Eseglet elmesélhetted volna, hogy első, vagy hátsó:)
A hátsók tutira egyformák, az elsők között néha lehet mérni pár mm különbséget, d ez évjáratfüggő,nem pedig tipus. Alapvetően az 50-es és az 51-es váza néhyány apró kivételtől eltekintve azonos.
Simson S50B jobb oldali blokk dekli kerestetik (hajtás oldal). Kritérium, hogy jó legyen a hajtás is (illetve van utángyártott deklim, amiből kitört egy darab, de a hajtás jó. Ha ez áttehető az is jó).
Budespest és keleti része előnyben!
Ugyan itt keresek S50B-hez való teleszkóp rugókat. Úgy tudom hosszabb kell bele mint az S51B-be (most olyan van benne és leült a motort)
Ki lett cserélve a kondi meg amegszakító. Belöttük a gyujtást. Hidegen fasza indul faszán. Szimeringre nem néztem rá mert csak most olvasom. MAjd estére kiderül ha megyek az asszonyhozhogy szarakodik -e.
ha jövő nyáron rendeztek akkor lehet hogy énis elmennék addigra meglesz a jogsi és a moci is remélem de végülis nincs olyan messze kecskemét mert én kalocsai vagyok
Nincs akadálya, egy reg nek, az ingyen van:)
Ha meg a bács megyeiek lusták, akkor regelj, szervezz túrát. Voltunk különben nyáron a kecsóringen bagy 25-en, akkor sok környékbeli srác volt, kecskemétről, kerekegyházáról stb.
köszi de nem tudom megnézni a tagok listáját mivel nem vagyok regisztrálva de miért nincs bács-kiskunbeli turák? mindig mindig csak más régiok beszámoloit látom
Kicseréltem az úszóháztömítést meg a szívatógumidugót, kapott új tüszelepet és tömítést.
Hidegen megy fasza mihelyst bemelegszik durrog elmegy az ereje és végül leáll. Be sem indul csak kis pihi után.Holnap kicserélem a megszakítót és a kondenzátort a tekercsnél, beállítom a gyújtást és remélem meg is javul rendesen.
Eccer már leírtam, hogy mi van ott...:)
Kapcsrajzok mindenféle tipushoz, robbantott ábrák mindenféle blokkról, szerelési könyvek, fúvókatáblázat, benzein-olaj táblázat, adás-vételi szerzédés,átépítési rendelet, cikkek blokk javításról, motormunkákról, fékjívításról, van egy áttétel tervező progi, és kb ennyi.
Nem értem, nekünk, a 60 asok, amik gps szerint is 100 fölött mennek, simán elmennek a gyári kuplungrugóval, pedig ez minima 8 loerő, de a membrános 70-es amit a nyáron csináltam, az is elmegy az 1,6-osal+1 fémlamella,abba sem kellett 2 rugó, pedig a gazdi 90 nél teszi negyedikbe, szóval megyeget. Nem megfelelő olaj, + nem tökéletes lamella az lehet baj forrása.Biztos meg lehet szoknia dupla rugót, de én nem szeretm, kényelmetlen, főleg budapesten.
cső mindenkinek!amit belinkeltetek simo(kék központi rugós,elöltárcsás)csakannyit akarok hozzá fűzni h nekem is van ey jolly moto kipuff végem olyan mint ami a mocin van akit érdekel vegyen fel msn re:
szaraz18@hotmail.com
90-eset még nem csináltam,és nem is áll zsándékomban, pont az ilyenek miatt, meg azért, mert nincs hozzárendes dugó, meg szereti eltörni a kuplungtengőt az olajozófuratnál, szal csak baj van vele.:) A németeknél aszem van 1,7-es rugó is, itthon két db 1,5 öset szoktak belerakni, de őgy szerintem használhatatlan a kuplung,olyan kemény lesz. Pl repsol 2t hajtóműolaj vált be az egyik klubos kollégának akinek 90 ese van, úgyanez volt a baja, hogy hidegben be sem tudta rugni. Monnyuk sok múlik a jó lamellákon is, mert lehet eleve görbéket is kapni. A +1 fémlamella szokásos megoldás, de nézz be a simsonbolt.hu ra, hátha van 5 lamellás kuplungja, mert a németeknél ilyen is van.
90es cuccot nem lehet berugni mert elcsúszik:) a plusz fémlamella hülyeség szerinted? mert már úgy került hozzánk hogy az volt benne, valszeg tábori bácsi rakta még bele.
És te mien olajat ajánlasz bele?
A hátsók tutira egyformák, az elsők között néha lehet mérni pár mm különbséget, d ez évjáratfüggő,nem pedig tipus. Alapvetően az 50-es és az 51-es váza néhyány apró kivételtől eltekintve azonos.