Pali félreérted!
Nem azt mondom, hogy drágán vetted!
Nem fikázni próbállak, ha úgy nézett ki, bocs!
Az bosszant, hogy mindenkinek ajánlgattam 21-ért, és senki sme kérte!
Pedig csak jót akartam!
Benne van a gépkönyvben.
A gyári rugóelőfeszítés 4-es, a hozzátartozó húzócsillapítás pedig a pont, vagyis a középállás. Ha a rugóelőfeszítést 1-el növeled, akkor a húzócsillapítást 1/8-al jobbra tekered, ha vissza- akkor vissza stb,stb... Én is később tanulmányoztam csak , és azt gondoltam hogy keményebb ruggót akarok, de a csillapításon meg csökkentettem. Ezután úgy kopott a gumim, hogy a hajam égnek állt! még szerencse, hogy egy mérnök motoros barátom felhomályosított, így azóta nincs gumikopási gondom, pedig sikerült addiíg 2 garnitúra eltérő minőségű gumit is szarul elkoptatnom.
Ez már a múltkori hsz-ednél is feltűnt, hogy szerinted drága mert te a Z6-ot olcsóbban vetted. Nem igazán értem. Szerinted ha valamelyik gumi többe kerül, mint amennyiért te vetted a Z6-ot akkor az már pénzkidobás? Most komolyan érdekel, hogy értetted ezt.
most ezt komolyan cincálod? egy vicc az egész fogyasztás mérés 1 tized meg 3 tized eltérések..akár 33km-el is többet mehetne....egy röhej....
Kocsinál mérem vagy 8éve, saját excel táblában, motornál sose mértem, egy kövérgázas kigyorsításnál elfüstöl a 3 deci....
Tök mindegy milyen benyát h, h hol tankol ma Mo., nekem a tesztből az jött le, h elenyésző az eltérés....inkább legyen 10-HUF-al olcsóbb....
Szvsz.
"A tanpálya oktatója szerint a mérőműszer által rögzített adatok alapján a vezetési stílus elhanyagolható különbséget okozott, de a változó szélirány, hőmérséklet vagy más autók által keltett szélárnyék is okozhat eltéréseket. Bár a mérési eredményeket az üzemanyagok közötti különbség is befolyásolhatja, a három deciliteres különbség nem számottevő a vezetéstechnikai centrum szerint."
Nem durvaaaaaaaaaaaa?
Normál tempónál egyesből kettesbe már 2.000-es fordulaton felváltok, a többibe meg 2.500-3.000-nél.
Ha kicsit "vagánykodni" akarok, akkor váltok 3.000-4.000 között, de egyesből kettesbe akkor is max 2.000-nél!
Hú, szerencse, hogy van motorom, és nem tőled vettem!
Szerintem meg rosszul van beállítva a hátsó telód! Hangold össze egyformára a húzócsillapítást a rugóelőfeszítéssel! Nekem is ilyen szarul kopott, amikor csak az egyiket állítottam!
Jún. 25-e az szombat, elvileg ráérek, ha gondoljátok, elkisérhetlek benneteket, hogy útközben ne érjen atrocitás az itteni gennyes milicisták részéről, akik szeretik úton-útfélen levenni a külföldieket.
Még valami. Ha valamelyikőtök olyan motorral jön, amelyik nem a pilóta nevén van, akkor szükséges (ukrán finánc kéri majd a határon) egy közjegyző által hitelesített meghatalmazás a tulajtól. Illetve ne felejtsétek kiváltani a zöld kártyát.
Az említett magyar szakasszal kapcsolatban semmilyen tapasztalatom nincs, én általában Pestre szoktam utazni Beregsurány-Vásárosnamény-Nyíregyháza-Bp. útvonalon.
Záhonynál sorbanállásra szoktak kényszeríteni motorral? Ha igen, akkor inkább Beregsurány, aztán ideát Asztély - Beregszász - Munkács, és már kint is vagytok a Csop-Kijev "sztrádán"
Én nem szoktam sorban állni, mindig kielőzöm az összes autót, ma is voltam motorral Magyarországon, Tiszaújlak-Tiszabecs határátkelőn át.
Minek ha húzathatom hatodikban is addig?
Nem azt mondom, hogy drágán vetted!
Nem fikázni próbállak, ha úgy nézett ki, bocs!
Az bosszant, hogy mindenkinek ajánlgattam 21-ért, és senki sme kérte!
Pedig csak jót akartam!
Szóval így értem!
A gyári rugóelőfeszítés 4-es, a hozzátartozó húzócsillapítás pedig a pont, vagyis a középállás. Ha a rugóelőfeszítést 1-el növeled, akkor a húzócsillapítást 1/8-al jobbra tekered, ha vissza- akkor vissza stb,stb... Én is később tanulmányoztam csak , és azt gondoltam hogy keményebb ruggót akarok, de a csillapításon meg csökkentettem. Ezután úgy kopott a gumim, hogy a hajam égnek állt! még szerencse, hogy egy mérnök motoros barátom felhomályosított, így azóta nincs gumikopási gondom, pedig sikerült addiíg 2 garnitúra eltérő minőségű gumit is szarul elkoptatnom.
Csak olvastam, és mivel téma volt, megosztottam veletek!
Amúgy mindíg ott tankolok, ahol kifogy!
Ajánlgattam mindenkinek 21.000 Ft-ért a Z6-ot, de senkinek sem kellett.
Én azt tettem rá hátra.
Kocsinál mérem vagy 8éve, saját excel táblában, motornál sose mértem, egy kövérgázas kigyorsításnál elfüstöl a 3 deci....
Tök mindegy milyen benyát h, h hol tankol ma Mo., nekem a tesztből az jött le, h elenyésző az eltérés....inkább legyen 10-HUF-al olcsóbb....
Szvsz.
"A tanpálya oktatója szerint a mérőműszer által rögzített adatok alapján a vezetési stílus elhanyagolható különbséget okozott, de a változó szélirány, hőmérséklet vagy más autók által keltett szélárnyék is okozhat eltéréseket. Bár a mérési eredményeket az üzemanyagok közötti különbség is befolyásolhatja, a három deciliteres különbség nem számottevő a vezetéstechnikai centrum szerint."
Itten: http://www.origo.hu/auto/20110...
A MOL a fasorban sincs!
Normál tempónál egyesből kettesbe már 2.000-es fordulaton felváltok, a többibe meg 2.500-3.000-nél.
Ha kicsit "vagánykodni" akarok, akkor váltok 3.000-4.000 között, de egyesből kettesbe akkor is max 2.000-nél!
Hú, szerencse, hogy van motorom, és nem tőled vettem!
Ez itt poén akart lenni!
Még valami. Ha valamelyikőtök olyan motorral jön, amelyik nem a pilóta nevén van, akkor szükséges (ukrán finánc kéri majd a határon) egy közjegyző által hitelesített meghatalmazás a tulajtól. Illetve ne felejtsétek kiváltani a zöld kártyát.
Az említett magyar szakasszal kapcsolatban semmilyen tapasztalatom nincs, én általában Pestre szoktam utazni Beregsurány-Vásárosnamény-Nyíregyháza-Bp. útvonalon.
Záhonynál sorbanállásra szoktak kényszeríteni motorral? Ha igen, akkor inkább Beregsurány, aztán ideát Asztély - Beregszász - Munkács, és már kint is vagytok a Csop-Kijev "sztrádán"
Én nem szoktam sorban állni, mindig kielőzöm az összes autót, ma is voltam motorral Magyarországon, Tiszaújlak-Tiszabecs határátkelőn át.