Azért jobb , mert így 4 csatornán keresztül kerül a forgattyúºsházból az égéstérbe adugattú lefele történő,kompressziót létrehozó mozgása révén. Tehát ugyanakkora nyomás mellett, feleannyi ideig tart a folyamat, vagy mondhatjuk úgy is, hogy kb feleannyi energiájába kerül a főtengejnek az az átömlesztés 4 felömlőn keresztül. A motor előbb felpörög, pörgősebb lesz, erősebb. Létezik 6, 8 vagy talán több felömlős is. Én így tudom.
Helló!
Először is! Már rég óta van egy simson s51-es endurom és most szeretném felújítani már rendeltem hozzá új főtengelyt csapágyszettet új tömitéseket és simeringet. És most szeretnék egy 4 FELÖMLŐS 60ccm3-s HENGERT! aKI TUDNA EGYET MINDENNEL, HENGERFEJJEL, DUGÓVAL, GYŰRŰVEL az szóljon PLS! (de ne legyen széthajtva és ne legyen 100 éves!) És szeretnék érdeklődni hogy mért jó ha 4 felömlős? Előre is kössz a hozzászólásokat! (ott a simómról egy kép)
Jógépek a simsonok megszerettem, nagyon 10 évig nyomtam vele ha valakinek segitség kell msnen szivesen segithetek ha pedig kételkedsz nézd meg a képeket szerintem magukért baszélnek ... :
msn nagymatel@freemail.hu
Nekem nem kell simson! Én úgy vagyok vele minek , hogyha mindem sarkon látok egyet!
Musztiból a környéken csak ez az egy van, tudtommal! ja és most let felújitva is .
kapott tűgörgös csapszeget(vagy perselyt mindig felcserélem őket)is és most olíat megy hogy "lobogsz" rajta. ja és még lev.szürőt (is) teszek rá.
Sziasztok! a véleményeteket szeretném kérni abban, hogy egy Jawa Mustangra(fent van a képeim között) tegyek-e rezós kipufugót és ha tegyek milyet, vagy inkább hadjam a ...ba?
Hali! Van egy 250-es ETZ blokkom,szétszedve igaz,de hiánytalan(blokk,henger+fej,karbi,gyújtás). Elcserélném 4-sebességes S-51es Simó blokkra. Én Kom-Egom megyében lakok. 06209376206. Ha valaki érdeklődik,és nem venném fel a telt,akkor dobj 1 sms-t.
Hát az a helyzet h én már kezdem megutálni a simsont mert dadog állandóaqn akármit csinál vele az ember de VAN EGY HONDA /600ccm CROS/ENDURO motorom,rendszámos friss műszaki új gumik ,kézvédő,minden ami kell és elszeretném adni ha vkit érdekel,nyugottan hívj:06-20-410-66-16
Hááát, nem tom ki csinálja a 90-es átalakítást, de amiket én eddig láttam, azoknak nem volt beömlési szögük, csak ilyen 105-110 fok, ami egy pöttyet kevés a 165 fok körüli kipuhoz, ezzel alulról ugan baromi nyomatékos, viszont nem forog, és kurvára melegszik bármilyyen csővel. Helyre kell állítani a vezérlést, akkor egészen jó lehet , bár a vincével 6000 alatt se kép se hang, mert elég rövid. A 90 es ugyan lehet, hogy elkinlódik 6000 ig, de hogy onnan menjen is, kellene minimum egy olyan beömlési szög, ami nem kevesebb, mint a kipu minusz 10 fok.A kipunyílást is érdemes trapézra kinyitni a tetején 65% ig(alul maradjon kicsi) így már jobban fog stimmelni a vincéhez.Amit még el szoktak baltázni 90 esnél, az a túl lapos égéstér, ezzel vígan detonál. Érdemes a présávot eltolni a semleges 50% irányába, és egy magasabb, a gyertyánál kissé kilapított gömbszelet formáju, 11/1 nél nem nagyobb sűrrítésű égésteret csinálni(ehez már alaposan fel kell hegesztetni a gyertyamenetnél kívülről egyes hengerfejeket)
Na éppen most írja msn-en egy kolléga, akinek adtam egy 5felümlős membrános tervet, hogy a másik vince jobban illik a membránoshoz.
Télleg nem gizdaságból, de hasonló henger(azt én csináltam:) 3.-ikban 94 et megy 14-es fogassal, igaz 4.-ik ben csak 105öt de ez a helytelen váltókiosztás miatt van.(most egy 5 sebis zártabb véltóra gyúr a kolega, ha azzal is 10 fölé forog a végfokozatban, akkor elégedett leszek:)
MIndez bringaóra, és gps-sel mérve
Az egyik vince ,membrános motorhoz tökéletesen alkalmatlan, réseshez nam túl nagy szögekkel jó, de ott is csak inkább végre, gyorsulásra nem az igazi. Akkor lenne igazán facca, ha terveznénk hozzá egy tényleg hozzávaló hengert.
Őőő, lehet, hogy hülyeséget mondtam, és csak az egyedi igényeket csináltatja Orbán Tomi itthon...
Mellesleg ha választani lehet, és a minősége nem roszabb mint a németé(márpedig nem az) akkor én inkább a magyar szakiét venném, erősítendő a magyar manufakturát. Akinek meg az a lényeg, hogy ehte német legyen, az vegyen az rzt től lengyel hengerrből készült ehte eredeti német tuningot:)
(teljesen mellesleg, a lengyel henger, ha kiigazítják a pontatlanságait, még jobb is mint az eredeti gyári,mert ez ugyi ráöntött cucc, a gyári, meg zsugorkötéses...)
már megint játszottam a jólértesültet:)
A simsonboltban árult tuning hengereket Sós Anti csinyájja, elismert "öreg" szaki, pontos, szép munkát végez, csak ajánlani tudom én is.(pláne, hogy a membrán-házakat tőlem veszi:)
Szert tenni 1 ilyenre: www.simsonbolt.hu www.mofaker.hu , vagy akármilyen Simsonshopban kapsz szerintem.