Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezt jó tudni!
Persze, de ezé nem húzatom egyesben nyócezerig!
Minek ha húzathatom hatodikban is addig?
Dehoooooooooogy!
Pali félreérted!
Nem azt mondom, hogy drágán vetted!
Nem fikázni próbállak, ha úgy nézett ki, bocs!
Az bosszant, hogy mindenkinek ajánlgattam 21-ért, és senki sme kérte!
Pedig csak jót akartam!

Szóval így értem!
Benne van a gépkönyvben.
A gyári rugóelőfeszítés 4-es, a hozzátartozó húzócsillapítás pedig a pont, vagyis a középállás. Ha a rugóelőfeszítést 1-el növeled, akkor a húzócsillapítást 1/8-al jobbra tekered, ha vissza- akkor vissza stb,stb... Én is később tanulmányoztam csak , és azt gondoltam hogy keményebb ruggót akarok, de a csillapításon meg csökkentettem. Ezután úgy kopott a gumim, hogy a hajam égnek állt! még szerencse, hogy egy mérnök motoros barátom felhomályosított, így azóta nincs gumikopási gondom, pedig sikerült addiíg 2 garnitúra eltérő minőségű gumit is szarul elkoptatnom.
Hát a motor szempontjából tök mindegy melyik sebességbe van. A fordulat az fordulat
Ja, de nem egyesben, hanem hatodikban, és ollat mán sokszor mutatott az órám!
A BT-21 nem új fejlesztés már, de attól még lehet jó. Kár, hogy egyéb írást nem találtam róla én sem
azt hittem vmi MOL ellenes, multiharcos feeling lesz belőle.... az szemét MOL, ki nem támogatta Talmát pl.
Ez már a múltkori hsz-ednél is feltűnt, hogy szerinted drága mert te a Z6-ot olcsóbban vetted. Nem igazán értem. Szerinted ha valamelyik gumi többe kerül, mint amennyiért te vetted a Z6-ot akkor az már pénzkidobás? Most komolyan érdekel, hogy értetted ezt.
Nem azt mondtam, hogy én mindig így megyek csak azt, hogy nem olyan vészes. Különben is tudhatnág, hogy 200 km/h körül is ilyesmi fordulatok vannak.
Én nem cincálok semmit!
Csak olvastam, és mivel téma volt, megosztottam veletek!
Amúgy mindíg ott tankolok, ahol kifogy!
De!
Ajánlgattam mindenkinek 21.000 Ft-ért a Z6-ot, de senkinek sem kellett.
Én azt tettem rá hátra.
most ezt komolyan cincálod? egy vicc az egész fogyasztás mérés 1 tized meg 3 tized eltérések..akár 33km-el is többet mehetne....egy röhej....
Kocsinál mérem vagy 8éve, saját excel táblában, motornál sose mértem, egy kövérgázas kigyorsításnál elfüstöl a 3 deci....
Tök mindegy milyen benyát h, h hol tankol ma Mo., nekem a tesztből az jött le, h elenyésző az eltérés....inkább legyen 10-HUF-al olcsóbb....
Szvsz.

"A tanpálya oktatója szerint a mérőműszer által rögzített adatok alapján a vezetési stílus elhanyagolható különbséget okozott, de a változó szélirány, hőmérséklet vagy más autók által keltett szélárnyék is okozhat eltéréseket. Bár a mérési eredményeket az üzemanyagok közötti különbség is befolyásolhatja, a három deciliteres különbség nem számottevő a vezetéstechnikai centrum szerint."
Nincs egy képed arról, amelyikben benne van az index?
Na, végre megnyugodtam, nyugodt álmom lesz!
Azt láttad hogy ez egy 2008-as cikk?
Szerintem azért van benne egy kis lágyra hangolt hátsó futómű is, és "hintázik" kanyarban és ezért is kagylósodik!
Pár napja olvastam egy összehasonlító tesztet:

Itten: http://www.origo.hu/auto/20110...

A MOL a fasorban sincs!
Nem durvaaaaaaaaaaaa?
Normál tempónál egyesből kettesbe már 2.000-es fordulaton felváltok, a többibe meg 2.500-3.000-nél.
Ha kicsit "vagánykodni" akarok, akkor váltok 3.000-4.000 között, de egyesből kettesbe akkor is max 2.000-nél!

Hú, szerencse, hogy van motorom, és nem tőled vettem!

Ez itt poén akart lenni!
Írnál erről kicsit hosszaban? Hogy érted azt, hogy egyformára?
Szerintem meg rosszul van beállítva a hátsó telód! Hangold össze egyformára a húzócsillapítást a rugóelőfeszítéssel! Nekem is ilyen szarul kopott, amikor csak az egyiket állítottam!
Jún. 25-e az szombat, elvileg ráérek, ha gondoljátok, elkisérhetlek benneteket, hogy útközben ne érjen atrocitás az itteni gennyes milicisták részéről, akik szeretik úton-útfélen levenni a külföldieket.

Még valami. Ha valamelyikőtök olyan motorral jön, amelyik nem a pilóta nevén van, akkor szükséges (ukrán finánc kéri majd a határon) egy közjegyző által hitelesített meghatalmazás a tulajtól. Illetve ne felejtsétek kiváltani a zöld kártyát.
Hello,

Az említett magyar szakasszal kapcsolatban semmilyen tapasztalatom nincs, én általában Pestre szoktam utazni Beregsurány-Vásárosnamény-Nyíregyháza-Bp. útvonalon.

Záhonynál sorbanállásra szoktak kényszeríteni motorral? Ha igen, akkor inkább Beregsurány, aztán ideát Asztély - Beregszász - Munkács, és már kint is vagytok a Csop-Kijev "sztrádán"

Én nem szoktam sorban állni, mindig kielőzöm az összes autót, ma is voltam motorral Magyarországon, Tiszaújlak-Tiszabecs határátkelőn át.