mintha vernék a fejed egy gyengére húrozott teniszütővel fentről. Amúgy a bandit szerintem egy rakéta ahhoz képest. Ezt a dupla veztengelyest nagyon dícsérik ahhoz képest, de ki kéne próbálnod, mindenkinek más jön be. Mondom, R850r-rel mentem pár hete, az nagyot tolt, már 1800-tól lehetett használni, az tetszett.
Nekem is kétrészes a bőrgúnya, összecippzározható. Olyan piszok szerencsém volt, hogy a szemben lakó szomszédoméknak turkálójuk volt, és benne volt a bálában, teljesen újszerű, szinte használatlan állapotban. Teljesen ingyen kaptam és tojtam a higiéniára, ki izzadt esetleg bele előzőleg. Nem kaptam tőle sem rühet, sem tetvet, sem bélférget.
nekem egy ketreszes borruham van aminek a felso resze kiveheto belessel van ellatva. egesz evben ebben vagyok es ha olyan hideg van, hogy ez keves lenne akkor mar nem motorozom.
es naponta jarok benne meloba. 40 fokban is, nem vagyok izzados hala istennek.
Amikor itt a sportmotor honlapon feltünt a felugráló reklám, hogy a Schuberth piacra dobta a legújabb modelljeit, kíváncsiságból megnéztem. Hangsúlyozom, előre tudtam, mire kell ott számítani; osztályon felüli, extra minőség, nagyon húúúú, nagyon hááááá, nagyon über - pofátlan árakon. Amikor megnyílt a honlap, feltűnt a maga a csoda. 192e-ről indultak az árak -felfelé. Bár egyedül voltam a szobában, hangosan azt mondtam: "anyátok picsája", röhögtem egy nagyot és azonnal ki is léptem. Ennek az árnak a FELÉNÉL többet nem költenék sisakra. Pedig megtehetném, de nem.
Ne sírjá má, more. Dikk mán, cigánykőccsönbűl meg bodzázásbúl megoldod, há nem? Majd veszek tülled jósok jófajta szíp láncot meg olajat, meg fogaskereket, hogy legyen egy kis della a kispurdéknak. Alaménium nem írdekel cserébe ezér' a libakergetőér'? Vagy sárga ezerkettes Zsiguli? Vagy 300 fej nélküli plüssnyúl?
Mennyit engedsz a feléből? Egyébként jó kis tanulómotor lenne az aktuális nősténynek. Merhogy a legutóbbi nagyon el akarta kobozni a Bandita kulcsát, előre megfontolt szándékkal
Ha már itt szerkózunk:
Dzseki: 36 e - 2002-ben vettem
Gatya: 8e
Csizma: 40e(99-óta megvan)
kesztyű 2500
sisak 32e
Komplett kordura cucc maszkkal: 52e
Téli Held kesztyú 3000(15 ezerről leárazva)
Na, nyertem?
Ha száraz az útburkolat, nincs nagy különbség a -1,2 fok és a +5,6 fok közötti motorozásban.
es naponta jarok benne meloba. 40 fokban is, nem vagyok izzados hala istennek.
Mélezzél egy szimpatikus árat, majd mondok rá valamit.
Dzseki: 36 e - 2002-ben vettem
Gatya: 8e
Csizma: 40e(99-óta megvan)
kesztyű 2500
sisak 32e
Komplett kordura cucc maszkkal: 52e
Téli Held kesztyú 3000(15 ezerről leárazva)
Na, nyertem?