Az átereszthet tény. Viszont még nyáron kezdődött a baja.:SPersze ez nem zárja ki hogy az.
Veszek bele szivatótömítést meg nem árthat egy úszóháztömítés sem. A karbi amúgy n1-es.
A tekercseknél lévő kis kondiszerűség adatait véletlen nem tudjátok?
N ugye, hogy ugye... Ha átereszt a szivatód, -ami gyakori jelenség,ha beáll a hideg, mivel a gumipogácsa megkeményedik- akkor beállíthatatlan a karbi.
Monnyuk legelőször is tisztáznui kellene,hogy milyen tipusu karbid van, mert az N3-as, ha feszól a gázbovdenje, magyarul ha nem zár le teljesen alapjáraton a főfúvóka rendszer, akkor tud érdekes dolgokat művelni.
aha értem, hát azt én se tudom hogy gond e de nekem meg a tű cirippel benne azt hogy lehet megcsinálni nem tudjátok? mert hallotam egy olyan módszert hogy a tűre a kábelnek a műanyag részér rá kell húzni de nem tudom hogy annak van e valami következménye
Üdv. Lehet egy felújító szett nekem sem ártana. A szívató gumrésze már eléggé rossz.Jobban mondva nagyon. A karbi hengerhez csatlakozó részét már megreszeltem az sem volt kóser.Akkor egy ilyet veszek hozzá. Mondjuk nekem a (pontos megnevezést nem tudom megmondani) súbernél lévő rész ami mozog a karbiban. Na ott eléggé ki van már kopva az már elléggé lötyög benne.Nem tudom az mennyire befolyásoló tényező.
helló!
nekem is volt ilyen hogy mhol ment hol nem mikor indult mikor nem... én egy karbi felújjító szetett vettem bele és megjavult mindent átnéztem vagy 10 szer gyújtás kábelek dugulás... még a benzint is kicseréltem mert mondták hogy az is lehet rossz, egyik haverom járt így vele hogy valami nyálkás benzint adtak vagy hogy mondta na mind 1 nem akarok hazudni, nekem az újj cuccok után jó lett(összes fúvóka,síber tű,tőszelep) ja meg én még vettem egy gumit a szivatóhoz
A tűszelepet kizárnám.A gyujtás kontakthibánál vezeték megtörése lehet az ok?Gondoltam a kalapács elkopására de akkor egyltalán nem adna szikrát.Áteresztő szívató? Szívató az oké de hogy egyben ezt nem vágom. Esetleg a tekercseknél van egy kis kondenzátor. Az volt már cserélve de akkor hasonló gond volt de akkorerő volt benne. Azt kicserélem hátha.Mentem vele abbahagyta a dadogást mentem vele, ereje nem sok volt. Egyszer csak elkezdett kimenni az erő belőle (Nem lefulladt!) és meghalt. Nem indult be.Mintha nuku szikra. fél óra múlva pöc-röff. Ha van valami ötlet szóljatok.Big thx
András
AQHOGY MONDTAM, ez a motor még ma is versenyez a pilóta/konstruktőr Klaus Hanisch, van vagy 60 éves, a többi versenyző dettó.
A motor maga 6 sebességes, forgótárcsás vizes, mindent a gazdi faragott saját kezüleg, asszem lakatos volt a simson gyárban. Eddig 16 ezren adta le a max teljesítményt, de kapott egy jobb csövet(a képen már az van) ezzel 14 re szállt le a max teljesítményhez tartozó forszám, mégis erősebb, magyarul hoszabb áttételt visz el mint eddig. A kiput egy magyar srác,Papp MIki tervezte az öregnek, aki hibátlanul meg is nyerte így az idei veterán 50ccm-es bajnokságot. Hálából megkapta a motor teljes dokumentációja, már készül két hasonló magyarországon is:)
Efféle csáligerekkel versenyzett együtt annó:
Ha esetleg nem ugrana be, ez a faszi Agostini:)
Ez csodaszép! S50-ből? Nem sámli LAda fűtőradiátor ÉS olyan komolyan megy is, mint ahogy kinéz?
Egyébként haver apukája is farigcsált ilyen simsonkupás gépeket, azt is megcsodáltam a garázsukba.... Igaz, azon nem volt ilyen hiper dellorto karbi, csak egy CZ krosszmotoré Nincs forgótárcsa, azt nem figyeltem, hogy membrános, vagy szívó, de állítólag nagyon ütős volt abban a mezőnyben.
Ha mentél volna a csillapított telóssal, tudnád, hogy mennyire nincs igazad.
"70 nél milyen csilapitás kell semmilyen amilyen meg kell azt elvégzi a rugó is na"
Pont nem! Nem hogy 70 nél nem számít, hanem egy alulcsillapított telóju motor, már álló helyzetben is hintázik, amikor behúzod a féket összeesik,hameg elengeded a féket, akkor rug egy jó nagyot, nyújtott kanyarokban meg riszál a csillapítatlanság miatt, és nem csak 70 nél.
"én csak anyit tok mondani hgy ne tegyél bele semenyit mert ugyis kiköpi hát simson ez nem egy gsx r"
Attól, hogy neked esetleg volt egy szar állapotban lévő motorod, ami kiköpte az olajat, még nem mindegyik ilyen, meg is lehet javítani! Az egyik motorom idén lesz 20 éves, nem szivárog sehol, pedig 50 ezer km van benne-ja, nem egy tyúkszaros lestrapált tanyamotor, hanem rendesen karbantartott öreg gép...Mellesleg egy elhanyagolt gixer is kinyomja az olajat:)
Üdvözletem.
Az lenne a problémám hogy húzom neki egyenletesen a gázt és hol le akar fulladni hol felpörög. Megyek vele jó aztán le akar fulladni aztán megin megy. Meg erő sem sok van benne. A karbit takarítottam sokszor úszüszint jó. A tankom is tisszta. Akkor mi lehet? Előre is köszi
nah én csak anyit tok mondani hgy ne tegyél bele semenyit mert ugyis kiköpi hát simson ez nem egy gsx r 70 nél milyen cslapitás kell semmilyen amilyen meg kell azt elvégzi a rugó is nah kb ennyi csocsika
Mellesleg ez a szaki(Kalus) biciglije 1980 ból. Most is aktívan versenyez vele, sok 60 fölötti manusz, mindenféle szörnyű házilag készűlt speciálgépeken:)
Kaptunk egy öreg ndk szakitól egy csillapitott teló tevet, az kb olyan, mint az mbx telója, pár el is készült, egészen jó, hűje gyár nemtom mért nem csinálta eleve ilyenre...
Tökmindegy mennyi van benne, mert nem csillapított, szinte semmit sem változik, ha sok van benne, csak aamolyanvégütközé, meg kenő szerepe van az olajnak. Ha többvan benne, kevésbé rozsdásodik a cső belül.
Veszek bele szivatótömítést meg nem árthat egy úszóháztömítés sem. A karbi amúgy n1-es.
A tekercseknél lévő kis kondiszerűség adatait véletlen nem tudjátok?
Monnyuk legelőször is tisztáznui kellene,hogy milyen tipusu karbid van, mert az N3-as, ha feszól a gázbovdenje, magyarul ha nem zár le teljesen alapjáraton a főfúvóka rendszer, akkor tud érdekes dolgokat művelni.
nekem is volt ilyen hogy mhol ment hol nem mikor indult mikor nem... én egy karbi felújjító szetett vettem bele és megjavult mindent átnéztem vagy 10 szer gyújtás kábelek dugulás... még a benzint is kicseréltem mert mondták hogy az is lehet rossz, egyik haverom járt így vele hogy valami nyálkás benzint adtak vagy hogy mondta na mind 1 nem akarok hazudni, nekem az újj cuccok után jó lett(összes fúvóka,síber tű,tőszelep) ja meg én még vettem egy gumit a szivatóhoz
András
A motor maga 6 sebességes, forgótárcsás vizes, mindent a gazdi faragott saját kezüleg, asszem lakatos volt a simson gyárban. Eddig 16 ezren adta le a max teljesítményt, de kapott egy jobb csövet(a képen már az van) ezzel 14 re szállt le a max teljesítményhez tartozó forszám, mégis erősebb, magyarul hoszabb áttételt visz el mint eddig. A kiput egy magyar srác,Papp MIki tervezte az öregnek, aki hibátlanul meg is nyerte így az idei veterán 50ccm-es bajnokságot. Hálából megkapta a motor teljes dokumentációja, már készül két hasonló magyarországon is:)
Efféle csáligerekkel versenyzett együtt annó:
Ha esetleg nem ugrana be, ez a faszi Agostini:)
Egyébként haver apukája is farigcsált ilyen simsonkupás gépeket, azt is megcsodáltam a garázsukba.... Igaz, azon nem volt ilyen hiper dellorto karbi, csak egy CZ krosszmotoré Nincs forgótárcsa, azt nem figyeltem, hogy membrános, vagy szívó, de állítólag nagyon ütős volt abban a mezőnyben.
"70 nél milyen csilapitás kell semmilyen amilyen meg kell azt elvégzi a rugó is na"
Pont nem! Nem hogy 70 nél nem számít, hanem egy alulcsillapított telóju motor, már álló helyzetben is hintázik, amikor behúzod a féket összeesik,hameg elengeded a féket, akkor rug egy jó nagyot, nyújtott kanyarokban meg riszál a csillapítatlanság miatt, és nem csak 70 nél.
"én csak anyit tok mondani hgy ne tegyél bele semenyit mert ugyis kiköpi hát simson ez nem egy gsx r"
Attól, hogy neked esetleg volt egy szar állapotban lévő motorod, ami kiköpte az olajat, még nem mindegyik ilyen, meg is lehet javítani! Az egyik motorom idén lesz 20 éves, nem szivárog sehol, pedig 50 ezer km van benne-ja, nem egy tyúkszaros lestrapált tanyamotor, hanem rendesen karbantartott öreg gép...Mellesleg egy elhanyagolt gixer is kinyomja az olajat:)
Az lenne a problémám hogy húzom neki egyenletesen a gázt és hol le akar fulladni hol felpörög. Megyek vele jó aztán le akar fulladni aztán megin megy. Meg erő sem sok van benne. A karbit takarítottam sokszor úszüszint jó. A tankom is tisszta. Akkor mi lehet? Előre is köszi