Helló!
Nos, a mai nap (meló után hazajöttem) és ezt csináltam sötétedésig.
De holnap megint lesz 4 óra hossza rá, hogy megnézzem, mi lehet a gond, átértékeljem. Megnézem majd a megszakító hézagot, az lesz a legelső. De a filc-re pont megfelelő mennyiségű olajat raktam, ne verje szét a tekercsekre, ámbár kenése is legyen.. de akkor holnap ott folytatom. Nekem se volt más tippem, mert elfogyott. A gyertyán nem látom, hogy gond lenne az 1/30-as keverékkel még most sem bejáratás után. Gondoljunk csak bele, hogy 20 évvel ezelőtt az olmos bordó 85-ös oktánszámú benzinnel is ment ez 1/30-as arányban... Most meg a 95 super, vagy 95 carrera jóval szebb teljesítményre kéne sarkallja. Köszi a tippet!
Az új megszakító jobban kopik a bejáródottnál. Alapvetően a motor beállítását a gyújtás ellenőrzésével kezdjük, hogy amikor gyújtás probléma miatt nem bírtuk beállítani a motort ne kelljen előlről kezdeni az egészet. Az sem jó, ha folyamatosan füstöl a motor, mert ekkor nem túl jó az égés.
Hali!
Adott egy Simson Schwalbe.
Kapott új dugó, új gyűrű, új henger (bolti vadi új minden), új megszakító, új kondi, új gyertya, stb...
Na most.. bejárattam 1000 km-t, óvatosan, tatásan.
Ezután sem mentem vele ész nélkül, de valahogy elhagyott az ereje.
Gondolom ahogy kopik, több kaja kell neki. Mindeddig 1-30 -as keverékkel megyek/mentem vele. Leszarom, h füstöl jobban mint egy robogó, de van kenése rendes.
Tegnap, meg ma is próbáltam rajta segíteni erő hiánya miatt.
a karburátorban a fő fúvókát kicseréltem hatvan valahányasról 72-esre, majd a tűt legkevesebb fogyasztásra raktam. De még úgy is bedadog, és lehörög. Visszaraktam a hatvan valahányasat. De avval is kevés az ereje. 3-as seb. fokozatot már nem bírja. :(
Próbáltam végigzongorázni minden tűállást, legfelsőtől legalsóig, állítottam a levegő-üzemanyag keverék szabályzó csavaron is, hogy pont jó legyen. A gyújtás nem hiszem, h szar, mert az nem lett piszkálva, és nem hiszem, h 1000 km-nél újra kéne állítani.
Nincs ötletem, mi lehet a gebasz. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Gyertyát capuccino színűre égeti ki.
üdv urak!
ma elmentem simson hajtani de nem birta. dombon lefele üresbe alapjáraton gurultam csak de 2-3 durrant (mint a petárda ) és megált. Probálgattam initani semmi. Szikra nincs én kondira vagy megszakitora gondoltam
Nektek mi a véleményetek?
ja és a megszakito mikor levettem a deknit nem járt a megszakito mikor megforgattam a lendkereket
De állitottam rajt akkor már kalapált a megszakito de szikra nuku
Szevasztok!
Nincs valakinek elfekvőben simson roller bal oldali kormánykapcsolója? (index/fényszóró/duda és egyben van a kuplunkarral)
Vagyis tulajdonnképen a hátulja kéne!Sikerült a kuplungot spanoló alu csavart beletörnöm és mire kijött letört az egyik fele...
mas2@freemail.hu Ide írhattok akinek van...képet kérek róla!
Úristen... Borzasztóan ronda a henger, nem tudom kicsinálta, de hogy nagyon gányul néz ki az is biztos...
Amúgy a motor sem jön be külsőleg, de talán annyira nem vészes.
Nem tudja kié ez a motor, mert szeretném megvenni csak telefonszám nuku e-mailra meg nem válaszol.file:///C:/Documents%20and%20Settings/user/Asztal/59559.jpg
Amúgy meg lassabban ég mint mint a 86-os égett anno! :)
De Tuji tud mesélni róla, ő aztán már csak érti, pl az oldalán szépen le van írva minden összeszedve.:)
Amúgy kössz mert ti legalább megmondjátok a véleményeteket
simson star.hoz keresek gyujtástekercset és trafót
akinek van,jelezzen
Nos, a mai nap (meló után hazajöttem) és ezt csináltam sötétedésig.
De holnap megint lesz 4 óra hossza rá, hogy megnézzem, mi lehet a gond, átértékeljem. Megnézem majd a megszakító hézagot, az lesz a legelső. De a filc-re pont megfelelő mennyiségű olajat raktam, ne verje szét a tekercsekre, ámbár kenése is legyen.. de akkor holnap ott folytatom. Nekem se volt más tippem, mert elfogyott. A gyertyán nem látom, hogy gond lenne az 1/30-as keverékkel még most sem bejáratás után. Gondoljunk csak bele, hogy 20 évvel ezelőtt az olmos bordó 85-ös oktánszámú benzinnel is ment ez 1/30-as arányban... Most meg a 95 super, vagy 95 carrera jóval szebb teljesítményre kéne sarkallja. Köszi a tippet!
Adott egy Simson Schwalbe.
Kapott új dugó, új gyűrű, új henger (bolti vadi új minden), új megszakító, új kondi, új gyertya, stb...
Na most.. bejárattam 1000 km-t, óvatosan, tatásan.
Ezután sem mentem vele ész nélkül, de valahogy elhagyott az ereje.
Gondolom ahogy kopik, több kaja kell neki. Mindeddig 1-30 -as keverékkel megyek/mentem vele. Leszarom, h füstöl jobban mint egy robogó, de van kenése rendes.
Tegnap, meg ma is próbáltam rajta segíteni erő hiánya miatt.
a karburátorban a fő fúvókát kicseréltem hatvan valahányasról 72-esre, majd a tűt legkevesebb fogyasztásra raktam. De még úgy is bedadog, és lehörög. Visszaraktam a hatvan valahányasat. De avval is kevés az ereje. 3-as seb. fokozatot már nem bírja. :(
Próbáltam végigzongorázni minden tűállást, legfelsőtől legalsóig, állítottam a levegő-üzemanyag keverék szabályzó csavaron is, hogy pont jó legyen. A gyújtás nem hiszem, h szar, mert az nem lett piszkálva, és nem hiszem, h 1000 km-nél újra kéne állítani.
Nincs ötletem, mi lehet a gebasz. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Gyertyát capuccino színűre égeti ki.
ma elmentem simson hajtani de nem birta. dombon lefele üresbe alapjáraton gurultam csak de 2-3 durrant (mint a petárda ) és megált. Probálgattam initani semmi. Szikra nincs én kondira vagy megszakitora gondoltam
Nektek mi a véleményetek?
ja és a megszakito mikor levettem a deknit nem járt a megszakito mikor megforgattam a lendkereket
De állitottam rajt akkor már kalapált a megszakito de szikra nuku
a motor nem kopott mértem kompressziót és az jó.
Nincs valakinek elfekvőben simson roller bal oldali kormánykapcsolója? (index/fényszóró/duda és egyben van a kuplunkarral)
Vagyis tulajdonnképen a hátulja kéne!Sikerült a kuplungot spanoló alu csavart beletörnöm és mire kijött letört az egyik fele...
mas2@freemail.hu Ide írhattok akinek van...képet kérek róla!
Köszi!
Amúgy a motor sem jön be külsőleg, de talán annyira nem vészes.
Sok sikert hozzá!:)