Eladó S51. Beindul,megy, de a motorja már kissé zajos. Egy csapágyazás ráférne. Egyébként nem rossz állapotú. Ára fix 35.000ft.
Tel:06209813916
vagy email:motorbonto@citromail.hu
Sziasztok! Eljött a karburálás ideje. 70/4-es nyomatékos hengerem van, 16-os N1-es karburátorral. 75-ös fúvóka van benn, lemez felülről a 2. állásban, levegő csavar most 2.5 fordulatra nyitva. NGK 9-es gyertya van a motorban. Alapról melegen kicsit gondolkozik, de fordulatról megindul. 1:30-as keverék van benn. Ma kicsit meghúzattam, haza értem, kihűlés után szürkés volt a gyertya. Mit kezdjek vele, mikor fullad is meg (gyertya kép alapján kevesell is). Tőgázon nem torpan meg, nem venni észre, hogy kérné még a benzint. Alapjárati fúvókát szoktatok nagyobbra cserélni "komolyabb" hengernél? Alapjárat is kicsit furcsa, viszont van! Mit ajánlatok először, mit csináljak vele? Gyújtás részen minden oké, patikán belőttem. Most jönne a karbi.
Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy van e valami nehézség abban hogy mz vagy etz elejét rakjam be a simom elejébe,ide értve a 2 db telót és lehet még a felnit is,de az nem biztos,illetve ha már rakok előre felnit akkor raknák hátra is,gondolom kell hozzá egy lengővilla is mivel ebben nem menne be az mz kerék,az macerás lenne e,ha valami plusz persely vagy bármi kell az nem gond mert van a családba esztergályos szóval azok elkészítése menne.
Szerintetek mi tévő legyek ?
Köszönöm a válaszokat
a lendkerék kattanása azért lehet mert a mágnesek csavarjai meglazulnak és a mágnesek mozognak
legalábbis nálam volt egy motor amit szereltem és azon a mágnesek kattogtak még alamjpáraton is, nagyobb gázon már nem
meghuztam a csavarokat és jólett
Szias mindenkinek.
Van egy s 51N es szimóm,most van benne 19000km.
12 v os tirisztoros gyújtás rendszerű.
Eddig semmi gondom nem volt vele,de most elkezdett szaggatni.
Cseréltem gyertyát,nem azzal van gond.
Mi lehet a baja,valakinek van e hasonló mocija?
Annyit még hogy a lendítőkereket ha forgatom,akkor egy ponton kattan eggyet.
Olyan mintha a jeladóból jönne.
Kettest nem veszi, sem le, sem fel, csak hosszas erőszakos rugdosásra.
Nyilvánvalóan el van fúrva a csőtengely.
VAn egy másik, azt 3 éve vettem, az meg a 3-ast nem szereti.
Én nem tudom milyen nevű volt, bementem Futárhoz (anno) és vettem. cirka 3000Km alatt kopás szinte nincs is rajta, de tényleg.
Nincs letörve a füle stb, pedig ez is 800 forintos... (volt anno)
A fémbetétes lamellák elvileg jók, bár már mondták sokan ,hogy nagyon kopnak a fém fülek.
Én konkrétan úgy vagyok vele ,hogy a gyári simán jó, fölösleges jobb.
Én a fém lamellákról beszéltem, azok tényles fosak.
(írtam is ,hogy tuti megeszik a bordás tengely)
Amit te vettél az szerintem egész jó, legalábbis nekem eddig nem volt vele baj.
Ha csúszik akkor vagy a gyári rugó lett egyszer rosszul levéve és visszarakva (így féloldalasan fog, illetve már gyenge).
Vagy pusztán nem jó az olaj ami benne van.
Egyszerűen a gyárit nem keleltt volna kicserélni:)
Az enyémben(kettőben is) a gyári van, jó egészségnek örvend.
Az egyik motorban 57ezer van, a másikban nemtudom, de abban is van gazdagon.
A race motorba is gyárit tettünk, hibátlan.
Börzéken lehet túrni gyári lamellákat, ősszel vettem vagy 6 készletet, majdnem mindegyik hazsnálható, volt vagy 5 rugó együtt, és még fémlamellákat is kaptam hozzá ennyiért:)
szacsomotor@freemail.hu
Aki esetleg tud simsonra babetta gyújtást az kérem írjon.Kössz.
Üdv
Tel:06209813916
vagy email:motorbonto@citromail.hu
HA a puklung nem csúszik, akkor vastagságban egyszerűen nem tud elkopni.
Gyakoribb, hogy a lamella körme verődik a megengedett méret alá.
Ez jellemzően akkor van, ha kidobáálják a kuplungot, mert mondjuk egykerekezgetnek vele.
Tapasztalataim szerint, a nagyon durván méret alá verődött körmű gyári lamella is jobb mint az utángyártott.
Ha kipurcantak a gyáriak, tényleg a börzéket tudm javasolni.
A fémbelű lamellát egyszer fogtam a kezembe, kicsit nézegettem, majd otthagytam a boltban:)
Köszi a segítséget.
A kattogás neke is az agymrament már párszor, soha nem jöttem rá, hogy mi okozza.
(nyilván nem súrol vagy iylesmi)
A kattogás tapasztalaim szerint nem okoz más hobát.
Szerintetek mi tévő legyek ?
Köszönöm a válaszokat
legalábbis nálam volt egy motor amit szereltem és azon a mágnesek kattogtak még alamjpáraton is, nagyobb gázon már nem
meghuztam a csavarokat és jólett
Van egy s 51N es szimóm,most van benne 19000km.
12 v os tirisztoros gyújtás rendszerű.
Eddig semmi gondom nem volt vele,de most elkezdett szaggatni.
Cseréltem gyertyát,nem azzal van gond.
Mi lehet a baja,valakinek van e hasonló mocija?
Annyit még hogy a lendítőkereket ha forgatom,akkor egy ponton kattan eggyet.
Olyan mintha a jeladóból jönne.
:)
Vettem megint egyet.
Mza satöbbi.
Kettest nem veszi, sem le, sem fel, csak hosszas erőszakos rugdosásra.
Nyilvánvalóan el van fúrva a csőtengely.
VAn egy másik, azt 3 éve vettem, az meg a 3-ast nem szereti.
Egyébként, nincs valakinek olcsón 5 sebességes váltója?
lacusht@citromail.hu
Nincs letörve a füle stb, pedig ez is 800 forintos... (volt anno)
A fémbetétes lamellák elvileg jók, bár már mondták sokan ,hogy nagyon kopnak a fém fülek.
Én konkrétan úgy vagyok vele ,hogy a gyári simán jó, fölösleges jobb.
(írtam is ,hogy tuti megeszik a bordás tengely)
Amit te vettél az szerintem egész jó, legalábbis nekem eddig nem volt vele baj.
Ha csúszik akkor vagy a gyári rugó lett egyszer rosszul levéve és visszarakva (így féloldalasan fog, illetve már gyenge).
Vagy pusztán nem jó az olaj ami benne van.
Az enyémben(kettőben is) a gyári van, jó egészségnek örvend.
Az egyik motorban 57ezer van, a másikban nemtudom, de abban is van gazdagon.
A race motorba is gyárit tettünk, hibátlan.
Börzéken lehet túrni gyári lamellákat, ősszel vettem vagy 6 készletet, majdnem mindegyik hazsnálható, volt vagy 5 rugó együtt, és még fémlamellákat is kaptam hozzá ennyiért:)