Én csak 115 de nekem minden a fullon van rugófeszítés 7, csillapítás pedig teljesen betekerve és 1/4 visszanyitva. Igaz az enyémet6 már az új rugóstaggal szrelték. Mondom minden a max-on. Egy próbát megérne nálad is
Szerintem, nagyon állat!
Ezt a beszédet mondta a pap a Fiam esküvőjén:
Akkor ismerten meg Orsit, amikor odajött hozzám engedélyt kérni, hogy a templomban, tehát az egyházban, tudjon összeházasodni Danival, mert ő nem keresztény. Megszereztem ezt a papírt a püspökségtől, és megmondtam neki, hogy az esküvőre nem elég ez az engedély, hanem kell, hogy valahol jegyes oktatásra is járjanak, mert ez kötelező. Kicsit elgondolkodott, hogy mit fog mondani erre majd Dániel. És akkor tovább mondtam neki, hogy én már tartom ezt a jegyes oktatást más jegyes pároknak, és ha szeretnének, csatlakozhatnak hozzánk. És ez így történt. Az első alkalomtól fogva nagyon szimpatikus volt Dani és felfedeztem az ő nagy szenvedélyét: a motort! Bennem is megvan ez a szenvedély, bár nem annyira erős, mint az övé. Úgy, mint majdnem minden olasz, kiskorom óta volt robogóm; itt is, amikor kiköltöztem a centrumból vettem egy kis robogót, de most – néhány hete – megszereztem az A-típusú jogsit, és így nagyobb motort vettem magamnak.
Daninak is tetszett – legalább remélem – a kis tanfolyam, amit tartottam és mindig nagyon lelkesen jött Orsival.
Napról napra, találkozóról találkozóra idáig jutottunk. A mai nap: egy nagyon-nagyon fontos nap. Fontos, mert életre szóló nap, életre szóló lesz az igen, amit a prédikációm után fogtok mondani egymásnak. A házasság egy nagyon jó, nagyon szép dolog, mert egy, út ami na boldogsághoz vezet. Együtt lesztek életetek végéig azért, hogy kibontakozzatok és boldogságotok teljes legyen. De a boldogságnak, mint mindennek, ami fontos, különleges feltételei vannak. Vagyis a boldogság egy óriási kincs, és úgy, mint bármi más kincs, nagyon nagy érték, tehát nagyon drága, sokat kell költenetek rá. Hogy jobban ki tudjam fejezni magamat, és így jobban megmagyarázni a házasságot, egy példát hozok. A házasság olyan, mint egy szép motortúra! Mik a jellemzői egy motortúrának? Mindenekelőtt van a motor (a házasság), ami nagyon nagy érték, és lehetővé teszi, hogy a célhoz érkezzünk (tehát nem a motor a cél, de motor nélkül nehezebben lehet oda jutni). A motoron csak ketten lehet menni, vagyis egy harmadik ember a köztetek levő kapcsolatban nem férne el, ahogyan a motoron sem férne el anélkül, hogy baj legyen (a sarok mögött lesben állva vár rád a rendőr, hogy megbüntessen). Amikor motorozunk, ha valaki leszáll a motorról, akkor nagyon fog neki fájni, és nehezen is élheti túl. Ezért a házasság egy életre szóló döntés: Az igen, amit mondani fogtok, egyenlő a motorral való indulással: akkor már csak ketten a lesztek a menő motoron addig, amíg el nem éritek a célt. Ez a köztetek való egység olyan mély, hogy olyanok lesztek, mintha csak egy dolog lennétek, ahogyan hallottuk az evangéliumban, és ez az egység Krisztusban alakul ki, mert ez szentség pecsételi meg a ti egységeteket.
Ez az egység nem egyenlő a magányossággal. Amikor megyünk motorozni, persze nagyon szép és romantikus egyedül menni, és ketten élvezni a túrát, és olykor ez muszáj lesz, de mennyire szebb és élvezhetőbb, amikor a barátainkkal együtt megyünk túrázni. Itt a templomban sok barátotok van, akik szerintem egyet értenek velem. Ezért a házasság nem szabad, hogy egy zárt dolog maradjon két ember között. Mindig csak ketten lesztek a ti motorotokon, de más motorosokkal együtt, nem egyedül.
A házasság tényleg sokszor olyan, mint egy motortúra, ami olykor nem kényelmes, fáj a fenék, buckás vagy gödrös az út, és akkor minden ráz, fájhat a hát… Szóval előfordulhat, hogy megmaradni a motoron áldozatot követel. De mennyivel érdemesebb megtenni ezt az áldozatot, hogy tovább mehessünk együtt a motorral, együtt fedezzük fel a világ szépségeit, és így elérjük az életünk célját.
A házasság nem csak szórakozottság és öröm, hanem felelősség is. Vagyis a házasságból egy család születik, ahol gyerekek lesznek, akiket nevelni kell. Legyen az életetekben mindig egy értékrend, amelyet attól meríthettek, aki összead titeket. És mivel az esküvőtök nem csak polgárilag történt meg, hanem a templomban is, az Egyházban is, akkor Jézus legyen a példakép, a mester, az Atya, akit lehet követni, akit meg lehet mutatni a gyerekeiteknek, akivel és akiért érdemes élni az egész életeteket. De nem elég elküldeni őket a hittanra (bár jó dolog!), hanem az életetekkel neveljétek a gyerekeket, mert ők inkább a viselkedésmódotokból tanulnak élni, mint a szavaitokból.
Egy utolsó dolgot mondok, amit Dávidnak és Zsófinak is mondtam, hogy egyedül élni így sokszor túl nehéz, sokszor úgy tűnik, hogy zsákutcába kerültünk, és nincs elég erőnk, hogy kimásszunk belőle. Ezért fontos a közösség, mert segít nekünk kitágítani a látókörünket, bármi bajnak megtalálni a megfelelő megoldását. Szóval ez a kis közösség, ami köztetek született (akik a jegyes oktatásban vettek részt) maradjon meg és szilárduljon meg kölcsönös és szeretetteli segítséggel.
Sok örömöt és szépséget kívánok nektek, és bármire van szükségetek tudjátok a telefonszámomat, ne tétovázzatok, hívjatok föl: motortúrázzunk egyet és megbeszéljük!
Nekem nincs szám, csak pötty, de ha a Tied be van skálázva, akkor tedd a négyesre.
Sajnos ez a kép nem igazán jó, de holnap beszkennelem a haszn. utasítást!
Szia Erik!
Nekem az rugó előfeszítés 4.-es (tehát gyári) a csillapításnál pedig a 2.-es szám van hátrafelé. Én pontot nem látok.
Ez akkor most jó igy vagy nem? Motorozás szempontjából jónak tünik, pont jó a keménysége és nem érzem hogy hintázna. Ja és 120 kg. vagyok. gondolom, hogy ez is számít.
Szia,
Nem téged láttalak véletlen hétfőn délután 17 körül a 8-as út új
szakaszán ?
Várpalotánál kanyarodott be mögém a Bandit, a 8-as új szakasz
közepéig ment előttem, aztán elhúzott.
Írj egy mél címet légyszíves! Vagy írj egy levelet nekem: dawntezkukacyohoopontcopontuk.
thx
Ezt a beszédet mondta a pap a Fiam esküvőjén:
Akkor ismerten meg Orsit, amikor odajött hozzám engedélyt kérni, hogy a templomban, tehát az egyházban, tudjon összeházasodni Danival, mert ő nem keresztény. Megszereztem ezt a papírt a püspökségtől, és megmondtam neki, hogy az esküvőre nem elég ez az engedély, hanem kell, hogy valahol jegyes oktatásra is járjanak, mert ez kötelező. Kicsit elgondolkodott, hogy mit fog mondani erre majd Dániel. És akkor tovább mondtam neki, hogy én már tartom ezt a jegyes oktatást más jegyes pároknak, és ha szeretnének, csatlakozhatnak hozzánk. És ez így történt. Az első alkalomtól fogva nagyon szimpatikus volt Dani és felfedeztem az ő nagy szenvedélyét: a motort! Bennem is megvan ez a szenvedély, bár nem annyira erős, mint az övé. Úgy, mint majdnem minden olasz, kiskorom óta volt robogóm; itt is, amikor kiköltöztem a centrumból vettem egy kis robogót, de most – néhány hete – megszereztem az A-típusú jogsit, és így nagyobb motort vettem magamnak.
Daninak is tetszett – legalább remélem – a kis tanfolyam, amit tartottam és mindig nagyon lelkesen jött Orsival.
Napról napra, találkozóról találkozóra idáig jutottunk. A mai nap: egy nagyon-nagyon fontos nap. Fontos, mert életre szóló nap, életre szóló lesz az igen, amit a prédikációm után fogtok mondani egymásnak. A házasság egy nagyon jó, nagyon szép dolog, mert egy, út ami na boldogsághoz vezet. Együtt lesztek életetek végéig azért, hogy kibontakozzatok és boldogságotok teljes legyen. De a boldogságnak, mint mindennek, ami fontos, különleges feltételei vannak. Vagyis a boldogság egy óriási kincs, és úgy, mint bármi más kincs, nagyon nagy érték, tehát nagyon drága, sokat kell költenetek rá. Hogy jobban ki tudjam fejezni magamat, és így jobban megmagyarázni a házasságot, egy példát hozok. A házasság olyan, mint egy szép motortúra! Mik a jellemzői egy motortúrának? Mindenekelőtt van a motor (a házasság), ami nagyon nagy érték, és lehetővé teszi, hogy a célhoz érkezzünk (tehát nem a motor a cél, de motor nélkül nehezebben lehet oda jutni). A motoron csak ketten lehet menni, vagyis egy harmadik ember a köztetek levő kapcsolatban nem férne el, ahogyan a motoron sem férne el anélkül, hogy baj legyen (a sarok mögött lesben állva vár rád a rendőr, hogy megbüntessen). Amikor motorozunk, ha valaki leszáll a motorról, akkor nagyon fog neki fájni, és nehezen is élheti túl. Ezért a házasság egy életre szóló döntés: Az igen, amit mondani fogtok, egyenlő a motorral való indulással: akkor már csak ketten a lesztek a menő motoron addig, amíg el nem éritek a célt. Ez a köztetek való egység olyan mély, hogy olyanok lesztek, mintha csak egy dolog lennétek, ahogyan hallottuk az evangéliumban, és ez az egység Krisztusban alakul ki, mert ez szentség pecsételi meg a ti egységeteket.
Ez az egység nem egyenlő a magányossággal. Amikor megyünk motorozni, persze nagyon szép és romantikus egyedül menni, és ketten élvezni a túrát, és olykor ez muszáj lesz, de mennyire szebb és élvezhetőbb, amikor a barátainkkal együtt megyünk túrázni. Itt a templomban sok barátotok van, akik szerintem egyet értenek velem. Ezért a házasság nem szabad, hogy egy zárt dolog maradjon két ember között. Mindig csak ketten lesztek a ti motorotokon, de más motorosokkal együtt, nem egyedül.
A házasság tényleg sokszor olyan, mint egy motortúra, ami olykor nem kényelmes, fáj a fenék, buckás vagy gödrös az út, és akkor minden ráz, fájhat a hát… Szóval előfordulhat, hogy megmaradni a motoron áldozatot követel. De mennyivel érdemesebb megtenni ezt az áldozatot, hogy tovább mehessünk együtt a motorral, együtt fedezzük fel a világ szépségeit, és így elérjük az életünk célját.
A házasság nem csak szórakozottság és öröm, hanem felelősség is. Vagyis a házasságból egy család születik, ahol gyerekek lesznek, akiket nevelni kell. Legyen az életetekben mindig egy értékrend, amelyet attól meríthettek, aki összead titeket. És mivel az esküvőtök nem csak polgárilag történt meg, hanem a templomban is, az Egyházban is, akkor Jézus legyen a példakép, a mester, az Atya, akit lehet követni, akit meg lehet mutatni a gyerekeiteknek, akivel és akiért érdemes élni az egész életeteket. De nem elég elküldeni őket a hittanra (bár jó dolog!), hanem az életetekkel neveljétek a gyerekeket, mert ők inkább a viselkedésmódotokból tanulnak élni, mint a szavaitokból.
Egy utolsó dolgot mondok, amit Dávidnak és Zsófinak is mondtam, hogy egyedül élni így sokszor túl nehéz, sokszor úgy tűnik, hogy zsákutcába kerültünk, és nincs elég erőnk, hogy kimásszunk belőle. Ezért fontos a közösség, mert segít nekünk kitágítani a látókörünket, bármi bajnak megtalálni a megfelelő megoldását. Szóval ez a kis közösség, ami köztetek született (akik a jegyes oktatásban vettek részt) maradjon meg és szilárduljon meg kölcsönös és szeretetteli segítséggel.
Sok örömöt és szépséget kívánok nektek, és bármire van szükségetek tudjátok a telefonszámomat, ne tétovázzatok, hívjatok föl: motortúrázzunk egyet és megbeszéljük!
Sajnos ez a kép nem igazán jó, de holnap beszkennelem a haszn. utasítást!
110-es főfúvókát hol lehet szerezni?
Ellenőrizzétek a hátsó csillapítás beállítását!
Nekem az rugó előfeszítés 4.-es (tehát gyári) a csillapításnál pedig a 2.-es szám van hátrafelé. Én pontot nem látok.
Ez akkor most jó igy vagy nem? Motorozás szempontjából jónak tünik, pont jó a keménysége és nem érzem hogy hintázna. Ja és 120 kg. vagyok. gondolom, hogy ez is számít.
Tuti nem én voltam! Mostanába nem jártam arra, hétfőn meg sehol se voltam motorral.
Nem téged láttalak véletlen hétfőn délután 17 körül a 8-as út új
szakaszán ?
Várpalotánál kanyarodott be mögém a Bandit, a 8-as új szakasz
közepéig ment előttem, aztán elhúzott.
Nem szeretek latatlanban, vakon bemenni kanyarba. Egyszer mar jol jott, buktak elottem, alltak meg mellettem kattogo ABS-szel stb.
A kep a csere elott allo gumirol keszult, kb. 16000km volt benne.
Szerintem a gázt húzni kell kanyarban, úgy jobban tapad!
A motoromat csak kímélem, de nem babusgatom, és ha menni kell, akkor odateszem!