Miért? Szerinted kinek a hibája az még hogy olyan tudást próbát ráerőltetni a mocira amire nem volt képes. Ugye nem mondod hogy a motoro és a pilóta azonos értelmi színvonalon van és a motornak kellett volna visszavennie a pilótát?
meg halkan elkiabálnám a süket tokmány ,más szájában pöffeszkedő kotvány fejednek,hogy Te vagy eltévedve kisfiam,Te kis klumpet műrájder....tényleg,te hányévente tanulsz meg ellenkormányozni?
az irányjelző folyadékot milyen intervallumonként cseréled
én nem szeretném az esésszintet tesztelni rajtuk,hogy mit bírnak,,,elég kiadósat estem legutóbb,,,,,érzem is mindig meg mikor lenézek szintén rendesen eszembe juttatja....ettől még azért cibálom nekije,,,,,akkor is slick
21 éve motorozok....és még 13 év mulva is fogok....gyűjtheted az olajra valót!Egyébként nekem sincs kedvem vitatkozni ezen a gumi témán...mindenki azt használ ami bejön neki....nekem a slick jött be és csak megosztottam veletek...de ugy látom már ez is baj!Ja!Igen!A 77 a koromra utal...micsoda szemfüles vagy!
Igazóból tökmindegy hogy milyen konkrét tipus............a mostani utcai sportgumik tudásban tényleg jók.
Az más érdés hogy használt innen-onnan beszerzett cucc olcsóbb............de hogy jobb és csak azt mert a többi szar azt nem mondanám.
A tükrök meg nagy túlélők....................estem pofára velük és birták.........Nem a gumi miatt...............pilótahiba.
Volt Sportec M3as gumim is,8000kmután váltotta a slick,,,,féltem rajta,olyan furcsa volt,mintha szitált volna kanyarban,,,,jók a tükredi Zoli,,,,,,,jól bírja a szelet is
Újabb téma:
2 évente érdemes-e fékolajat cserélni?
Utcai és utcai gumi közt lényeges a különbség...............Egy mai modern sportgumi lényegesen többet tud mint amit a legtöbb motoros tud utcán menni.
Nehogy aszond hogy egy M3as nem elég és az hulladék utcára.Ezért egy lepályázott majd ki tudja hogy és mennyire vágott gumi kell mert akkora tempót kell menni hogy az a szerencsétlen utcai gumi elvessze a tapadást.
De mondhatnék dunlop sportsmartot vagy egy conti roadattack 2-t amivel nem semmit megy Szotyi kolléga és nem csúszkál sehova.
Ha valaki körforgóban elsőgumi miatt esik pofára akkor ott nem a gumi hibás hanem az ember.
de mind a kettő körbe körbe megy
A gixernek egyszer csak kiment az eleje!semmi olaj,vagy víz,egyszerűen csak elengedte az aszfaltot és ésszerű tempóval ment.pár hete volt csak meg a motorja.
Ginonak is a GSR gyári első gumija elengedte a talajt!
2 évente érdemes-e fékolajat cserélni?"
Ez azért érdekes. A pályára való slick gumikat isteníted és tessék itt egy ilyen kérdés.
Az egyikről rögtön kaptam értesítést, hogy nyista.
Remélem a másikon megkapod!
az irányjelző folyadékot milyen intervallumonként cseréled
Igazóból tökmindegy hogy milyen konkrét tipus............a mostani utcai sportgumik tudásban tényleg jók.
Az más érdés hogy használt innen-onnan beszerzett cucc olcsóbb............de hogy jobb és csak azt mert a többi szar azt nem mondanám.
A tükrök meg nagy túlélők....................estem pofára velük és birták.........Nem a gumi miatt...............pilótahiba.
Újabb téma:
2 évente érdemes-e fékolajat cserélni?
Nehogy aszond hogy egy M3as nem elég és az hulladék utcára.Ezért egy lepályázott majd ki tudja hogy és mennyire vágott gumi kell mert akkora tempót kell menni hogy az a szerencsétlen utcai gumi elvessze a tapadást.
De mondhatnék dunlop sportsmartot vagy egy conti roadattack 2-t amivel nem semmit megy Szotyi kolléga és nem csúszkál sehova.
Ha valaki körforgóban elsőgumi miatt esik pofára akkor ott nem a gumi hibás hanem az ember.
A gixernek egyszer csak kiment az eleje!semmi olaj,vagy víz,egyszerűen csak elengedte az aszfaltot és ésszerű tempóval ment.pár hete volt csak meg a motorja.
Ginonak is a GSR gyári első gumija elengedte a talajt!