köszönöm. Azt azzal kell állítani ami a tirisztoron van potméter? Sajnálom hogy ennyire primitív dolgokat kérdezek de én még nem használtam ilyen gyújtást. Amúgy az a potméter most középső állásban van.
szereztem illetve vettem tirisztoros trafót. De még így is rángat és egyenletlenül pörög fel. Alapjáraton ha jár és ráhúzom a gázt fulladva és akadozva pörög fel de egy bizonyos fordulat fölött már jól veszi a fordulatot. Mi lehet a baj? A gyújtás a gyári értéken suberttű középső állaásban 70 es főfúvóka 70 es henger gyári kipuf.
A hüvelynek túlfedéssel kall az eluban lenni, különben üzem közben egyszerűen letágul róla az aluminium, és szétmelegszik a hüvely.
Gondolom ezt nem kell hosszasan magyarázni, miért mérsékelten előnyös:)
A túlfedés annyit jelent, hogy a hüvely mérete konkrétan nagyobb 4-9századdal mint z aluban a furat.
A hüvel külső leesztergálása Tábori feribá cikkében szerepel azért, hogxy a kezdők gyakoroljanak valami engeren.
Természetesen ez után azt a hüvelyt ellehet dobni.
nekem eddig sikerült pontosan visszatennem. az esztergálásos dologról még soha nem hallottam. simán visszalehet rakni a perselyt anélkül is. Nem kell hűteni a perselyt csak olyan szoba hőmérsékletű legyen azt nem kell visszarakásnál melegíteni csak az alut kell melegíteni mikor rakod vissza. Legalábbis én eddig így csináltam. De majd megmondják pontosan hogyan is működik.
helló. tirisztoros gyújtás van motoromon ma raktam fel. És csak akkor indul ha olyan 0,2 a gyertyahézag szikra akkor is van ha mondjuk 0,4 re állítom a hézagot sőt akkor is van ha 1 milliméter a hézag az miért van. Lehet az a baj hogy megszakítós trafó van rajta?
Sziasztok!
Egy kicsit értetlenkednék, ha nem baj. Azt már sokszor láttam,hogy hogy veszik ki a hengerperselyt a hengerből a Simsonosok, de azt még sosem , hogy teszik vissza. Persze, gondolom a hengert melegítik a hüvelyt hűtik, de mennyire lehet pontosan visszatenni, monduk egy négy felömlős motornál? A hüvelyen az áttörések, és az alumínium testben a csatornák mennyire pontosan találkoznak?
Halottam olyat is, hogy a hüvely külső átmérőjéből egy keveset leesztergálnak, ugy hogy kézzel visszatehető legyen, majd egy stiftel rögzítik az elfordulás ellen.
Mi az igazság?
nekem az ovál furat le van dugózva, és két lyukú tűsfúvókám van. A részterhelési benzinmennyiséget csak a tűvel lehet módosítani? 70/4-es motorom van, 16N1-es karburátorral. 35-ös alapjárati fúvókával. Mit szoktatok ilyenkor cserélni? nagyobb alapjárati esetleg? Főfúvókát mekkorát ajánlasz? Értelemszerűen 67-essel nem is próbálkozok, csak ilyen szinten gondolom a kérdést.
a négy furatú abba akarbiba való, amelyiknek a féklevegője a vákuumtérbúl szívódik.
A kétluku való abba, ami normál légköri nyomásról szív.
az egyik statikus,a másik diniamikus kiegyenlítés.
Nekem elég lenne olyan is amin festés sincs, és rossz a motorja.
Csak az a lényeg hogy ne hiányozzon belőle semmi :)