Még annyit kérdeznék, hogy a csőtengelyen az 1. sebességfokozatnak a váltókereke milyen helyzetben legyen, vagy egy "tányéros" oldala és egy síkabb.... melyik oldala nézzen a többi fogaskerék irányába? (vagy az is mindegy?)
Illetve, hogy a csőtengelyen a váltókerekeknek mennyire lazán kell forogniuk?(már ha nincs kapcsolva) Könnyen lehessen pörgetni? Ha van egy enyhe ellenállás, akkor az még nem OK, még növelni kell az axiális játékot? (ahogy a nagykönyv nevezi)
nekem valahogy nehezen akar kijönni a hézag a csőtengelyen a végére.... pedig végig 1mm-es hézagoló van, de a végén a rúgó előtti zéger elé 1 mm-es vagy lehet még véknyabb hézagoló kellene, de ilyen méretben nem igazán kapható, általában 1,5 mm-es van a motorosboltokban, de nekem az még véletlenül sem jöhet szóba... nem tudom másnál, hogy jöhet ki akár akkora hézag?
Sziasztok!Keresek szakembert,aki vállalná 70-es simson hengerem átalakítását!Új hengerről van szó,4 felömlőt szeretnék meg egy két apróságot,a többit telefonon vagy e-mailben megbeszélnénk!
e-mail:nemci1993@freemail.hu
Sziasztok!
Keresek Amal karburátort 16mm - től 21mm -ig! Akinek esetleg van eladó annak itt az elérhetőségem! Képet küldj róla, esetleg más márka is szóba jöhet , dellorto , mikuni , keihin stb. A lényeg hogy simsonra jó legyen!
Üdv Laci
hirdetesesfiok@citromail.hu
üdv! mitől nem indulhat a simsonom?
60/4es henger gyári kabi+ megszakítós gyújtás, új kondenzátor van benne. amikor rárugok pöffen egyet és beköpi a gyertyát, szikra van de elég gyenge, próbáltam már más karbival ugyanez a jelenség:(
gyújtás a gyári jelen van tudom hogy fhp előtt 1.6mm de nemtudom hogyan lehet pontosan beállítani. szerintetek mi lehet a baja ?
Olyat lehet csinálni, hogy s51-nek a főtengelyszimering házát 1-gyel nagyobbra kiszedni?
Kicsit megviselt már az enyémnek (valaki nem bírta normális módon kiszedni), de szerintem még tömít így is, de ha lehetséges a nagyobbra marás, akkor egy következő generalnál megcsináltatom, mert szimering van 1-gyel nagyobb minkét oldalhoz!
Hali, szerintetek mekkora fúvókával üzemel a legjobban egy 19-es dellorto, egy 60-as 4 felömlős babszis vrezsős sámsonon, vagy kinek mi a tapasztalata, ma vettem, posta talán hozza holnap vagy azután.
Sziasztok, lenne egy kérdésem. S50-es blokkban a léptetővillán keresztülmegy egy tengely, amit egy rugó tart bent. Az a tengely csúszkál a léptetővillában működés közben, vagy az a rugó egy helyben tartja? Csak mert az nekem szétjött, nem tudom hogy, de nem tudom összerakni hogy ne törjön el a rugó.
Ha összesen 1-2 tized a hézag a tengelyen a 3fogas között, akkor egy fogasra csak pár század hézag jut oldalanként.
Kuplung kiemelő karok,tőcsavarok,hajtókarok,fékpálcák,fúvókák,bowdenvégek,kipu
hollanderek,lehúzók,léptetőkakas,lengővillatengely,berúgókar, endúró kipufogótartó (ezek újak) van egy felújításra váró "70-es" főtengely.
Érdeklődni e-mailbe
Köszi
Még annyit kérdeznék, hogy a csőtengelyen az 1. sebességfokozatnak a váltókereke milyen helyzetben legyen, vagy egy "tányéros" oldala és egy síkabb.... melyik oldala nézzen a többi fogaskerék irányába? (vagy az is mindegy?)
Illetve, hogy a csőtengelyen a váltókerekeknek mennyire lazán kell forogniuk?(már ha nincs kapcsolva) Könnyen lehessen pörgetni? Ha van egy enyhe ellenállás, akkor az még nem OK, még növelni kell az axiális játékot? (ahogy a nagykönyv nevezi)
Ne aggóggyá sehova, sinán közsörüljél a máik oldaláűra is:)
Egy kis segítségre lenne szükségem!
S51 váltófogaskerekeknek melyik oldala néz a lánckerék irányába?
szacsomotor@freemail.hu
e-mail:nemci1993@freemail.hu
Keresek Amal karburátort 16mm - től 21mm -ig! Akinek esetleg van eladó annak itt az elérhetőségem! Képet küldj róla, esetleg más márka is szóba jöhet , dellorto , mikuni , keihin stb. A lényeg hogy simsonra jó legyen!
Üdv Laci
hirdetesesfiok@citromail.hu
60/4es henger gyári kabi+ megszakítós gyújtás, új kondenzátor van benne. amikor rárugok pöffen egyet és beköpi a gyertyát, szikra van de elég gyenge, próbáltam már más karbival ugyanez a jelenség:(
gyújtás a gyári jelen van tudom hogy fhp előtt 1.6mm de nemtudom hogyan lehet pontosan beállítani. szerintetek mi lehet a baja ?
Olyat lehet csinálni, hogy s51-nek a főtengelyszimering házát 1-gyel nagyobbra kiszedni?
Kicsit megviselt már az enyémnek (valaki nem bírta normális módon kiszedni), de szerintem még tömít így is, de ha lehetséges a nagyobbra marás, akkor egy következő generalnál megcsináltatom, mert szimering van 1-gyel nagyobb minkét oldalhoz!
Egyébként meg veszel egy fúvókasort és beállítod, még ha lényeges adatokat adtál volna meg, még akkor se lehetne rávágni.