halis51 12 volt 4 sebis 89 eskívül belül fullllllra felújítva gyári zöld színű rengeteg új alkatrész van benne és rajta. 65 e irányárral eladó
mail: gyene_tamas@freemail.hu
hellósztok !
most veszek egy simsont és szeretném kicsit erősebbé tenni ... és az lenne a kérdésem hogy vállalna e valaki henger átalakítást ( felömlők, kipunyilás, szívónyilás stb... ) és hogy drága -e előre is köszi
ebben igazad vann de nem hinném hogy kalocsán vagy itt a környékbe lenne valaki és egy idegen nem hinném hogy eljönne ide max ha kapna egy kis pénzt.a motort nevelő faterom kipróbálta hétvégén(neki nem egy simsona volt már)azt mondja hogy jó van benne erő a sebeséggeket jól veszi és a fékie is jók.még abban az órában megírtuk az adásvételit és vezetjük hogy menjit fizettem már be és ha ki lesz fizetve tolhatom haza! csak egy aksit kell bele vennem és minden oké
A következők eladók SÜRGŐS, ha más valami még kell akkor szólj lehet tudok segíteni, képet e-mail be küldök ha érdekel, e-mail címem: ispan.d@freemail.hu , (simsonra való cuccok)
500 blokk dekni (s51 3.seb.)
400 csonk (enduro, króm)
5000 henger+h.fej (s51 gyári 50-es)
3000 karbi(két csavaros)
2500 h.felni+gumi (mitas cross gumival 80%)
600 hátsó lánckerék (szinte új)
3000 MZ treló (jó nagyon)
1500*2 fék (új betétekkel, új fék kulcsal)
3000 kuplung (kosár, lamella
3000 váltó (4 sebességes)
600 berúgó kar (enduró, króm)
3000 lendkerék (szinte új NÉMET)
3000 tank (nem a legszebb de nincs nagy horpadás rajta, világos kék)
1500 2/db dekni (jó, friss festés világos kék)
800 kormány (króm, nem magas, szép allapot)
Sziasztok! Ha érdekel valakit simson tunig munkák, pl.:(s51)4 felömlő, (s50)3 felömlő, spéci fúrás, 1.5 crom gyűrűs dugók, hengerfej átalakítás, 60, 70, 90 cm3 (sokkal jobb mint a bolti lengyel hengerek) Főtengely erősítés! Postázás megoldható! Ha kívácsi vagy írj a vorel19@vipmail.hu-ra!
az sem könnyü fater dolgozik anya van jogsija de babettán kivül nem vezetet motort teso neki megvan motorra a korlátlanja is de ő 10ig dolgozik van egy osztálytársam akinek van még jogsia de ó robogós és nem tud váltani
Jól nézdmeg mit veszel, mert lehet,hogy egy 10ruppóval drágábbra 50-nel kevesebbet kell külteni!
Legelőször, azt nézd meg,hogy NEM ÉRHET LE sztenderen mindkét kerék egyszerre a földre! Ha leér felejtős, mert a tankalatt görbea váz, ez karamboltól lehet. Ha ez ok, akkor kérd meg a gazdit, hogy menjen előpttted pár 100 métert, nézd meg, hogy a két kerék 1 nyomon fut e. Ha nagyon nem, akkor szintén görbe a váz, szintén karamboltól, vagy egy nagyobb zakótól. Sztenderen próbáld meg megmozgatnielőre -hátra az elsővilla felső részénél fogva a kormány nyakat,, ha kicsit is kottyan, vagy laza a csapágy, vagy kiverődött a csésze a vázban, ha mocorog a csésze mozgatás közben,akkor felejtős,mert ez is vázcsere. Szintén állványon rángasd mek a kerekeket, nem kottyanhatnak azok sem oldalra, ha igen, vagy csapágy,de lehet kerékagy hibais, ilyen kor alkudj, a hibára hivatkozva. Ezután melegítsd be a motort, üresben húzd be a kuplungot, nem lehet zajosabb behúzva, mint kienfgedve, utána ugyan ezt 1 esben is, atól,hogy beteszed sebességbe, nem növekedhet a mehanikus zaj. Menj egy kört a biciglivel,, a váltó karnak akadás, szorulás nélkül kell venni minden fokozatot, a váltónak visszakell állnia alaphelyzetbe. KIcsivel azalapjárat fölöttről,(kb2500 tól) a motornak dadogás, fuldoklás csörömpölés nélkül, egyenletesen gyorsítania kell, minden fokozatban, ha nem, vagy csak szarul van beállítva, vagy döglött, vagy kókányolt a henger.
Inkább néz meg 20 motort, mint megvegyél egy hulladékot, amire később ráköltöd a gatyádat.
Nagyon sok munkám jött össze,aiket nem tehetek félre, a te motorodat előbb csinálom meg mint a sajátom.
itt nézegessél széjjel kecsóring úgyben: http://www.gokart-palya.hu/
Ööö ha már fel jött a kecsóring. Te melyik telefon számot hívtad fel, mikor mentünk vadászni?
Mert én is mennék mihelyt meg jön a jó idő egy kicsit gyakorlni. Meg ez rajtad is áll, mikor lesz itthon az erőforrás
Van egy 77-es 50 esem, abban hót ugyan olyan rugó van, mint a 88 as 51 esemben,meg az összes többiben. Rugót futár Peti is árul, nem drága, ha van külön 50 es hez, akkor az is lesz neki, de szerintem egyforma.
A 4sebességes váltó 3000Ft ért kell!
Képet tudsz berakni róla? Milyen 4 sebességes, gyári vagy gyorsító 4.?
Yeti
mail: gyene_tamas@freemail.hu
most veszek egy simsont és szeretném kicsit erősebbé tenni ... és az lenne a kérdésem hogy vállalna e valaki henger átalakítást ( felömlők, kipunyilás, szívónyilás stb... ) és hogy drága -e előre is köszi
500 blokk dekni (s51 3.seb.)
400 csonk (enduro, króm)
5000 henger+h.fej (s51 gyári 50-es)
3000 karbi(két csavaros)
2500 h.felni+gumi (mitas cross gumival 80%)
600 hátsó lánckerék (szinte új)
3000 MZ treló (jó nagyon)
1500*2 fék (új betétekkel, új fék kulcsal)
3000 kuplung (kosár, lamella
3000 váltó (4 sebességes)
600 berúgó kar (enduró, króm)
3000 lendkerék (szinte új NÉMET)
3000 tank (nem a legszebb de nincs nagy horpadás rajta, világos kék)
1500 2/db dekni (jó, friss festés világos kék)
800 kormány (króm, nem magas, szép allapot)
Schwalbe felújításról néhány kép: pejomotor.extra.hu
Jó böngészést!
csáó!
Legelőször, azt nézd meg,hogy NEM ÉRHET LE sztenderen mindkét kerék egyszerre a földre! Ha leér felejtős, mert a tankalatt görbea váz, ez karamboltól lehet. Ha ez ok, akkor kérd meg a gazdit, hogy menjen előpttted pár 100 métert, nézd meg, hogy a két kerék 1 nyomon fut e. Ha nagyon nem, akkor szintén görbe a váz, szintén karamboltól, vagy egy nagyobb zakótól. Sztenderen próbáld meg megmozgatnielőre -hátra az elsővilla felső részénél fogva a kormány nyakat,, ha kicsit is kottyan, vagy laza a csapágy, vagy kiverődött a csésze a vázban, ha mocorog a csésze mozgatás közben,akkor felejtős,mert ez is vázcsere. Szintén állványon rángasd mek a kerekeket, nem kottyanhatnak azok sem oldalra, ha igen, vagy csapágy,de lehet kerékagy hibais, ilyen kor alkudj, a hibára hivatkozva. Ezután melegítsd be a motort, üresben húzd be a kuplungot, nem lehet zajosabb behúzva, mint kienfgedve, utána ugyan ezt 1 esben is, atól,hogy beteszed sebességbe, nem növekedhet a mehanikus zaj. Menj egy kört a biciglivel,, a váltó karnak akadás, szorulás nélkül kell venni minden fokozatot, a váltónak visszakell állnia alaphelyzetbe. KIcsivel azalapjárat fölöttről,(kb2500 tól) a motornak dadogás, fuldoklás csörömpölés nélkül, egyenletesen gyorsítania kell, minden fokozatban, ha nem, vagy csak szarul van beállítva, vagy döglött, vagy kókányolt a henger.
Inkább néz meg 20 motort, mint megvegyél egy hulladékot, amire később ráköltöd a gatyádat.
itt nézegessél széjjel kecsóring úgyben:
http://www.gokart-palya.hu/
Mert én is mennék mihelyt meg jön a jó idő egy kicsit gyakorlni. Meg ez rajtad is áll, mikor lesz itthon az erőforrás
Yeti
Én múltkor vettem a MOFAkernél rugót hozzá, elvileg S51 -hez valót, de eléggé lült a kicsike...
Motorblokk lánc oldali deklid van esetleg?