Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ősszel csináltem egy 53-ast
amin mindíg elfordult a lendkerék
visszaraktam ék nélkül a lendkereket és alapjáraton jól ment de amint huztam neki egy kövéret máris elfordult
finom smirglivel megcsiszoltam a főtengelyt és letöröltem higítós rongyal
a lendkeréken meg áthuztam egy higítós rongyot és forgattam benne hogy kopjon róla a rozsda
ezt párszor megcsináltam amíg már nem volt rozsdás
uj ékkel összeraktam jól meghúztam és azótasem volt rá panasz
mindíg vannak ojan hozzászólások amiken jókat tudok nevetni
tudom hogy nem az tartja. ezzel is megpróbálom. Aztán szerintem holnap megkeresem az esztergályos havert és megnézetem vele ezeket a kúpokat ha nem lesz jó sehogy sem.
Úgy köll aztat csinányi-e aztán meg jön,hogy miért hulott szét a motorja miért tördeli a főtengelyt,azért mert szar a főci
A retesz NEM TUDJA megtartani a lendkereket.
Nem is az a feladata.
köszi. eddíg 8.8 as 10 es csavarból csináltam annak a nem menetes részéből vágtam és igazítottam reszelővel olyan passzentosra amilyenre csak lehetett egy ék elkészítése volt vagy 20 perc és mégis törött. Most acél fúrószárból vágtam el olyan kemény fúrószár hogy csak úgy sírt benne a fűrész a reszelő meg egyenesen könyörgött hogy legyen már vége a mókának. De ezzel most nem indítottam el mert a szomszédok meg a szülök már pihentek itthon reggel lesz a próba amikor is lemerészkedek vele a boltba az nincs messze kb 500 onnan könnyedén hazatolom ha nem megy. Esküszöm ha nem lenne ilyen szépen lefestve már megugráltam volna ma:) de mindig meglátom milyen szép és sajnálom szétbarmolni bár már egykét helyen lepattant a festés de messze még nem hagyott ott.
Skm-en volt:

"üsd rá egy csővel, kalapáccsal, és húzd meg az anyát"
Nem a retesz (ék) tartja a lendkereket, hanem a kúp.

A kúp erőzáró kötés, a retesz csak tájol, ha be sem teszed (mi racéra nem szoktuk) akkor sem szabad elforognia.

Rendes kúpnál nem is szokott.
sze.szerintem próbálj meg valami keményebb anyagból éket csinálni(amit már a reszelő
nem visz)én nagyobb csapágygolyókból faragom őket.
köszönöm szépen. Ha kézzel nem megy akkor milyen javítási mód marad?
Őő, ja bocs:)

szóval összecsiszolni együtt a kettőt.

Teszel a főcire csiszolópasztát, elteszed a ledkereket, és forgatod körbe.
Szépen összecsizsolódik.

Pesze, ha más sokszorelforgott, és nagyon összebaxta amindkét felületet, akkor már nem mindíg megy a jívítás kézzel.
Pedig annyira imádtam, meg van már vagy 6 éve pont mióta az RS is, és ezért ez csak városi kecske ha elugrottam nőmhöz vagy fodrászhoz, tehát alig használtam. De minden egyes szezon elején valami elbaszódik rajta, míg az RS-em ami ugye elvileg olasz és hamar szétmegy, mindig csak rá kell ülni és megy, pedig pályázok is vele. Ez a fos meg állandóan szopat, valami mindig van vele, és már azt a pár ezer forintot is sajnálom rá hogy átvigyem a szomszédba a szerelőhöz.

Egyébként a karbit szétszedtem, mint miden szezon elején, szépen kifújtam kompresszorral, az úszószintet jól beállítottam, de akármit csinálok hörög mint egy rossz buzi...
emzoli az mit jelent hogy tusírozni? sajnálom de nem értem:)
nem a motor a hulladék, hanem nem értesz hozzá.
Ufószintet beállítani nem egy nagy etvasz, pont oylan, mint bármelyik motoron.

HA nem zár a szelep, akkor vagy megjavítod(gondolom az nem menne) vagy veszel újat, 500 forintért.
össze kell tusírozni a főcivel.

Persze, ha már tezedeket eltorzult a két kúp, azt kézzel már nem szeded ki.
Kell valakinek S51 es zöld simson? Felgyújtom a gecibe baszki.. vagy ömlik a benzin a túlfolyón, vagy keveset kap és lehörög és megáll..

Akinek kell az vigye a gecibe ne is lássam ezt az ipari hulladékot...
segítsen valaki állandóan eltöri a lendkerékéket a lendkerék elindul a motor pötyög alapjáraton egyszer csak megáll nem indul majd csinálok bele új éket vagy rakhatok bele boltit is azt is elnyírja. múltkor emzoli írta hogy meg kell csiszolni a lendkerék belsejét azt már csináltam és nem segít. Nitróval zsírtalanítottam is és nem jó. az éket már olyan passzentosra igazítom reszelővel hogy úgy kell finoman bekopogtatnom a főtengely vájatába de lendkerék könnyen fölcsúszik.
Srácok, tudna valaki tippet adni, hogy a kipufogót S51es simsonon mivel érdemes, illetve hogy célszerű kitakarítani?

köszi

üdv JAMAL
Ha a benzinszint jó, levegőcsavar 1-2 fordulatnyira nyitva, kb 72-es fúvókával, akkor elvileg indulnia kéne. Megnézném a szívatót, nem akadt e fenn. Gyújtást beállítanám pontos értékekre. Gyertya 260-as hőértékű legyen, tiszta légszűrő kellene. Szikraköz 0.4mm. Alapjárat csavar legyen feltekerve, majd be kéne állítani.
Üdv mindenkinek segítség léne 51-es simómhoz!
Tehát lényeg az hogy nemakar beindulni pedig minden jó rajta!
porlasztó tuti jó mivel rugdosás után ha kiveszem a gyertyát az akkor benines!
Gyujtás is jó mert szikrázik és szép ibolya kék színe van!
Ezen kívül kompressziónak is jónak kéne lennie mivel a gyertya benzines!
Tipp valakinek?
Most nem viccelek de tényleg olyanom van! Az van a deknire irva hogy "ifa simson", amugy nem félek attól hogy elrabolnak mert nem Magyarországon születtem és nem is élek ott, nem hiszem hogy megtudnának találni
Az azt jelenti, hogy a Simson gyár által kifejlesztett 6 hengeres IFA-t vezeted. Miért, ilyen Simsonod van? Úgy tudtam csak 2 példányt gyártottak belőle mert túl költséges volt a fejlesztése. Viszont nagyon jól álcázták. Innen egyébként a Simson kék és az IFA kék közötti hasonlóság. Ne nagyon hangoztasd, hogy egy ilyen géped van, mert azon találod magad, hogy egy sötét szobában ülsz megkötözve és faggatnak...
És amékre az van irva hogy ifa simson? Erre is mondj valamit.
sebesség:D
3 logikusan 3 sebességes 4 logikusan 4 sebességes