Hello srácok. Segitsetek. Üzletekben s51-es simsonhoz 60-as hengert lehet kapni ugy, hogy ki van furkálva a kipufogó nyilásnál. Azt szeretném elérni h pörgős legyen a simom. köszi elöre is
Sziasztok! Vkinek a segitségét kérném!Szereztem 1 start.de nincs bekötés rajta.Csak anyit kérnék h hogyan kell bekötni+mit h leálljon a motor.Sajnos a simson még teljesen uj nekem .Kérlek segitsetek köszöm
Hy! Én is próbáltam dupla rugóval de zabálni fogja a bowdent meg nem nagyon tökéletes az ugy sztem. Uj nagyon jo minőségű lamellák vanak bene meg az acél lamellákat felcsiszoltuk és már jó! Nekem is 70es a gép 80as fuvókával meg MZA-s belső rezonátoros kipuffal, egyenlőre enyi rajta a tunying de szeretnék a küzeljövőben egy babetta gyujtást meg bővített felömlőket. Azért tegnap este 4.ben füstöltem a gumit aszfalton
Kb. 8500-ra hangolt 70-es 4 felömlős hengerem
lesz Tuji rezóval (ez nem tudom milyen fordulatra van hangolva).
Gyári 50-es kuplungom van. Szerintetek bírni fogja a nagyobb fordulatot és megnövekedett terhelést? Azt hallottam hogy lehet, hogy csúszni fog. Hogyan lehet orvosolni ezt a problémát? Dupla rugóval jobb lenne? Vagy a tányérrugót cseréljem 1,6-osra?
Blokk:
- PDJ erősített, alul is hézagolt hajtókar SKF kosarakkal
- Poliamidkosaras C3-as FAG főtengelycsapágyak
- Összes többi csapágy is FAG
- Teljesen felujított váltó, 24-32-es hosszú 4.
- 60ccm-es 4 felömlős magas fordulatra hangolt henger
- Ráömlős szívócsonk
- Dellorto PHBG 19-es versenykarburátor.
- Direktszűrő
- Kondrák-féle hangolt versenyrezó (hangja mint egy crossgép, nem repedtfazék)
Futómű & Fékrendszer:
- Első telóban speciális kemény rugószett + 70mm-es ültetés
- Lengővillán a felfüggesztés 20mm-el el lett tolva, és kapott két emelőt
- Hátsó gátlók ETZ-ről valók
- Heidenau K55 Slick profil gumik
- Felszabályozott fékek
Optika:
-Szerintem önmagáért beszél, a dologra még rátesz, az YZ kormány, LEXUS optikás ledes hátso lámpa, a fehér ülés, a szép fényezés, matricázás és még sorolhatnám.
A motort saját magamnak építgettem, ezért igényes, és kidolgozott, nem pedig összecsapott munka. Közel 250ezer Ft-ba van, de mivel a realitás talaján kell maradnom ezért az IRÁNYÁRA: 165ezer Ft.
Sajnos nagymotorra valo váltás miatt eladosorba kerult, kérem csak KOMOLY érdeklődők keressenek!
Elérhetőségek:
Csőváz. a www.simsonbolt.hu-n a TUNING címszó -- henger+dugattyú-- tuningszettek. Itt van egy nyócvanas, de az szett. esetleg még www.mofaker.hu vegyél inkább kilencvenest hamá a blokkott marni kell. gyakoribb mint a 80as
Üdv Mindenkinek!
Van egy Simson S51 es motorom eladó , elég jó állapotú, frissen felújított , keveset haszált!
ha vkit esetleg érdekel ...
msn:viktor008@freemail.hu e-mail:viktor008@gmail.com
Dunsztom sincs, de ez működöképes, legalább is azt írja a táblája, aszem a simson múzeumban van kiállítva. Simán lehet, hogy 2-2 henger eccerre gyújt, akkor meg elég egy 2 hengeresnek a gyujtása .
ezeknek hogy van a gyujtásuk? ezt nem vágom, hogy fér el a lendkerék ha ilyen közel vannak egymáshoz a blokkok? meg egy megszakítóállításért kikell venni a blokkokat?
lesz Tuji rezóval (ez nem tudom milyen fordulatra van hangolva).
Gyári 50-es kuplungom van. Szerintetek bírni fogja a nagyobb fordulatot és megnövekedett terhelést? Azt hallottam hogy lehet, hogy csúszni fog. Hogyan lehet orvosolni ezt a problémát? Dupla rugóval jobb lenne? Vagy a tányérrugót cseréljem 1,6-osra?
Sajnos eladosorba kerult a motorom. Amit tudni illik rola, azon kívul, hogy rengeteg pénzbe és energiába van:
Sármelléki Fly-Balaton gyorsulás 1. hely.
Simson Girls szépségverseny 1. hely.
Adatok: 11Le, végseb áttételtől fuggően: 90-105km/h, brutális gyorsulás (Simsonhoz képest persze), kurvajo szűrő és kipufogohang, vagány megjelenés, fasza futomű, kényelmes uléspozício.
Blokk:
- PDJ erősített, alul is hézagolt hajtókar SKF kosarakkal
- Poliamidkosaras C3-as FAG főtengelycsapágyak
- Összes többi csapágy is FAG
- Teljesen felujított váltó, 24-32-es hosszú 4.
- 60ccm-es 4 felömlős magas fordulatra hangolt henger
- Ráömlős szívócsonk
- Dellorto PHBG 19-es versenykarburátor.
- Direktszűrő
- Kondrák-féle hangolt versenyrezó (hangja mint egy crossgép, nem repedtfazék)
Futómű & Fékrendszer:
- Első telóban speciális kemény rugószett + 70mm-es ültetés
- Lengővillán a felfüggesztés 20mm-el el lett tolva, és kapott két emelőt
- Hátsó gátlók ETZ-ről valók
- Heidenau K55 Slick profil gumik
- Felszabályozott fékek
Optika:
-Szerintem önmagáért beszél, a dologra még rátesz, az YZ kormány, LEXUS optikás ledes hátso lámpa, a fehér ülés, a szép fényezés, matricázás és még sorolhatnám.
A motort saját magamnak építgettem, ezért igényes, és kidolgozott, nem pedig összecsapott munka. Közel 250ezer Ft-ba van, de mivel a realitás talaján kell maradnom ezért az IRÁNYÁRA: 165ezer Ft.
Sajnos nagymotorra valo váltás miatt eladosorba kerult, kérem csak KOMOLY érdeklődők keressenek!
Elérhetőségek:
Mail: vale.46@freemail.hu
Tel: 06703105801
Kellene nekem 80-as henger a simoba ha tudtok segíteni akor azt megköszönném!
Előre si köszi
Van egy Simson S51 es motorom eladó , elég jó állapotú, frissen felújított , keveset haszált!
ha vkit esetleg érdekel ...
msn:viktor008@freemail.hu e-mail:viktor008@gmail.com