Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó lett!Felment a sistakra?
emzoli kész lett a 90es gép , már csak karburálni kell, így hang alapján mit ajánlasz , mit csináljunk vele? itt a vidi:http://sportmotor.hu/motoros_v...
Hali! Kész lett a szinyó .Kicsit átfaragtuk ma meg crossoztunk egyet vele
márcsak 25ezer forint és enyéb a sámson!
1989 Simson Swalbe S 51 Eladó! irjatok ha érdekell e...
szeghalom :) képet tudsz küldeni engem komolyan érdekelne? és pontos adatokat... ha van msn-ed vegyél fel mindig fent vagyok címem: atipetri@hotmail.com, e-mail címem minden nap olvasom :atipetri@citromail.hu
boldog karácsonyt az összes simsonosnak és motorosnak !
csak lenne már jó idő és menni motorozni
gumó, ez működött előtte szal nem az a gond:)
Babi gyulát érdeklőd meg nállam msn-en! A szagattás a nem megfelelő alaplap+ elektronika okozza.

Yeti
Helyes! Várom a képeket!

Yeti
hali
igen,tistántúlon van,szarvason egésztpontosan... 30ezret kérek érte... te merre lax?
üdv
dunántúl_ fejér megye_székesfehérvár
65 e
Hello. Hol lenne ez a motor? És mennyiért adod.. ha a tiszántulon van akkor érdekelne a dolog..
bocsika elrontottam: msn: gyenetamas@hotmail.com
halihó van egy 89 es 4 sebis zöld simóm eladó, a blokkja 2 hete lett 100 % osan felújítva.külsőre is elmegy. EXTRA sürgös lenne úgyhogy engedek az árából. irányár 65 e
msn gyenetamas@hotmail.hu
email: gyene_tamas@freemail.hu
tel: 06 30 214 23 70
Jó, és a gyári teló, akkor teljesen összeesik fékezésnél, ha keményíted, akkor meg nagyot rug kifele,mert ugye csillapítatlan, van egy srácnak ugyan home made csillapított eredeti simson telója, de az sem tökéletes, bár az eredetinél kétség kívól jobb.
hát nem csodálom:D mbx teló befigyel:)
hát a gyári felnire kell rárakni a tárcsát:)
ezzel a feketével mentem, ezen egy mito brembója van,, egy hyosung fékhengerel, 60 alatt teljesen érzékelhetetlen a nyomáspontja, vagy nemfog, vagy megállítja a kereket:)
http://kanyarvadasz.extra.hu/i...
Megasztán, pölö kakucson, amikor lenéztem Csongiról, meg Rocky-ról, hogy hol kell menni, akkor már gyakorlatilag nem is fékeztem, 4 ben kis gázelvételekkel végig tudtam menni, és nem volt nálam, hoszabb áttétel:)
Igazság szerint, az utsó racsnit már egy tárcsával nyomtam egy öntött grimeca elsőkerékkel, csillapított telóval, d nem tetszett, mert kilókkal nehezebb mint a küllős kerék, ezért nagyobb a röggettyű hatása, nehezebben fordul,, és hiába a jobb teló, ez is összeesik féktávon, magyarul többet vesztettem vele, mint amennyit nyertem a rövidebb fékúttal. Egyébként a mezőny nagy része a telet tárcsafékesítéssel tölti, a tuningmezőgynek legalább a fele jövőre már azzal megy szerintem.
még lehetne picit alakítani a kipu nyíláson, a szélesség felül lehet 27, viszont a felömlők magasságához hozzá ne nyúlj, azok eredetileg is magasabbaka kelleténél.
köszi a segítséget, most 1,5 az előgyujtás, de előtte megkell csinálnom a gyujtást h ne szaggasson, utána lehet babrálni vele, készül hátra is a tárcsafék:) ti hogyhogy dobfékkel nyomjátok pályán?
a 75 tutira kicsi, hiszen növelted a motor légnyelését, és a 75 ös kb széria 60-as ba jó, az még széria 70 esbe is kicsit kicsi, persze ez úszószint főggő, de a 75 nél tutira nagyobb kell. Jó úton vagy, ha a 75 helyett a belerakott nagyobbal nem pörög addig, amíg a 75-tel pörgött, akkor valahova a ketőő közé esik a megfelelő, de szerintem 80-as fölé. ha a fúvókázás magvan, ésa tűvel is zöldágra vergődtél, akkor lehet próbálni 1-1 tizeddel kisebbre venni az előgyujtást, mert a helyes karburálástól nagyobb lett az égés sebebssége, ezért kisebb előgyujtás is elég,ezzel jobban is megy, vagy csak nem csörömpöl be a tetejére.
nekem volt már tuning 70 es, ami 1mm előgyujtással volt a leg jobb.