Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Óóóó, hogy azt a kommunista k..va anyját;@ A berugókaron elment a tengelyen a ricni, mit lehet csinálni? CO-val ha felrakom az megfogja?
emzoli milyen vonóéket vagy mit azt nem vágom m iaz megtudnád mutatni vagy rajzon vagy elmondani hogy mi is az:S köszi szépen
Adee, Te neked milyen célból van simsonod az Aprilia melett? Jól sejtem, higy arra van, hogy megkapja a jussát?:D
A főtengely fogja megadni magát a váltó miatt ne izgulj.
Mennyi lehet még hátra a 70esemnek, ha minden gyári benne csak a henger lett cserélve? Félek h a váltó részei elfáradnak az 50%al nagyobb erőhatásoktól, a főtengely része nem érdekel annyira, cask ne kelljen tolni:)
Alapból a gyári fogasok, olyan kemények, hogy énmég nem is láttm olyat, amiben elkopott volna a fogaskerék, persze, csak ha volt benne olaj, de akkor sem a golyó helye purcan ki először, hanem az illesztés a tengelyre, az kopik ki. Ha kidobálja, akkor érdemes kihúzniblokbontá eéőtt a vonóéket, hogy nem az kopott e el, én láttam már 500 kliométert futott szarrákopott vonóéket! Be kelldugni egy vonóékmérető szárat lánckerék felől, akkor ki lehet tolni a vonüéket.
ha sz@rnak látod a léptetőt is akkor érdemes hogy ne kelljen mégegyszer megbontani ez miatt
Hát igen, blokk kiszedés durván 5 perc
bocsi 51 esről beszéltem. mind1
a fogaskerekeken lehet lívülsől is látni a kopást ( estleg a lepattanást) és belülről is. ha leszeded a helyéről és meglátod hogy mennyire járták ki a golyók a fogaskerék belsejét
amugy meg ez a simo szétszedes 2 óra alatt össze emg szét:D már vagy 8szor biztos szétszedtem :D de hála isten 1 éve nem kelett:D
mitoo figyelj csak te 51 es ről beszélsz nem? milyen 8 as csavarról beszélsz mert hát oda két 6os csavar megy ki 90 fokban meg a bütykös tengely elvan kopva azt honnan veszem észra vagy a váltó fogaskereket?:S vagy cseréljem mind léptetővillával együtt?
Okés, körülnézek, bár szerintem Kistarcsán a motorblotba fogok bevásárolni:)
Eladó simson 51es 70es hengerrel 4 sebességes 2 felömlős(gondolom gyárilag is) sportkormánnyal szép állapotban jó menetteljesítménnyel!Irányár: 100ezer FT ha valakit érdekel engem vegyen fel msnen én továbbítom a célszemélyhez vagy esetleg itt a tulaj címe is: evildead0093@hotmail.com!
nézz körül a simsonbolt.hu n ott van minden ami simson
valóban nem sok helyen lehet válogatni mert eléd rakják, ami van. esetleg neten ki lehet fogni a különbözőket, de ez ritka. próbálkozni kell
Na, akkor úgy érzem, hogy a kemény a nekem való;) Köszi a segítséget, próbálok kevesebbet kérdezni ezentúl:)
van szikra nics kipufogo és az aljánl csöpög abenya
attól függ hogyan motorozol. ha téped mint az állat és sokat fékezel akkor a keményebbet ha nyugottab vagy veheted a puhát is. márka szerintem mindegy mert nem fog vészesen gyorsan kopni egyik se árban se vészesek a fékpofák.
Nem tudom h milyen márkát vettem de nem hiszem h tudtam volna válogatni.
Okés, köszi a segítséget:) Márkából milyet érdemes venni? És keményet vagy puhát jobb venni?
csréld ki a fékbététeket,a dobot pucold ki féktisztító spray vel nézd meg hogy a fékkulcs milye nállapotú, ha be tud ragadni akkor egy kevés wd40 spray bovdent esetleg cseréld le ha szar.ha ezek megvannak bizti hogy fog a féked. stoppie zni nem kell vele de rendeltetés szerű használatra megfelelő lesz
Abban biztos vagyok, hogy a fékbetét el van sanyulva, mert állítok rajta lent, és pár nap után nagyon sokat gyengül a fékhatás. Elég sokszor volt már emiatt meleg helyezetem sajnos, és csak a szerencse mentett meg. És betétből miylet érdemes venni, puhát vagy keményet? És milyen márkát, nem nagyon ismerem a simsonos féket, gondolom nem brembo:D
Lehet hogy egy új fékbetét megoldaná a problémát meg egy kis féktisztítóspray. Egyébként elég hatásos az első féke a simsonnak. De én is ültem már olyanon amin nem nagyon fogott csodálkoztam is hogy nem ott állok meg ahol én szeretnék, nem úgy mint az enyémmel.
Sajnos én nem tudok semmit segíteni a váltóval kapcsolatban, mert az nekem már kínai. Viszont a problémám még mindig fent áll, hogy a simson fékeit (elsőt) nem találom hatásosnak. Tárcasféken nem gondolkozok, hanem tanácsokra lennék kíváncsi, hogy mivel lehetne javítani. Ha már homokban blokkolna a kerék úgy, hogy nem kell izomból húznom a kart azzal megelégednék.
kékfeketedt!
nekem is kidobálta a sebességet a 3 sebisem
vedd le a kuplung felöli blokkoldalt, nézd meg, hogy ami kimegy 8 as csavar a karbihoz, annak a belső lehegesztése nem tört e le.
esetleg lecsavarod az anyát kívülről, és bele tudsz nyúlni a menet mellé egy darabka dróttal ott tudsz rajta ki-be csavarva variálni.
én a simsonom baját nem tugtam így kezelni, tehát széthúztam a blokkot és újra " felépítettem " a váltóját. fogaskerekek le, bütyköstengely bele, majd a golyókat kevés zsírral a helyükre illeszteve egyenként raktam vissza a fogaskerekeket.
de mielőtt szétbombázod a blokkodan nézd meg a léptetővilla állapotát, h nem- e törött vagy nem görbült el esetleg
üdv mitoo