Itt a robbantott ábra, ebból talán látszik már valami, hogy nemkell blokkot húzni, mindössze egy csavarhúzó kell, amivel leveszed a kupl oldali deklit, meg egy 10mm-es csőkulcs, amivel leszeded aberugó, és sebváltó-csőtengely cájgot. Vigyázz, minden lemezalkatrész edzett, ha meggörbítet előbutóbb eltörik.A váltódob reteszelő himba nem feszülhet, ha mégis, akkor rosz helyre raktad a csőtávtartót(ez minden második motoron rosszul van összerakva, amit már berhelt valaki, ahogy a berugótengelyen is rosz sorrendbe szokták a zégert a rugótartó lemezhez rakni.
Szépen regisztrálj a szocimotorosra, ott letölthető valami féle javkönyv, meg robbantot ábra, annak a segítségével ha nem tudod megcsinálni, akkor....
Kezd előről:)
Nemtom követni, hogfy 50-es v 51 es motorod van e, ha 51-es akkor a csere max 1 óra alatt megvan. Ha felhegeszted, későb tökönszúrod magad, ha le kell venni a deklit! Ha 50-es, akkor szopás, mert ott a tengycsere blokkbontással jár.
Pedig nincs más lehetőség, mert nem értem a blokk belesjét, nem szedem szét mert abból csak a baj lessz:( Marad a hegesztés, kérdés, hogy elbírja-e majd:S
Én nem tudok gyári 2 hengeres s 51 esből épített motoról, de egyáltalán nem lennék meglepve, ha lett volna ilyen, mivel az s50 ből TUDOM, hogy készűlt a gyárban2hengeres prototipus, ami később nem került gyártásba, de a múzeumban ott van. Az ilyen egyedi, de gyári daraboknak Elek Péter a nagy ismerője, épp mostanában említ a simson.hu-n olvasható cikkében egy 6 loerős 1 hengeres tipust, ami szintén nemkerül gyártásba. Itt az említett négyhengeres, és a gyári prototipus 2 hengeres, Utóbbi Elek Péter cikkéből ollózva.
én használt főtengelyre tettem rá 2éve, rengeteget elment pedig ez kapja az ívet, most egy fél éve lett felújítva a főtengely , épp egy kis kottya volt , semmi baja
Arra van, hogy az aprilia előtt csak ez volt, és nem tudnám eladni annyiért amennyit nekem ér. Meg az apriliával hosszabb utakra indulok. A simsonnal eljárogatok a városba meg hegyre pincébe. Szóval ilyen szaladgálós. Egyébként az enyém is 70ccm-es a főtengelyt egy hónap után tönkre tette aztán jött egy felújítószett amit szintén csörgősre koptatott egy hónap alatt. Vettem egy erősített főtengelyt és ez bírja már vagy 2,5 éve.
Hy tudnátok segiteni nekem abban hogy most vettem a simora 70 es hangert a karbi 16n1 es és venni akarok másikat az amal21 es az sok lesz neki mert abban 90 es fuvoka van szerintetek mi lenne a legjobb döntés?Előre is kösszi
Kezd előről:)
emzoli!
télleg létezik s100b vagy csak én nem hallottam még sose róla?:) egyik srác állítja a hozzászólásoknál hogy ez egy gyári csoda:) mi az igazság?