Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van, én 3 ban mentem a Bandittal negyed gázon, de szerintem 5-öt fékeztem összesen 2 óra alatt
Amúgy meg, ha van valakinek kocsija, 4 Simo felmászik egy utánfutóra, aztán gyia.
Amúgy tisztelet mindenkinek,ki ilyen távokat vállal. Nekem 20km után érezteti rajta a derekam, hogy létezik
Egy széria simsonnal,már a kakucsi pályán is vidáman végig lehet dodzsemezni, nyélen, amikor én ott voltam, egy némileg tuningolt 70 essel, még azzal sem kellett visszaváltani, de még fékezni sem, csak egy -egy pillanatra visszább venni a gézt a szűkebb kanyarokban, és hát a hungaroring négyszer akkora mint kakucs:)
Értem akkor:) Ez kimaradt a gondolatmenetből, hogy végig lehetne menni nyélen:)
Ezen hátul Ha jól látom mitas van, de fejből nem tom melyik, elől tuti mitas, az m06-os, ez egy jó kis guma, persze csodát nem lehet várni 4500 forintért. Ami még jó lehet az a heidenau k63-64, de ez nncs simso n mértben.
Hát a ringen ráfordulnának negyedik nyélen a célegyenesre, és a mezőny felét úgy kellene kávéval,-sütivel felébreszteni az egyenes végén féktávon(tulképpen egyáltalán nem kellene fékezni, csak befordulni:) mert simán bealudnának abbana hosszú egyebesben, mire 72,5-el végigszáguldanának:)
Aszfaltra, nyárra ki milyen gumit ajánlana?
Ami ezen van, az jófajta lehet?
Lejtuni simán lejutnék, bár a motor index-féklámpa nélküli. Csak ha indulnék akkor nyilván nagyon megkapná, és hazafele meg tolom?:S A hungaroringen lenen nagyon jó... Oda sokan mennének szerintem;)
kakucs , és lacháza44 km re van budapesttól, a pályáig kímélő 50 s tempóban szoktunk menni, volt aki vácról jött lábon, Bacsi gödöllőről, sanya is kb onnan.
1keréktudományom 4 nap alatt: Szombaton 20 méterig több kevesebb sikerrel. Vasárnap tűrhetőbben. Hétfőn már egy kis utca fele jöna kereszteződés uccsó rántás gáz vissza motor meg vmiért felpörgött kimegy alólam, gázkarnak a bovdentartópöcke kitörik (200 méterre a simsonos bolttól ) szal nem volt problem. Ma jövök haza, épp kanyar olyan 20-25-el mentem csak, erre azt veszem észre h már át is mentem egy macskán. :S Szegény állat kihalt én meg 2 nap alatt 2 lyukas gatya meg ma összetörtem a hátsóindexbúrám. :D Szal elmondhatom h forgalomban először estem el úgy h most is macsek miatt. :D Na jó oan volt h homokbányába 2-en ültünk és megálltam a híg homokban és gázrántásra kifordult alólunk. :D Na meg sztem egykeró gyakorlás 3. nap fél kisutca végig és na hát csak kezdő vok. xDXD
U.i.: Ezt nem tom minek írtam le, de leírtam. xDXD
Nézőpont kérdése:) Csak én nagy valószínűséggel egyedül mennék, és a motor nagyon megkapná a jussát ott. Ha a technika megáll, akkor nem tudok hazajönni. Budapest, Gödöllő, Fót, Mogyoród és környéke ahova elmennék. A hungaroringen nem lessz?
Pest megyében lax és mesze van? Idén megyünk gyöngyösre, kecskerétre, kakucsra, lacházára, valamelyik csak megközelíthatő... van aki debrecenből jön, ésvan egy gyulai gárda is, na nekik MESSZE van:)
Nagyon tetszik ez a kanyarvadászatos dolog, nagyon szívesen elmennék egy ilyenre. Csakhát messze vannak sajnos:(
Volna itt a sportmotoron egy kis összeállítás a tavalyi pályalátogatásainkról, hátha érdekel valakit
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mérned kellene egyet az elsőkerék tengeylközép, és a lengüvillatengelyküzép között, ha ez egy biz érték alatt van, akkor karambolos volt a motor, és görbe afővázdarab a tank alatt.
Kösz!

ez a gép olyan állapotban került hozzám, mint aLaciCRM által linkelt rom. Ez a lámpa volt rajta, és alapból tetszett. Az üléshuzat...igen. A rajta levő ülés a gyári keskeny és vékony fajta, de szétfoszlott, és agyonszívta a nap. Költséghatékony megoldásként ráment ez a huzat, de a hátulja nem akarja az igazságot, pedig már ragasztva is van A baj az lehet, hogy a kisipari huzat egyáltalán nem követi az ülés formáját
Szerintem jók. Ha gond van velük, szóljál!
Ha középstanderen leér mind a két kerék az mitől lehet?
A fékpofa felülete beüvegesedik, akkor nem fog, megkell csiszolni. A bowdent be kell olajozni, a pofa forgócsapjait és a fékkulcs forgó pontjait be kell HALVÁNYAN kenni rézpasztával, vagy zsírral, ez és a csiszolás csodát tud tenni, de szétszedéskor jegyezd meg a felfutó és a lefutó pofa mlyik,mert nem egyformán kopnak.
igazából nem nagyon értek ám hozzá
meg hát mostanában nem is volt használva,csak 7végén zavartam fel téli álmából.
viszont kérdés:netről lebányászott rajzok segítségével egy amatőr(jómagam:D) meg tudja javítani az első féket?mert a légellenállás többet lassít rajta mint az
(bár így legalább kiélem magam a hátso kerék állando blokkolásával )
na menny a víz alá:)
Sajna nemtudom megzsakérteni,mert a star az már sokkal inkább veterános téma, ahoz meg nem nagyon értek, de ez egy szépen felújított motor. Elmondhatnám, hogy nem rá való a matrica és a kipufogó, és ezen szürke bowdennek kellene lenni, de befogom, mert te ezt nálam sokkal jobban tudod szerintem.
A 70es hengerhez a blokkból maratni kell neked is. Ha nagyon igényes vagy, akkor főtengelycsere. De visszacsinálni már nem lehet a folyamatot, mert ha visszarakod az 50es hengert akkor 40lessz a végsebesség:S
Mester!Ha már itt tartunk,az enyémet is megszagértenéd?
Hali!
Szeretnék érdeklődni, hogy egy 51 es simsonom van csak szeretnék egy 70 es hengert venni mit kell még átalakítani ahoz hogy ez összejöjjön?
Köszi: clios
Egyéniség lett, az biztos. Szarból KASTÉLYT
Faja nagyon...

Ötös!


....na, mentem fogorvoshoz.
jóötlet , énis sokat agyaltam ijeneken, meg mindig tudtam rajta valamit ujjitani pl előre is feldobtam egy kockás gumeszt meg mindig változtattam valamit a gépen.. de már a multé sajna, még élek nem felejtem ezt a gépet annyi közös kilométer és szerelgetés van benne