Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a beállítást azzal kezdeném,hogy 1,5 re állítanám az előgyulát(ezt később lehet majdfinomítani) és 90-95-től jönnék lefelé a főfuvival. Ehez visznt már garantáltan nagyobb áteresztésű tűszelep kell, mert nyélen leesik az ufószint. Tehetsz bele trabiét, ha tudsz még szerezni,de felbővítheted magad is, kb 10 mp nél gyorsabban kell tök üresrül megtelnie az úszóháznak.
Az én tapasztalatom az,hogy felbővített karbihoz szinte tutira új tűt kell faragni, de ez nem olyan nagy kunszt, befúvókázod legfelülre, és nézed a gyorsulást, ha nagyobb főfuvival jobban gyorsult félgáztól, akkor a megfelelő főfuvival erősebben kúpos tő kell(a végét kell vékonyítani, azaz, az utolsó negyed részét a kúpnak)
csak a dugóból és a kipufogónyílásból van felfele reszelve 3mm, kipufogó,légszűrő gyári, gyujtás az babetta. nagyon pörgős a motor, most van benne egy 75ös fúvóka, csak nemtom beállítani se most mivel szaggat:( tirisztor v jeladó:S
Hát ez jó kérdés, de ember nincs a füldön, aki erre jól tudna válaszolni, mivelnem tudom, hogy a motor többi paramétere milyen, kipu, szívódoboz, stb.
Valaminttudni kellene azt is,hogy honan reszeltél a kipunyílásból, széltében,vagy magaságban? Széltében lehet a nyílás 27-29 széles, fent lent maradhat az eredeti(trapéz alak)
Ha felfelé reszeltél 3mm-t, az 170 valahány fok,ahoz már dukélna egy minimum 150 fokos szívónyílás, a +mm viszont, csak 140 fok, ráadásul, ha csak a dugóból reszeltél, akkor csak a nyitvatartási idő növekedett, a beáramlási keresztmetszet nem.
helo valaki nem tud egy jó álapotu müködöképes s51es bloko karbival agyujtásal elöre is kösz
hello
lenne egy kérdésem fúvóka ügyben..., na szal 70es hengerem van, gyári 2 felömlős, 3mmel felbővített kipunyílás, na és most a dugó szívóoldalán a szoknyából felreszeltünk 3 mm-t, 18mmre van bővítve a szívócsonkom és a karbim is. és az lenne a kérdésem menniyvel nagyobb fúvókát igényel ienkor a gép ha a dugó szoknyájából vágunk?
jejejetiii ma neki esek a blokknak estére vagy holnap rakok fel róla képet
Nekem azok vannak, de én nógrád megyében vagyok az sztem meg neked nem túl jó de ha mégis akkor beszélhetünk róla
valójában ami kéne, az váz, ülés tank, kormány, első hátsó villa, meg kerekek.
Nekem van egy, de mi lenne az a nagyon olcsó?
szevasztok
nem tud valaki nagyon nagyon olcsón egy eladó simot, akár blokk nélkül is!
lehetőleg vas megye!
ja és 30 ba adom
ninccs széttörve,én nem estem velée csak 1× hát átvan alakigatva h lehessen könnyen kerekezni vle.. könnyű az eleje, olyan telok vannak elöl h könnyen fel jöjjön kerékre, rövid váltó ,h joban ugorjon..meg ilyesmi, a fék is átvan alakitva kicsit,tankja előre van téve hogy 1keréken is kapjon benzint a karbi,világitás 1 ktm cros mociról van rajtas50es block,nemrég furt henger.. elég jó erőbe van..alu felnik vannak benne.. hát kb ennyi
Hello,

Hétvégén hazajönnek a többiek, és megbeszéljük a dolgot. Lehet h érdelni fog, de mivel 3-an kezdünk bele, így nem csak az enyém a döntés :)
Ha bármi van addig is, az e-mail címem: psycho_synriel@hotmail.com
Szeretném megnézni élőben, kipróbálni hogy mennyire van összerakva-törve
Gyári fogszámok
hali
persze h birja,arra lett épitve vegyél fel msn re ott a cimem az adatlapon
Hali!Birja az a kis régi motor a kerekezést?Lehet h érdekelne...ha van msned akkor felvennélek:Dthx
ok ok, most a héten nagyon nem érek rá, de péntek délután szetszedem és este vagy szombaton rakok fel képket.
Érdekel!
A blokk mennyi? Bár húzd szét, s számold már meg a 4.-et, hogy 24/32 fogas-e, meg a 2.-at is, hogy 16/40 fogas-e. :
Ha már szét kell húzni, akkor megtudod számolni. Képet is jó lenne ha felraknál.
A csőtengely nem lényeg, de ne szedd le a fogasokat róla mert akkor kiesik a golyó ami meg kell.

Yeti
cső jejejetii mégnegyenlőre nem tudok képet küldeni, de ha komolyan érdekel akkor szétszedem a blokkot, mert még benne van(a blokkba csak a főtengely rossz). Am szerintem gyári 4., de mondom ha érdekel lehet róla kép is
cső
nekem van éppen 1 elado svalbim,30at kérek érte ,át van alakitva direkt 1kerekezős motornak, én is ezen tanultam meg 1kerekezni... ha érdekel irj
üdv
Halihó,

Kellene egy Simson, elkezdeni megtanulni a fighterkedés alapjait. Lehetőleg olcsón :)
Ha valakinek van valamilyen tapasztalata ilyen téren, szívesen venném (vételnél mire kell figyelni, átalakítást hogy lehetne megúszni legolcsóbban, kb mire kell számítani stb stb).
Jah, a lényeg h tényleg olcsón (az "alap" motorra max 30-at szeretnék költeni).

Előre is köszi
kabmá be,hát ak se jösz fel hamarabb ha nem vok ott am meg max ha kicsit hamarabb mész fel ak meg látod ahogya hülye belemegy a kocsidba.. am téleg az a hülye kurva volt a hibás...cak hát a buzi szabályok pedig jó lett vna ráverni a balhét a hülyére
Menny a picsába.
A hülye vén ...vaa volt a hibás.
Meg, hogy most felhoztad te , mert ha te nem jössz akkor kimegyünk hamarabb s akkor még arrébb tudok állni . Te hát kabbe!

Kb. meg csak vicceltem.


Yeti
lehet, hogy furi,de a 6 v os renccer, lecsapkodja a 12 voltos izzót, mert az nem terheli eléggé a generátort, ilyenkor a generátor feszültsége jóval 14 volt fölé ugrik(terheletlenül több 10 volt!). 6 voltosba 6 voltos izzót tegyél, ha lecsapja, akkor vagy el van kötve, vagy nagyobb teljesítményű(W) kell bele.
Üdv mindenkinek!
Lenne egy nagy gondom
Már nagyon régóta sz***k vele. A következő lenne a problémám: Először a hátsó lámpa kb naponta kiégett, aztán egyre sűrűbben, volt h 5percet nem bírt. Az első jó volt, egy tekercsről megy az első/hátsó. Újrakábeleztem, ezután annyit javult, hogy a hátsó lámpa kibír 1-2napot. Most legújabban már az első lámpa sem bír többet 5percnél. Leszigeteltem mindent, elvileg nem testelhet le sehol. Az lehet gond esetleg, ha 6V-os a tekercsm, és 12Vos az izzó benne? Jó lenne valami használható megoldás:)