Az Nem baj:D , Csinlt nekem itt a közeli gépműhely egy DT LC2 Hengert, hüvelyt cseréltek. Visszakaptam tegnap a hengert és nemtudtam nem észrevenni, hogy nem dolgozták össze rendesen az öntvény éleit, a hüvelyen lévő csatornák éleivel. Az egyik oldali Fő felömlőnél és segédfelömlőnél kb másfél milimétert lóg be az öntvény a csatorna nyílásába(ha nem áll össze a kép akkor majd fotózom:) ), Viszont a többi az a helyén van. Csináltam egy palást lenyomatot a hengerről, és miliméter pontosan stimmelnek egymáshoz képest a felömlők(a kipu csatornától mérve a két fő felömlő, és két segéd felömlő) Felmerült bennem a dolog, hogy gyárilag asszimetrikusan helyezkednének el a felömlők?
hmm :D ez érdekes, volt simóm tök egyszerű votl a berugós váltó villás dolog egy két szerelés után, ellentétben az mbx el , elszeded a deknit és ellövi a rugót jó messzire aztán a fene se tudja mi hol volt .. :D
eladnám ülésvasamat lengővillámat és SHOWA központi teleszkópomat 26cm szemtávolság.
csere érdekel gyári lengővillára és szép állapotú mz vagy mz jellegű hátsó teleszkóp párra!
(henger,hengerfej átalakítással)
-51-es blokk átalakítás 70ccm-re: -blokk marás (2000Ft)
-70 henger (új,Almot) (9500Ft)
-hengerfej hozzáalakítás (1500Ft
(új70-es h.fej 4000Ft)
-70-es sportfőtengely (Mza-tuning 16000Ft)
-S50,star,schwalbe 80ccm (50mm furattal) henger készítés:
-Hüvelycsere,blokkmarás, hengerfej
átalakítás,és igény szerint henger kialakítás(2,4,5 felömlősre)
25.000Ft-tól
-S51-re 90ccm-es henger készítés: -2,4,5 felömlős kivitelben honda racing,és keystone dugattyúval, hengerfej alakítással (25.000Ft-tól)
-100,105,110ccm átalakítás: -2,4 felömlős verziókban: honda dugattyúval,
Henger ,hengefej alakítással 25.000Ft-tól
Bővebb infó email-ben, vagy telefonon.
Ha a hüvely oké, akor reszelheted hozzá a csatornát.
A kanyarban nagy élmény lesz, ha nincs derékszögű szárad:)
de a retro hangulat megvan
mert hasonlóm van, egy ts-ben volt gyárilag
de nem ilyen csili-villi
http://www.facebook.com/events...
http://www.mzclubhungary.com/f...
van egy mz ts 250/1 motorom
és a kupplung beállításról szeretnék többet megtudni ha valaki tudna segíteni az nagyon jó lenne
esetleg valami linket vagy videót vagy egy pár szóval elmagyarázni
előre is köszönöm
csere érdekel gyári lengővillára és szép állapotú mz vagy mz jellegű hátsó teleszkóp párra!