Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
először is próbálj magasabb hőértékű gyertyát,mert már túlhevül,és részleges öngyulladás lép fel!
Ha jól látom a fékrudazat rá van kötve visszafelé nagy az erőkar.gondolom...
Nincs valakinek eladó első sárvédője ? Krómozott és vágott :)

pont most láttam simson.hu-n de csak egybe adja el :S
bowden olajozás, hosszú fékkar
szétszedtem az egész fékberendezést, mindnet kipucoltam, meg csiszoltam, a fékkulcs úgy forog benne mint a vaj...ezért nem tudom:S
köszi, nagyon jó a kép ;)
Olajozz, lazíts, tisztíts. Máris könyebben mozog a kallantyú
Sziasztok. Valaki tudna nekem adni egy ötletet, hogy hogyan lehetne megoldani a kézi hátsóféket simsonson? Mert én megcsináltam, de nagyon nehéz behúzni a kart és alig fog:S
a válasz mindenre a berugókar:D
Szia! Lenne pár kérdésem ha ráérsz. Ha esetleg e-mail címet adnál, ahol zaklathatnálak picit az megköszönném

Üdvözlettel: Anyos05RR
Bocs, de hogy hogy alulra? Zéger után van a vastag lap, majd a vastag lap és a lamella közé?
Azt szeretném kérdezni hogy a simson-ba holvan a kulcs helye? :D És hol kel gyújtást ráadni?

Bocsi de nem vagyok valami nagy simsonos :D
egy lehúzó 500 forint.
Küldjek postán?
A javításnak nem az a módja, hogy találomra elkezdesz alkatrészeket kicserélni, hogy hátha az volt a baj. Szerezz hozzávaló szerszámokat, és egy kevés infót, hogy le tudd ellenőrizni hogy mi jó, illetve mi rossz a motorodon, ezután már ki tudod cserélni a hibás alkatrészt.
Adatlapodat kitöltheted nyugodtan!
üdv
célszerűen alulra.
Megpróbálok szerezni + 1 fémlamellát, általában hova szokták tenni, ahol a funkcióját is kiszolgálja?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy simson S51N-em minden alkalommal pöccre indul, a baj annyi, hogy ha felmelegszik a motor, akkor menet közben úgy fullad, mintha nem kapna szikrát. Kipróbáltam sztenderden is, úgy, hogy sebességbe rakom, úgy semmi baja, de terhelés alatt valami nem tetszik neki. Eddig kicseréltem rajta a trafót, gyertyapipát, gyertyát. Ami a lendkerék alatt van, azt sajnos nem tudtam megnézni még, meg nincs lendkeréklehúzóm. Ha valakinek van tippje, hogy mit tudnék csinálni rajta, hogy jó legyen, az írja meg.

Előre is köszönöm a segítségeteket.

LatzeeDaGangsta
egy U alakú vas,a közepén eg ycsavarral ami a kuplungtengely helyén megy át, ha a csabvar másik felén az anyát tekerem, összanyomja a cuccot, és fel-le megy a zéger.
Megpróbálom majd satuba, de hogy is néz ki ez az összenyomó szerszám?
Hát nemlátom, de valamit nem jól csinálsz...
Kell egy összenyomószerszám, azzal össze lehet rakni, olyan nincs hogy nem fér alá még egy fémlamella.
van egy nagy problémám, mégpedig az, hogy éredekesség képp bele bele akartam rakni a régi lamellát, de annyira vastag, hogy nem bírom rárakni a zégert a végére. Vastagabb a régi lamella mint a töröttek. Hogy tegyem fel? Ha még egy fémlamellát raknék alá akkor meg teljesen reménytelen lenne. Ha kihagyom a fémlamellákat akkor tudom kényelmesen a zégert rátenni. Ha esetleg tudnék venni fémbetétes lamellát, akkor azt megérné, az közé nem kellenek a fémlapok?
A nem kopik el, természetesen úgy értendő, hogy nagyon lassan.
Persze, csak ha nem csúszik...

Valami 2,8 vagy mennyi a minimum, de én nem rugózniék rajta.
Még egy fémlamellát bele!
Egyenletesen van körbe a megcsúszás nyoma, és nincs berágódás rajtuk egyáltalán. A lamella vastagságának mennyi a minimális értéke?