Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segítséget, megvizsgálom, ha nem jó akkor maradunk a hegesztésnél:)
Itt a robbantott ábra, ebból talán látszik már valami, hogy nemkell blokkot húzni, mindössze egy csavarhúzó kell, amivel leveszed a kupl oldali deklit, meg egy 10mm-es csőkulcs, amivel leszeded aberugó, és sebváltó-csőtengely cájgot. Vigyázz, minden lemezalkatrész edzett, ha meggörbítet előbutóbb eltörik.A váltódob reteszelő himba nem feszülhet, ha mégis, akkor rosz helyre raktad a csőtávtartót(ez minden második motoron rosszul van összerakva, amit már berhelt valaki, ahogy a berugótengelyen is rosz sorrendbe szokták a zégert a rugótartó lemezhez rakni.
Szépen regisztrálj a szocimotorosra, ott letölthető valami féle javkönyv, meg robbantot ábra, annak a segítségével ha nem tudod megcsinálni, akkor....
Kezd előről:)
51es blokkom van. Nem kell a blokkot széthúzni rajta? Akkor viszont már érdekel h kell:)
Nemtom követni, hogfy 50-es v 51 es motorod van e, ha 51-es akkor a csere max 1 óra alatt megvan. Ha felhegeszted, későb tökönszúrod magad, ha le kell venni a deklit! Ha 50-es, akkor szopás, mert ott a tengycsere blokkbontással jár.
Akarok egy olyan 4 hengerest..... Milyen zsír lehet!
Pedig nincs más lehetőség, mert nem értem a blokk belesjét, nem szedem szét mert abból csak a baj lessz:( Marad a hegesztés, kérdés, hogy elbírja-e majd:S
Nemár! Nehogymár felhegesszed! Lehet kapni begugótengely, 2 rugó, felhegeszteni barbárság.
Én nem tudok gyári 2 hengeres s 51 esből épített motoról, de egyáltalán nem lennék meglepve, ha lett volna ilyen, mivel az s50 ből TUDOM, hogy készűlt a gyárban2hengeres prototipus, ami később nem került gyártásba, de a múzeumban ott van. Az ilyen egyedi, de gyári daraboknak Elek Péter a nagy ismerője, épp mostanában említ a simson.hu-n olvasható cikkében egy 6 loerős 1 hengeres tipust, ami szintén nemkerül gyártásba. Itt az említett négyhengeres, és a gyári prototipus 2 hengeres, Utóbbi Elek Péter cikkéből ollózva.
jó ha 125ös etz block belemene,de az is ugy sztem,hogy vágni kéne a henger hűtőbordűiból ittott kicsit...
Hali lenne egy elég merész kérdésem...simson rogoba 250es etz blokkot bele lehet varázsolni? vagy teljesne lehetetlen dolog?köszi!
http://sportmotor.hu/motoros_v...

emzoli!

télleg létezik s100b vagy csak én nem hallottam még sose róla?:) egyik srác állítja a hozzászólásoknál hogy ez egy gyári csoda:) mi az igazság?
Akkor csak az enyém volt ilyen szar
Nekem alap főtengelyre lett rátéve, és már kb 1,5éve megy. Csak annyi a baj vele, hogy rezeg tőle az egész motor:D
én használt főtengelyre tettem rá 2éve, rengeteget elment pedig ez kapja az ívet, most egy fél éve lett felújítva a főtengely , épp egy kis kottya volt , semmi baja
bocs elnéztem 1268-as
Arra van, hogy az aprilia előtt csak ez volt, és nem tudnám eladni annyiért amennyit nekem ér. Meg az apriliával hosszabb utakra indulok. A simsonnal eljárogatok a városba meg hegyre pincébe. Szóval ilyen szaladgálós. Egyébként az enyém is 70ccm-es a főtengelyt egy hónap után tönkre tette aztán jött egy felújítószett amit szintén csörgősre koptatott egy hónap alatt. Vettem egy erősített főtengelyt és ez bírja már vagy 2,5 éve.
Aha tehát akkor a 21 eset ferakhatom!Csak nem fog bekajálni!:s!KÖszi
Lapozz vissza egyet 52.oldal 1267-es Emzoli hozzászólása épp ehhez a témához kapcsolódik.
ugy értem az amal 21 es az sok lesz neki?Vagy vegyek amal 19 eset?
Hy tudnátok segiteni nekem abban hogy most vettem a simora 70 es hangert a karbi 16n1 es és venni akarok másikat az amal21 es az sok lesz neki mert abban 90 es fuvoka van szerintetek mi lenne a legjobb döntés?Előre is kösszi