Üdv, végre jó a karbi, a szomszéd srác áthozta a 21-es phbg-t kivettük az ufóját annak is meg az enyémnek is, és egyből látszott a bibi,az enyémen a kis fül egész ki volt hajtva, az övén pedig befele nézett a tűszelep felé, és ugye ezért nem zárt el nekem mivel az ki volt hajtva, kipróbáltam hogy lezárjam azt a két csonkot, de csak lefolytja a motort szóval az valóban hülyeség. A képen be jelöltem melyik fülről van szó, bár nem teljesen látszik.
Azon gondolkozok hogy mivel nagy igénybevételnek volt kitéve (140km egyhúzásra jónéhányszor) megadhatta magát a tűgörgő és így jött a többi a dugón gondolom utána reszelt. Henger dugó csapszeg új volt mikor beépítettem. Lehet hogy szét kell borítanom a blokkot a főtengely hajtókarja miatt? Köszönöm a válaszod
Meglett a gond. A tűgörgő adta meg magát. A dugóban a csapszegnél a tűgörgő oldala feltámaszkodott és szerintem lecsiszolt egy kicsit a dugó csapszegnél levő falából. Azt mondta akitől vettem hogy ezt a tűgörgőt nem kell kihézagolni mert 70es hengerhez volt. A kérdésem az lenne hogy mekkora az a hézag ami a dugó fala és a tűgörgő között kellene hogy legyen. Meg milyen tűgörgőt kellene visszatenni a helyére. Köszönöm
A dellek azért csak olaszok azért ez fogadjuk el:)
ha kitágul megsérül akármi a tűszelep háza, ki lehet dobni az öntvényt.
Míg a fos ndk karbibna meg kicseréled egyben s műkszik...
Érdemes volna megnézni, hogy az ufó a legfelső állsában nem ütközik e bele az öntvénybe, ileltve, hogy szabadon jár.
Ha nagyon kitágult a tneelyen a lemez, vissza kell hajlítani.
Szétszedtem kitakarítottam, még picit be is olajoztam a tűszelepet, kipróbáltam az alja nélkül felhúztam az úszót, fújtam a benzin csövet, nem eresztett át levegőt, összeraktam és csak folyik és folyik a benzin továbbra is, kikopva nem nagyon lehet a tűszelep, alig használt karbiról van szó. Szerintetek ?
Most értem haza a munkából megnézem, nem kizárt, mivel akitől vettem nem használta már egy ideje és gondolom miután lerakta a benya elpárolgott az olaj meg ott maradt, és leragadt, remélem csak ennyi, majd írok hogy mire jutottam.
Véletlenül nem csúszott mellé az úszó tengelye mikor összeraktad? Illetve a tűszelep zár rendesen?
Egyébként Dellorto karbiknál nem lehet állítani az úszó szintet, gyárilag be van állítva. Persze ha valami eszetlen elhajlítgatta az úszót, az más.
Amit bekarikáztam pirossal az a két csonk ereszti keményen a benyát, nyitott csapnál,illetve olyankor be is sokal a motor, nem bír a sok anyaggal, zárt csapnál akár a láncfűrész úgy kapkodja.
Helló, megjött a dellortó, csináltunk hozzá egy közdarabot a felfogatáshoz patent minden, veszi is a lapot szépen vele, de a túlfolyókon jön a benya ha nyitva tartom a csapot, gondolom tűszelep és benya szint ellenőrzést igényel, van e amire ezek közben figyelnem kell, nem állítottam még ilyen karbit soha, szóval jöhetnek a jó tippek uraim
Azt, hogy nem is kevesell és nem is sokall, azt arra értettem, hogy üresben szépen veszi a fordulatot pöfög úgy ahogy kell! De köszi a segítséget, akkor megpróbálom 72-es főfúvókával.
Szépen leírtad, hogy kevest kap fölülre, mejd megállíptottad, hogy jól van beállítva, majd megint , hogy lehet talán mégsem.
Pontosan mit is vársz tőlünk?
D:)
A 67-es főfuvi helyett egy 70-72 es cuccot csavarjál bele.
Üdv! Simsonom háromnegyed gáznál jobban húz mint full gáznál. 16N1-11 karbi van rajta. A főfúvóka 67-es, a benzinszint jó, nincs eldugulva egyik fúvóka sem. A levegő csavar másfelet ki van tekerve, nem kevesell és nem is sokall. A tű a legalsó rovátkába van jelenleg, mert itt a "legjobb". Amúgy a motor gyári alapméretes henger stb.. Esetleg nagyobb főfúvóka kellene bele? Vagy mi lehet a gond?
Görbe a hajtkar, félrefúrták, satöbbi, mindenesetre eélyesen félrejár a dugó.
3 nap alatt simán megoldottam hogy nem fulladjon gázadáskor
de utána királyos lett nagyon
ha kitágul megsérül akármi a tűszelep háza, ki lehet dobni az öntvényt.
Míg a fos ndk karbibna meg kicseréled egyben s műkszik...
Érdemes volna megnézni, hogy az ufó a legfelső állsában nem ütközik e bele az öntvénybe, ileltve, hogy szabadon jár.
Ha nagyon kitágult a tneelyen a lemez, vissza kell hajlítani.
láttam olyant aminél "kiakadt" a tűszelep a nagy mozgás miatt
Egyébként Dellorto karbiknál nem lehet állítani az úszó szintet, gyárilag be van állítva. Persze ha valami eszetlen elhajlítgatta az úszót, az más.
A bal oldali(kuplung oldal) főtengely csapágy és a blokk közé nem kell hézagoló lemez? Csak simán meg bele a csapágy se hézagoló se olajterelő lemez?
Pontosan mit is vársz tőlünk?
D:)
A 67-es főfuvi helyett egy 70-72 es cuccot csavarjál bele.