Ez alapvető probléma. Kanyarban mindig gázzal kell menni, hogy a súlypont 60-40%-ban hátra kerüljön. Ilyenkor a legjobb a futómű pillanatnyi geometriája és legjobb a tapadás. Inkább a kanyar előtt kell fékezni ès utána stabil gázon bemenni, az ív vége előtt kifele meg lehet húzni neki bátrabban.
Nekem is ilyen formában kopik minden eddig felszerelt gumi, a hátsó keréken. Az irányából logikázva arra gyanakodtam, hogy a folytonos kanyarban lassítás eredménye, merthogy abba az irányba van megkopva. Ezt igazolja a tény, hogy a legkevesebb esetben húzom a gázt kanyarban. Inkább lassulok, vagy tartom a tempót.
Ugyanakkor érdekelne az okosok véleménye, hogy tényleg technika, vagy beállítás eredménye ez?
650-en kb. 15-16000-et ment el kopasjelzoig. A gyari Bt020 is kb. pont ennyit birt.
Az elso gumibol ket sorozat volt, az elsot elszurtak, mert kevesebb gumit raktak az oldalara. Ennek eredmenyekeppen mar 10000km utan slick volt az oldala az elso guminak. Hasonloan nezett ki: http://img.index.hu/imgfrm/6/9... http://forum.index.hu/Article/...
Szarazon jol tapad, nem csuszkoral, nem kockasodik kulonosebben, a vege fele esoben mar baromira csuszott (mondjuk alattam multkor a PR2-ot is eltekerte a kisbandit, szakado esoben, hegynek fel ).
Szep fureszfogasra kopott elol-hatul (elol annyira, hogy kerekcsapagyra gyanakodtam). Ez mondjuk lehet a rossz futomukonfig es/vagy a rossz motorozasi technika is.
Helyes helyes. Kell az ilyen, mert a végén ellustul a gép Belegondolni sem merek daty motorja min mehet keresztül, hogy úgy bánnak vele, mint egy dízellel
A szombati gurulás alkalmával is meglepett a gép. Éppen megindult a sor a kétsávos úton amikor odaértem. Előttem csak egy terepjáró volt és az a sáv a lámpa után kb 100 m-rel megszűnik. Gondoltam csak tolja neki, hogy beférjünk a másik sor előtt, de nem így tett. A másik sáv első két autója tempósabb volt egy picit, ezért átsoroltam oda és vártam, hogy szép nyugdíjjas tempóba lehagyjuk a terepjárót és akkor elévágva még meg tudom előzni a másik kettőt is. Úgy is lett kettesbe volt a váltó, csurogtunk szép lassan, amikor elégnek láttam a helyet átvágtam és kövér gáz. Erre úgy megemelte az elejét, hogy majdnem barack lett belőle Jól be is paráztam Pedig még messze volt a 8000-es fordulat.
Asszony meg kérdezte: mi volt ez? kátyú?
Ugyanakkor érdekelne az okosok véleménye, hogy tényleg technika, vagy beállítás eredménye ez?
650-en kb. 15-16000-et ment el kopasjelzoig. A gyari Bt020 is kb. pont ennyit birt.
Az elso gumibol ket sorozat volt, az elsot elszurtak, mert kevesebb gumit raktak az oldalara. Ennek eredmenyekeppen mar 10000km utan slick volt az oldala az elso guminak. Hasonloan nezett ki: http://img.index.hu/imgfrm/6/9...
http://forum.index.hu/Article/...
Szarazon jol tapad, nem csuszkoral, nem kockasodik kulonosebben, a vege fele esoben mar baromira csuszott (mondjuk alattam multkor a PR2-ot is eltekerte a kisbandit, szakado esoben, hegynek fel ).
Szep fureszfogasra kopott elol-hatul (elol annyira, hogy kerekcsapagyra gyanakodtam). Ez mondjuk lehet a rossz futomukonfig es/vagy a rossz motorozasi technika is.
Képzeljétek, a pap egy olasz motoros csóka volt, és azzal is érkezett!
Nem Én fotóztam de azért a csajok tényleg jók voltak!
Te voltál a fotós? Csak azért mert téged egyiken se láttalak viszont annál több csinos nő van a képeken! Vajon miért?
Asszony meg kérdezte: mi volt ez? kátyú?
suzuki/hatso lampak/Bandit
Ha esetleg érdekel vkit a szintén motoros Kisfiam esküvője 661 képben, akkor:
http://www.facebook.com/l.php?...