Hali szeretném segítségeteket kérni abban hogy simomon babszi gyújtás van mekkorára állítsam be holtponttól visszafelé? Mert már mindent mondtak mi a legjobb neki? 60cc4f[O02 Előre köszi!
Van aki szerint a gyári négyes váltó az szar, mert nagyn hamar kipörög.
VAn aki hisz abban, hogy ez úgy jó, ha hosszúak a fokozatok.
Ezeknek magyarázhatsz te napestig fűrészdiagramról vagy amiről akarsz.
Az persze más kérdés, hogy rendszerint az is kiderül, hogy a idióta váltót egy jó rövid szekunderrel kompenzálják.
Ez az a kategória, aki ÉRZI hogy az Nduró (neszójjábe, így kő írni:) az más mint a többi normál négyes:)
És ha 4sebességes váltósort veszek fogaskerekekkel és tengelyekkel gőrgökkel együtt használtan az úgy jobban megéri nem ?
Mert horror áron láttam most 4.sebbeség átalakítószettet!
ja és kimaradt a húzó ék tengely is
3-4e ért el tudod passzolni a 3ast 10e körül meg veszel 4eset átalakítani többe jönne ki.
a 3asat én is szerettem lehetett gyilkolni :D
én jobban szeretem a 3as váltót, terepen kettesben elmegy világgá
a 4 sebességesnél örökké váltogatni, kettesben nagyon pörgött harmadikban meg nem bírta sokáig
Mire is gondolsz konkrétan?
Az első és utolsó fokozat megegyezik mindkettőnél (tehát ugyan akkora a végsebesség).
Ha nem szeretsz váltani, sík terepen/enyhén dombos terepen használod, és nem tuningolod a motort, akkor elég a 3 sebis.
De egyébként én 4-est preferálom, illetve ha tuningolod, akkor a 3 sebességes nem igazán jó, mert borzalmas nagy lukak lesznek a fokozatok között.
Hello van egy eladó simsonom darabokba! 4sebességes váltó, egy 70/2es henger egy 60/2es henger kuplung blokk váz tank dekli! Ha érdekel valami Emailen el érsz!
alapjárat és nagy fordulat között nincs nagy különmbség ugyan úgy világít
VAn aki hisz abban, hogy ez úgy jó, ha hosszúak a fokozatok.
Ezeknek magyarázhatsz te napestig fűrészdiagramról vagy amiről akarsz.
Az persze más kérdés, hogy rendszerint az is kiderül, hogy a idióta váltót egy jó rövid szekunderrel kompenzálják.
Ez az a kategória, aki ÉRZI hogy az Nduró (neszójjábe, így kő írni:) az más mint a többi normál négyes:)
Az átalakító szettel meg az a gond, hogy marad ugyan olyan fos kiosztású 3-mas váltó, és kerül mögé még egy hosszabb fokozat.
Mert horror áron láttam most 4.sebbeség átalakítószettet!
3-4e ért el tudod passzolni a 3ast 10e körül meg veszel 4eset átalakítani többe jönne ki.
a 3asat én is szerettem lehetett gyilkolni :D
a 4 sebességesnél örökké váltogatni, kettesben nagyon pörgött harmadikban meg nem bírta sokáig
3 db 7 mm es golyó és egy 4 es váltódob
Az első és utolsó fokozat megegyezik mindkettőnél (tehát ugyan akkora a végsebesség).
Ha nem szeretsz váltani, sík terepen/enyhén dombos terepen használod, és nem tuningolod a motort, akkor elég a 3 sebis.
De egyébként én 4-est preferálom, illetve ha tuningolod, akkor a 3 sebességes nem igazán jó, mert borzalmas nagy lukak lesznek a fokozatok között.
Azt szeretném megkérdezni h melyk a jobb simson s51 a 3 sebességes vagy a 4sebességes?
rayen69@hotmail.hu
Alapjáraton valóban pislákolnia kell.De fordulaton már normálisan kell világítania