Hi! Szép estét Banditák!
Ma észrevettem, hogy elkezdett enyhén kagylósodni hátul a BT021 széle.
Ez gumi hiba? Esetleg lengéscsillapító, vagy felhasználó hiba? Csak a szélén kagylósodik, a közepén nem. Régen a 600.-ason a Conti RA volt ugyan ilyen, utána Michelin került rá, de azt nem tudom milyen lett volna, mert közben eladtam. Ha valakinek van 5lete ossza meg velem.
Én sima 95-öt tankolok, de tegnap hallotam, hogy a kutas mondta egy fickónak, hogy a MOL valami EVO nevezetű prémium anyaga a vásárlói visszajelzések szerint egy tanknál (autónál) kb 150 km-mel többet megy el a gép.
Ha az én autómat nézem annak a tankja 60 literes. A prémium anyag kb 40 Ft-tal drágább, tehát kb 2400 Ft plussz költség. Ezért manapság kb 6 litert adnak. Ha valóban kapok érte 150 km plusszt akkor megéri mert szerintem egyik benzines autó se megy el 4 literrel.
Tegnap a Tátrában voltunk egy kisebb csapattal, 487,5 km lett a vége garázstól garázsig.
Nagyon meg voltam elégedve a Z6 tapadásával, már kopik az elefánt róla!
Ha valaki nem ismerné, elefánt van a majrécsík legvégén.
Remélem vetted, hogy csak poénkodtam!
Vagyis inkább írígykedek!
A gyári hátsóm 5.700 alatt elfogyott nagyon-nagyon kíméletes motorozással! (Dunlop Sportmax 218)
Most Z6van, eddig 3.000 van benne, de szinte meg sem kopott.
Remélem így marad még vagy 20.000 km-t!
Ja, 2-be váltani nyócvannál, az durvaaaaaaaaaaaaaaa!
Hmm... értem. Még nem ütöttem semmilyen számot meg ilyesmit azért nem tudtam de jó ez nekem bőven csak menjen a gép. Majd a következőre ha gyári lesz majd csináltatok ha úgy alalakul... vagy nem
Üssék bele ? Háát ha ütöttél már számot, betűt akkor tudod ,hogy a kész csőbe ( még ha 1,5 mili falvastagságú )már semmit nem ütsz bele ! Nekem spec lézerrel van beleégetve de olyan helyen ahol a fakabát az istennek sem látja még ha lefekszik sem. De adtak hozzá egy TÜV kártyát. Annak elvileg elégnek kéne lennie. De mivel nem így hagyta el a gyárat címszóval AKÁR bukott is a mutatvány. Sem a gyári" Suzuki E4 " vagy akárhány nincs rajta ez már elég ok lehet a forgalomból való KITILTÁSRA! Sajna ez a helyzet ha köcsögölnek !
az E betűvel jelzi a gyártó, hogy egy adott kipufogó mely típusokhoz van gyártva illetve megfelel a környezetvédelmi szabályoknak, illetve a hangja elviselhető határokon belül mozog. elvileg amiben nincs benne az E betü, az közúti forgalomban nem használható a jogszabály szerint..
az jó! ahhoz képest nem is sok pénz meg időben sem sok volt akkor. akik meg csinálják a dobot pl martin vagy raptorék biztos lenne vagy 20ezer ft :S annyi meg nincs :( na nembaj jó ez ígyis csak menjen
Hát az én dobom cirka 1000 forintból jött ki, ha azt veszem mennyi gyapot lett beletéve.. Plusz egy 2-3 órás munka a szomszédban co-val. Egyszer majd ha gurulunk, megmutatom milyen hangja van. Kegyetlen szépen szól! És nem olyan hangos hogy baszogasson érte bárki. Amúgy még én is igazoltatás szüz vagyok
az a baj hogy drágák pénz meg kevés van Amúgy mióta megvan a jogsim segédmotorra 4 éve azóta 1x sem állított meg rendőr még a 125/50 géppel se meg sehogy se szóval még igazoltatás szűz vagyok
Köszi szépen Szerintem is jobban néz ki ezzel a kis dobbal , mint azzal a baszott nagy hurkatöltővel... A hangja is király lett, már csak az lesz a kérdés hogy rendőr bácsi mit szól hozzá. Bár nem vészes a hangja így nem hiszem hogy gecizzen, meg amióta jogsim van meg se állítottak egyszer se
Akartam már kérdezni, milyen benzint szoktatok tankolni?
A hiper-szuper prémium benzint (a tököm tudja milyen neveken fut), vagy sima 95-ös?
Én eddig a legjobb fogyasztást román benzinnel 5,2-t mértem, magyar benzinnel még nem tudtam levinni 5,5 alá.
Ma észrevettem, hogy elkezdett enyhén kagylósodni hátul a BT021 széle.
Ez gumi hiba? Esetleg lengéscsillapító, vagy felhasználó hiba? Csak a szélén kagylósodik, a közepén nem. Régen a 600.-ason a Conti RA volt ugyan ilyen, utána Michelin került rá, de azt nem tudom milyen lett volna, mert közben eladtam. Ha valakinek van 5lete ossza meg velem.