Oviba megbuktam (pisipogacsakeszitesböl), aztan kimaradtam, igy semilyen trükköt nem tudok, igy mastol kell ellesned...
Ha terveznenek, es epitenenek egykerekezö motort, akkor lehet hogy megtanulnam ( ha volna kedvem), de amig a gyartok- mernökök a ket kerekre helyezik a "hangSULYT" addig en jol erzem magam igy is.
Azt hiszem viszont neked a szeles utak helyett viszont magasat kell kivanni!
hát sok kopás nem látszik rajta... igaz még csak pár ezret sikerült belerakni de a motor új gazdájának sok baja nem lesz a gumivéttel! 2009 évvégi, szóval bordába, és évbe is megállja a döntögetést!
sok keró miatt,,,,,többet volt az eleje a levegőben,,,a első tengelyen vagy 60km a hátuljába 78ezer ,,de volt ami kibírta az 5ezret,,,volt ami a 3ezret sem,,,most kiváncsi leszek majd,mikor rámegy a slick,hogy kerózás nélkül mennyit megy el,,,,4 láncszett is bánta,,,,drága dolog az egykerekezés,,,,teloszimmeringek,láncszett,gumik,,,ha nincs esés,,,normál esetben egy GSR egy lánccal elmegy 25-28ezret,,,volt ami oválra nyúlt 13ezernél le kellett dobni
A pattogást és hintázást az nem a rugofeszítés okozza ! Az a csillapitási helytelen beállítása. Hintázás alulcsillapított, pattogás túlcsillapított beállítás. A gixeren pl kölün tudod állitani a húzó és nyomó fokozatot ( a teló milyen sebességgel mennyen össze és szét). Na abba lehet aztán belekeveredni! Én azt javaslom neked a rugót utosó előtti fokozatba a csillapítást közép + 1 állásra. Mondom teljesen más motort fogsz kapni !
Szia Zolee!
Lehet megpróbálom egy kicsit felkeményíteni, de teljesen jónak érzem.
a 600.-as majdnem a legkeményebb állásban volt és hintázott a tempósabb kanyarokban. Amikor teljesen feltekertem, akkor meg pattogot. Lehet, hogy az a rugóstag egy kicsit már fáradt volt. Lehet ezen is tekerek egy kicsit, végülis nincs veszteni valóm, bár Nekem teljesen jónak tünik.
Utána gondoltam ennek a vágott slick dolognak. Javíts ki ha tévedek! 78e-t hajtottál bele a GSR-be, 24 garnitúra gumit használtál el. Ez kb 3000 km/gumi. Nem kevés ez egy kicsit?
Igen a tiéden még az a rugóstag van. A 4-es "gyári állás az 75 kilós emberkére való. Így már tudod is , hogy az valójában mennyire kevés! Első futóműnél szintúgy a középső 75 kg. Igaz ha minden max-ra teszel
egy új motort kapsz teljesen máshogyan fog kanyarodni sokkal stabilabb is lesz. A far magassága is változni fog ( nem ül annyira össze a rugó) , de csak le fog érni a lábad
Ha terveznenek, es epitenenek egykerekezö motort, akkor lehet hogy megtanulnam ( ha volna kedvem), de amig a gyartok- mernökök a ket kerekre helyezik a "hangSULYT" addig en jol erzem magam igy is.
Azt hiszem viszont neked a szeles utak helyett viszont magasat kell kivanni!
Ahogy megmutattad,hogy hogy kell,akkor úgy csinálom!
Addig meg ez van!
És Te hogy tolod hátsókeréken?vagy még ovis szinten sem megy?
Lehet megpróbálom egy kicsit felkeményíteni, de teljesen jónak érzem.
a 600.-as majdnem a legkeményebb állásban volt és hintázott a tempósabb kanyarokban. Amikor teljesen feltekertem, akkor meg pattogot. Lehet, hogy az a rugóstag egy kicsit már fáradt volt. Lehet ezen is tekerek egy kicsit, végülis nincs veszteni valóm, bár Nekem teljesen jónak tünik.
Sziasztok!
hello Pali úr!
megjött az elő-hátlapod! küldöm....
egy új motort kapsz teljesen máshogyan fog kanyarodni sokkal stabilabb is lesz. A far magassága is változni fog ( nem ül annyira össze a rugó) , de csak le fog érni a lábad