Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

annak a bt011 es bt020 a gyari gumija.
Persze,ez a gyári gumija a K7 650-nek.
Nekem 14 ezret futott idáig,de még egy ideig kitart.
Csúszik? Fene tudja!
Ne gumizz mert rád megy a Kamaz
ja,majd sokkal több emotikont teszek be,mikor írom a szöveget,,,Kamaz is ezt nézte be,hogy ennyire birka vagyok....
Hmmm. nem jó hír!
Akkor esetleg: Dunlop D207RR vagy

DUNLOP QALIFIER ?
igen.........szerintem szar........aki szereti a gumit 20000km-ig használni kanyargás nélkül annak jó.....igaz sosem ismeri el, hogy egy jobb gumi miatt nem csúszott volna el....
Ismeri valaki közelről a BRIDGESTONE BATTLAX BT 021 gumit?
Hogy egy pesti jóbarátomat idézzem: "Amit megspóroltok a benzinen, elköltitek futóműalkatrészre". Szomorú, de tény
Nem tudom, nem csináltam még ilyet. Annyit mondhatok, hogy nagyon nem éri meg tőlünk "nyugati" technikát hozni, pont a magas ukrán vámterhek miatt.

Használt autós példák:

- pár éves Mercedes E320CDI, németeknél - 17 000 EUR, ugyanez nálunk, levámolva, forgalomba helyezve - 34 000 EUR

- 18 éves Audi 100, Magyarországon - 300-600 eFt állapot függvényében, nálunk - 6000-8000 USD
Amúgy behozni annyi lenne, hogy kijelented a forgalomból, itt a regadózás, KPM vizsga, törzskönyv, tőgáz, nem?
Zsííír. De a benzin legalább olcsó
Akkor azt a részét máris Zöldi fizeti, az elenyésző kevés maradékot én.
Ne viccezzé má, az a jófajta kék-sárga zászlós rendszám volt vagy 350 eFt (ukrán vámterhek + forgalomba helyezés költségei)
Tibi viszi a motort, én a rendszámot. Díl?
Ha ez nekem szólt, akkor az a válasz, hogy szerintem valszleg nem kell neked ukrán rendszámos motor
B-King fékhez még annyit, hogy az egyedi méretű fécsövön kívül nem kellett pluszban semmit mókolni, a féklámpakapcsolóra is módosítás nélkül rácuppant a gyári csatlakozó. Hogy teljes legyen az összkép, van a polcon még egy felszerelésre váró B-King kuplungmunkahenger is, annak a csatijára három madzag megy, a Bandit-ére viszont csak kettő, valszleg kell majd hozzá rendelnem gyári csatit, hogy szépen nézzen ki, szigszalagozni meg zsugorcsövezni nem szeretnék . Majd akkor szerelem fel, ma megjön az EBC kevlár kuplungszettem, ami sehol nincs raktáron - gyártás alatt van.
Ja, ha valakit érdekel, tudok "jóárasított" EBC fékalkatrészeket (kuplung / féktárcsa / fékbetét)
Azt hittem, komolyan kérded.
Azt hiszem többet nem poénkodom,,,köszönöm a választ
Ja.
Nem én pózolok, én csak fényképeztem.
Nincs az fordítva, így van jól a nyíl, ami a hónapot mutatja. Most ugye pont lefelé kell mutasson a 6-os felé. Így a rendőr ránézésre meg tudja állapítani a matrica színéből az évet, és a nyílból a hónapot, hogy meddig érvényes a műszaki.
És mi lenne az ára?
Én megtartanám, mert nagyon szeretem, de sajnos hosszabb távokon (autópálya, stb.) kicsit fárasztó vele közlekedni. Ha elviszik, valszleg 1100XX lesz helyette.

Óra szerint 43 eKm van benne (valójában lehet több is), én 17 000 Km-t raktam bele 2009 májusa óta.
Nagyon szép a 99-es vas!
Őszinte elismerésem. Remélem még sokáig megtartod, mert gyönyörű állapotban van.Szabad tudni hány km van benne?
Pózolj vizsgapadon! Ez az új sikk?
nekem is fordítva ragasztották fel!
tényleg,hány évente kell cserélni a matricákat?