Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki tud lágyulni a rugó, illetve el is tud repedni.
Én láttam oylat, ami teljes hosszában félbe volt repedve, agyfaszt kaptam mire rájöttem mért szar felül.

Persze, egyéb oka is lehet.
Találtunk pár golyót is, a csapágyakat néztem, semmi bajuk, legalábbis szemre.
Épp ezért összeraktuk, és vesz minden sebességet normálisan, csak néha a váltódob nagyon elfordul lefele, mikor pakolom lefele a sebességeket, és vissza kell tornászni...:S
Hmmm...... Erre nem is gondoltam Köszi! Megpróbálok erősebbet keresni.De ami benne van az is új, csak hát kisipari
Ezt például akkor műveli, ha kicsi a megszakító rugóereje.
nem kellett volna a pontos gyári alkatrészeket szar utigyártira cserélni.

Legalább a váltódobot cseréld vissza.
Helló van egy gyári négyes enduróm. Nem rég vettem. A váltóba már mindent kicseréltem csak a csőtengelyt nem meg a fogaskerekeket. A vonóék kicsit megvolt rágva de úgy gondoltam h még jó. A váltódobnál is minden ki van cserélve. beállítom a váltót ha 1-es van akkor 4-es nincs ha van mind a kettő akkor kidobálja. Mi lehet a baja? a hézagolólemezek vagy a vonóék vagy mi? Segítsetek
Kösz
http://sportmotor.hu/motoros_v...

Erről a gépről lenne szó Lehet valaki még emlékszik is rá
Hali mindenkinek!
Olyan problémám lenne , hogy a simson-om alapjáraton ketyeg, de ha gázt húzok neki akkor kb: fél gázon elkezd dadogni (kihagy a szikra)! Nem kap sokat ,nincs eldugulva a kipu, gyertya is új, megszakító kondi ,trafó kicserélve újra! Mégis ugyanolyan szar:SS Ja és benya is van benne A kérdésem pedig az lenne hogy mi a picsa lehet ? Várom az ötleteket!
eladó!

26os dellortó
A gyújtás a blokk széthúzása végett be lett állítva újra ha csak a szerelő nem nézte le..bár sokan járnak hozzá mert jó szerelőnek tartják..A karbit meg majd meglesem..mondjuk lehet van benne valami mert emlékszem hogy mikor vettem és nem akart beröffenni állítottam a tűn most tényleg kevés benyát kap..Köszi mindenkinek hétvégén ránézek ezekre!
Télen Én is ezzel járok dolgozni, a legkeményebb hidegben is két -három rúgás és már pöfög.
keveset kap, nyálat neki.
KArbi-ufószint.fúvókák, lerakódások.
Akkor marad amit leírtál, gyertya, karburátor és a gyújtást sem ártana ellenőrizni.
Szerintem igen mert leállítani néha azzal szoktam..szóval reagál rá.Egyébként napközben mikor nincs hűvös 2-3 rugásra indul
De biztos hogy jól működik?
Azzal szoktam indítani de mintha nem is lenne...próbáltam már anélkül meg gázzal stb stb de szinte mindegy
Szívató.
Hali!
Nemrég vettem egy Simson sr50-et télire melóba járni. A blokkja teljesen fel lett újítva még bejáratós..a lényeg h reggel hűvösben alig indul be vagy 5- 10 perc rugdosás kell neki mire elkapja a fonalat..viszont akkor is pörgetni kell vagy 2-3 percig mert la akar hörögni..aztán észhez tér és lehet menni vele...Nos mit lehet csinálni vele hogy hidegen is pöccre induljon? pl gyerta karbiállítás stb...Előre is kösz!
Simsonális mikor lesz?
Jó.
Kíváncsi leszek milyen lesz.
Nos nem volt se ngk se bosch :(
Denso W27FS-U 4052-es típusut adtak a boltban.
ez valamelyik csapágyból származik.
Hamarosan mnegtalálod a hozzátartozó golyókat is:)
Ez lenne az.Kicsit szétment.
Hali!
Lenne egy kérdésem.Simsonban található a kuplungdekni alatt valahol golyóskosár?
Mert nem hiszem, hogy ott kellett volna lennie, azt nem tudom, hogy a váltódob alatt volt-e vagy hol, de széthullott, kivettük és minden jó.
Lehet, hogy az előző tulaj kókányolta be valahova?
Mert Simsonban én 1 golyóskosárról tudok, az is a kormányban van.