Feltehetően két külön hibád is van, de a kettő egymásból következik.
Nyakamat rá, hogy a tank vagy rozsdás, vagy hót retkes(esetleg beleköltöztek a denevérek éjszaka:) ettől eldugul a benzincsap, és egyszerűen elfogy a karbiból a benzin idővel. Ugyan ez a kosz, tutira ott van a főfuvókában is, amikor csak szivatóval megy, akkor éppen eldugult.
Ami méghasonlóhibát okoz, az az, ha nem szelel a tanksapka,mert akkor is pá perc után megáll a motor, mert vagy egyáltalán nem folyik le a benzin, vagy csak nagyon lassan.
Nyáron egy haver úgy járt, hogy az egyébbként addig tökéletes motorrlal elindult túrázni, de az pár kilométer után megállt. Órákig szereltek, de nem találták a hiba okát, hát vissza cuccoltak, és tovább indultak. A hiba ujra, és ujra előjött,pedig egy jól karbantertótt motorrol beszélek, ezért pár km enként megálltak, így haladtak 70 km et kecskemétig.
Itt letőboroztak, lecuccolták a motort, amitől az varázsütése megjavult. Persze addig sem volt semmi baja, csak a tanktáska teljesen elzárta a tankapka szellőzését, ezért nem folyt le a benzin, az amúgy tökéletes motorban:)
Üdv! Mitől lehet az, hogy megyek kb 10percet csak nyélen, durran eggyet, leáll, és kb 5percig se kép se hang. Szinte mindig megcsinálja, nem hinném hogy a megszakító túlmelegedne. És mégeggy kérdés:) Néha rájön a gépre, hogy csak szivatóval akar menni, anélkül nem halad.
Tuji nevü szakival, aki szinte kizárólag csak simson kipukkal foglalkozik. Ha jól tudom, mostanábankészült el pont ezekhez hengerekhez készólt kipu futtatásával, keresd meg. Amiket csinál, nem szépségdíjasok, de jók. 15 pénz körül lesz aszem egy ilyen cső.
Tuji@chello.hu
Mert ez kis sorozatban,de sorozatben készülő tuning, így kicsit nagyobb a csatorna keresznetszete, másrészt máshogy nem is igen lehetne megcsinálni, mivel ez a csatorna nem egyenes, hanem egy hengerpalástra görbített furat, magyarul egy spirál szelet, és a kanyarfúrót még nem találták fel, ami spirált tudna fúrni:)
A babetta gyári 4 felömlős hengere is ilyen, és a német tuning oldalak is árulnak ilyen hengereket, gégi tükk ez. Megaztán ezek ráuntött hengerből készúlnek(nem én csinálom:)abból meg nemlehet kivenni a perselyt, csak kiesztergálni, akkor meg új hüvellyel még többe kerólne.
Én csináltam már MAGAMNAK ilyen tuningot, amin nem volt felhasítva a hüvely, egy gömb alaku turbómaróval lett bekanyarintva a furat, de ezt üzemszerően nem lehet így csinálni, mert marha lassan megy.
Légyszíves meséld el nekem, hogy miért vágják ennyire mélyre a + felömlőt: http://www.freeweb.hu/simsonbo... Hiszen annyira nem is megy le a dugattyú, csupán beleütközik az áramlás....
De kb tudom, hogy hol érthetted félre.
A simson.hu-n hirdeti ugyan azt a szettet, ott jelezve van, hogy rennsport dugóval 3000 forinttel drágább.
itt a simsonbolt.hu oldalon nincs utalás a dugó tipusára, erről meggyőződhetsz magad is, ha megnézed az imént beidézett hirdetést, tehát ha te keystone dugóval szeretted volna, azt KÜLÖN jelezni kellett volna!
Na beszéltem Tomival itt a hivatalos álláspont:
(idézet a simsonbolt.hu rád vonatkozó ajánlatából)
"Bruttó ár: 20449 Ft
Szett tartalma:
-Megmunkált henger
-Hengerfej
-Dugattyú, gyűrűkkel, csapszeggel, seegerekkel
-Népszerű szett, mivel a legtökéletesebb utcai résvezérlésű tuning.
-Gyári karburátorral és kipufogóval is fürgévé válik motorunk
-Megmarad a nyomatéka a motornak így alsó tartomyánban is kellemesen használható, és ezzel együtt felső tartományban irtózatos erőt produkál
-Közepesen forgós hengerszett így tartóssága garantált
-Felszerelése átalakítást NEM igényel"
Láthatod,hogy SEHOL nem szerepel, hogy ezt Tomi MILYEN dugóval adja, csak az van ott,hogy a szettben van dugó is.
(folyt)
Akkor nincs gond, jelezzed neki egy nyugodt hangu mailban, hogy mi a szitu, ki fogja cserélni.
Tomit személyesn ismerem a legkorrektebb fazonok egyike, de szólok neki én is.
Honnan rendeletd?
Ha Táboritól, akkor kérni kellett volna, hogy milyen dugóval adja, ha a simsonbolt.hu ról, akkor szintén:)
A simsonbolt.hu ról tudsz rendelni "rennsport" kestone dugót, forgós motorba ez jobb mint a sima keystone, mert nagyobb az ovalitása, és a kúposága is, nehezebben ragad meg. Széria vezérlési szögü hengerhez teljesen jó az eredeti keystone gyűrűs dugó is.
(a keystone ban, csak a gyűrű kölföldi, a dugó az magyar, de kifejezetten jó minéségű)
Ha csarélni szeretnéd a dugót egy keystone ra, vagy, rennsport-keystone ra, akkor küld el postán azt amit kaptál. Táborinak nincs rennsport dugója,mert azt Orbán Tomi csináltatja.(a simsonbolt.hu tulakdonosa)
Ő régebben saját dugókat használt, de nagyrészt átállt a honda mbx/mtx dugókra, mert azok jobbak. Ha vékony az a krómgyűrű, akkor az honda dugó. A fordulat meg akkor is érezhetően lassabban esik le, ha egyáltalán semmiylen lendtömeg sincs, de keveset kap.
Aha, akkor honda dugó van benne, az tud szólni,mert eltolt csapszegfuratu, csak annak meg nem ilyen hangja van, mint ahogy írod is, a kuplungnak sem:) Hang alapján még az jutott eszembe, hogy gyorsan leesik a fordulat, tehát felül legalább kb jó a karburálás.
Cartmanxxx! Felment még én alattam is pedig 91 kiló vagyok . De kettőnk alatt már nem :S A háromnegyedénél megdöglött ,majdnem hanyattestünk de semmi komoly Ja ,és lendület nélkül ami Simsonnál nagy szó
köszi! a stift tuti jó helyen van, 4 felömlős táboris cucc, táboritól vett új dugóval, ebbe most minden új cucc, főtengely is. első indításnál sokkal csendesebb volt, egy kör után már előjött ez a hang, bár a kuplungkosár is kopott de annak nem ilyen hangja lenne szerintem szal megnézzük amit mondtál , thx:D
Szerintem ezzel a vincével melegedni fog, mert 90-es hez már kicsi a könyök.
Ahogy Mihu is mondta, lehet, hogy kellene még szabályozgatni, de így hang után,ezt nehéz megmondani, lehet, hogy egyszerűen hideg volt még a motor.
Nemtom hány felömlős, és milyen széles likak vannak rajta, de ha ez a zörgés a hengerből jön, akkor ennek kicsit gyűrűtörős hangja van. Ha több felömlős, akko lehet, hogy nem jó helyre van stiftelve, belecipósodik valamelyik a gyűrűvághez túl közeli nagy likba a gyűrű, pár 10 km után meglátjátok, ha leveszitek a fejet, és elkezdte lenyalni az éleket, akkor csak idő kérdése a gyűrűtörés.
Nemtom belepróbáltátok e a gyűrűket dugó nélkül a hengerbe, akkor is így szól, ha nincs gyűrűhézeg, vagy nagyon kicsi(0,2mmkellene)
ha meg leszeditek a fejet, és nem nyalja az éleket, akkor szarni rá, had zörögjön:) Ennek még mindíg sokkal kultúráltabb hangja van, nmint az én csótányomnak, mondjuk annak nagyrészt a szar utángyártott kuplung az oka, de elég gatyarepesztő hangja van:)
Járasátok, oszt majd kiderül.
Srácok van egy eladó simson star-om.. bár inkább gyűjtőfigurának adnám el mivel azért van vele meló mert nem a legjobb állapotban van.. érdekel valakit esetleg?
Nyakamat rá, hogy a tank vagy rozsdás, vagy hót retkes(esetleg beleköltöztek a denevérek éjszaka:) ettől eldugul a benzincsap, és egyszerűen elfogy a karbiból a benzin idővel. Ugyan ez a kosz, tutira ott van a főfuvókában is, amikor csak szivatóval megy, akkor éppen eldugult.
Ami méghasonlóhibát okoz, az az, ha nem szelel a tanksapka,mert akkor is pá perc után megáll a motor, mert vagy egyáltalán nem folyik le a benzin, vagy csak nagyon lassan.
Nyáron egy haver úgy járt, hogy az egyébbként addig tökéletes motorrlal elindult túrázni, de az pár kilométer után megállt. Órákig szereltek, de nem találták a hiba okát, hát vissza cuccoltak, és tovább indultak. A hiba ujra, és ujra előjött,pedig egy jól karbantertótt motorrol beszélek, ezért pár km enként megálltak, így haladtak 70 km et kecskemétig.
Itt letőboroztak, lecuccolták a motort, amitől az varázsütése megjavult. Persze addig sem volt semmi baja, csak a tanktáska teljesen elzárta a tankapka szellőzését, ezért nem folyt le a benzin, az amúgy tökéletes motorban:)