ősszel csináltem egy 53-ast
amin mindíg elfordult a lendkerék
visszaraktam ék nélkül a lendkereket és alapjáraton jól ment de amint huztam neki egy kövéret máris elfordult
finom smirglivel megcsiszoltam a főtengelyt és letöröltem higítós rongyal
a lendkeréken meg áthuztam egy higítós rongyot és forgattam benne hogy kopjon róla a rozsda
ezt párszor megcsináltam amíg már nem volt rozsdás
uj ékkel összeraktam jól meghúztam és azótasem volt rá panasz
tudom hogy nem az tartja. ezzel is megpróbálom. Aztán szerintem holnap megkeresem az esztergályos havert és megnézetem vele ezeket a kúpokat ha nem lesz jó sehogy sem.
köszi. eddíg 8.8 as 10 es csavarból csináltam annak a nem menetes részéből vágtam és igazítottam reszelővel olyan passzentosra amilyenre csak lehetett egy ék elkészítése volt vagy 20 perc és mégis törött. Most acél fúrószárból vágtam el olyan kemény fúrószár hogy csak úgy sírt benne a fűrész a reszelő meg egyenesen könyörgött hogy legyen már vége a mókának. De ezzel most nem indítottam el mert a szomszédok meg a szülök már pihentek itthon reggel lesz a próba amikor is lemerészkedek vele a boltba az nincs messze kb 500 onnan könnyedén hazatolom ha nem megy. Esküszöm ha nem lenne ilyen szépen lefestve már megugráltam volna ma:) de mindig meglátom milyen szép és sajnálom szétbarmolni bár már egykét helyen lepattant a festés de messze még nem hagyott ott.
Pedig annyira imádtam, meg van már vagy 6 éve pont mióta az RS is, és ezért ez csak városi kecske ha elugrottam nőmhöz vagy fodrászhoz, tehát alig használtam. De minden egyes szezon elején valami elbaszódik rajta, míg az RS-em ami ugye elvileg olasz és hamar szétmegy, mindig csak rá kell ülni és megy, pedig pályázok is vele. Ez a fos meg állandóan szopat, valami mindig van vele, és már azt a pár ezer forintot is sajnálom rá hogy átvigyem a szomszédba a szerelőhöz.
Egyébként a karbit szétszedtem, mint miden szezon elején, szépen kifújtam kompresszorral, az úszószintet jól beállítottam, de akármit csinálok hörög mint egy rossz buzi...
segítsen valaki állandóan eltöri a lendkerékéket a lendkerék elindul a motor pötyög alapjáraton egyszer csak megáll nem indul majd csinálok bele új éket vagy rakhatok bele boltit is azt is elnyírja. múltkor emzoli írta hogy meg kell csiszolni a lendkerék belsejét azt már csináltam és nem segít. Nitróval zsírtalanítottam is és nem jó. az éket már olyan passzentosra igazítom reszelővel hogy úgy kell finoman bekopogtatnom a főtengely vájatába de lendkerék könnyen fölcsúszik.
Ha a benzinszint jó, levegőcsavar 1-2 fordulatnyira nyitva, kb 72-es fúvókával, akkor elvileg indulnia kéne. Megnézném a szívatót, nem akadt e fenn. Gyújtást beállítanám pontos értékekre. Gyertya 260-as hőértékű legyen, tiszta légszűrő kellene. Szikraköz 0.4mm. Alapjárat csavar legyen feltekerve, majd be kéne állítani.
Üdv mindenkinek segítség léne 51-es simómhoz!
Tehát lényeg az hogy nemakar beindulni pedig minden jó rajta!
porlasztó tuti jó mivel rugdosás után ha kiveszem a gyertyát az akkor benines!
Gyujtás is jó mert szikrázik és szép ibolya kék színe van!
Ezen kívül kompressziónak is jónak kéne lennie mivel a gyertya benzines!
Tipp valakinek?
Most nem viccelek de tényleg olyanom van! Az van a deknire irva hogy "ifa simson", amugy nem félek attól hogy elrabolnak mert nem Magyarországon születtem és nem is élek ott, nem hiszem hogy megtudnának találni
Az azt jelenti, hogy a Simson gyár által kifejlesztett 6 hengeres IFA-t vezeted. Miért, ilyen Simsonod van? Úgy tudtam csak 2 példányt gyártottak belőle mert túl költséges volt a fejlesztése. Viszont nagyon jól álcázták. Innen egyébként a Simson kék és az IFA kék közötti hasonlóság. Ne nagyon hangoztasd, hogy egy ilyen géped van, mert azon találod magad, hogy egy sötét szobában ülsz megkötözve és faggatnak...
amin mindíg elfordult a lendkerék
visszaraktam ék nélkül a lendkereket és alapjáraton jól ment de amint huztam neki egy kövéret máris elfordult
finom smirglivel megcsiszoltam a főtengelyt és letöröltem higítós rongyal
a lendkeréken meg áthuztam egy higítós rongyot és forgattam benne hogy kopjon róla a rozsda
ezt párszor megcsináltam amíg már nem volt rozsdás
uj ékkel összeraktam jól meghúztam és azótasem volt rá panasz