"Puret" nem ismerem nincs saját tapasztalatom,én meg csak a saját "Hideg Nyálkás Mátrás" tapasztalatnak hiszek,de,ha még évekig kapni,akkor nincs gond.Én 2 komponensűt vettem eddig az tuti jó nekem előre,igaz hátul nem próbáltam,de a mostani öreguras túrás tempómhoz a road 2-3 is jó.
Már bocs, de te vagy a hülye, hogy belemész a vitába. Legyél kicsit bölcsebb és ne reagálj az ilyesfajta hsz-ekre. Ha felhúzod magad még infarktust kapsz és akkor ki csinálja meg a telómat?
Előre én is Pilot Powert 2ct-t teszek hátra Proad 2-est,illetve most már Proad3-at(ez még jobb esőben mint a 2-es) sztem még vizesen is egész jó,csak akkor pörög ki a hátulja,ha direkt provokálom igaz eléggé rátapasztja a "kis"túlsúlyom az útra :DDD,ha 60kg lennék lehet más lenne a történet. Tényleg megszűnt a Pilot Power2ct gyártása?Akkor mit teszek előre?
Írhattam volna azt is,hogy mennyi időközönként kell cserélni az indexfolyadékot....
De Tessék,jön egy Kazam,azt beosztja nekem az észt...nem szóltam hozzád,te meg flegmázól?
Tudtommal a Pali 79nek írtam a slickgumiról,te okostojás!
Te most mit is akarsz itt tőlem?!
Látom a poén világában nem vagy jártas...te ilyen vaskalapos hőstücsök lehetsz és arc nélkül kitöltetlen adatlappal írkálsz!
Igen,istenítem a slick gumit és tudom mit tud,és van tapasztalatom mind a kettő típusú gumiról!Leírtam miért jött be nekem és pont.
Te meg mi a faszért kötekszel?Te vagy itt a jani?
Én nem vagyok egy nagy "részer", bedönteni azért be szoktam,de nem jellemző két kanyar közt a csutkagáz-satufék kombó, így nekem a PR2 pl tökéletes hátra. Igaz, a múltkor vízen figyelgettem egy akaratlan erőcsúszás után, hogy kettőben 4500-ös fordulaton vizes úton elereszt, úgyhogy észnél kell lenni nedvesebb körülmének között
Erre én is rájöttem az első sportgumim felrakásakor. A PR2 kapott egy esélyt előre, mert annyira dícsérték, de olyan könnyű állóra fékezni az elejét még a bálna tompa fékeivel is, hogy ment a piacra, a power meg jött helyette. Ha gazdag lennék,, hátra is sportot tennék, nem a tapadás, a profil miatt, sokkal könnyebb dönteni tempónál is.
1 vágott slickem volt(sőt még meg is van) és bár tartottam tőle, de egyáltalán nem volt rossz.......,de mivel nem lehet használni nem használom mert a rendőrök sem hülyék és pár helyen már harapnak arra is nemcsak a dobra....
Gumitémához azt amit én tapasztaltam.......én télen is megyek néha mint itt: link és csak racsingos gumával, tavaly szilveszterkor 200km-t motoroztam egy gyakorlatilag slickre kopott Race Attackal 80-100-as tempóval és kb 0°volt néha jéggel az úton, de végig nedves burkolaton és nem csúszott sőt amíg utcai gumikkal jártam azok sokkal jobban csúsztak. Sokkal hamarabb tűnik melegnek még rossz időben is és sokkal puhább-tapadósabb bármikor. Csak racsingos(igaz street legal, nem slick) gumival járok mert az lehet, hogy lassan megyek, de ha kijönnek elém nem mindegy, hogy simán megállok vagy kicsúszik az eleje és ott a töréskár.......
Az Aprilia Tuano-ról van valakinek megbízhatósági tapasztalata?Tudom van topikja,de gondolom ott elfogultak.
Eddig nem kaptam semmit!
De Tessék,jön egy Kazam,azt beosztja nekem az észt...nem szóltam hozzád,te meg flegmázól?
Tudtommal a Pali 79nek írtam a slickgumiról,te okostojás!
Látom a poén világában nem vagy jártas...te ilyen vaskalapos hőstücsök lehetsz és arc nélkül kitöltetlen adatlappal írkálsz!
Igen,istenítem a slick gumit és tudom mit tud,és van tapasztalatom mind a kettő típusú gumiról!Leírtam miért jött be nekem és pont.
Te meg mi a faszért kötekszel?Te vagy itt a jani?
Kár hogy kinyírta egy szög.
Majd ha felnövök és megtanulok motort vezetni kipróbálom.