Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs olyan hogy 12 meg 6V-os alaplap.
tudna segíteni valaki mi a külömbség a 12v és a 6v alaplap között mert ahogy nézem semmi és a 12v os alaplappal nem működik a motorom
nem kap elég levegőt
tisztisd ki a légszüröt
Sziasztók!

Van egy olyan gondom a simsonnál hogy melegen nem mindig akar felpörögni.de ha lehuzom a karbirol a légszürő gumit akkór felpörög.mi lehet a gond? aki tud segitsen elöre is köszi
Sziasztok
Lenne egy olyan problémám hogy nem veszi a sebességet a schwalbe s51 blokk egyszer már meg lett csinálva de akkor meg eltörött a váltó csőtengelye ki lett cserélve de megint nem veszi a sebességet. Mitől lehet ez?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Simosn S51 eladó 55 ezer! Adatlapomon több info!
nsr meg tzr is van 250
aprilia nem vonz mer az már igen uj meg olasz
vagy lehet hogy 500-ast vagy 600-ast veszek
Én is kinéztem egy RGV 250 gammát, árban jó volt, de eléggé alkatrészigényes.
jogsi az nekem sincsen rá
lehet hogy maradok 2t-nél de 250-be
de a külömbözeti vizsgát akkor is meg kell csinálni
Az teljesen jó:)
Nemtud valaki ajánlani 1 jó henger reszelőst ? Santyira gondoltam, de azt az infót kaptam felőle hogy már nem nagyon foglalkozik vele. 1 70/2f-et kéne megbirizgálni kicsit.
én 70 000 ért vettem és 6. honaoban vol müszakin
még majdnem 2 év müszaki
ja és az ora szerint van bent 24665 km (mikor megvettem)
az nem sok szerintem
most egy 100asaal több
Nekem nem volt több pénzem, meg régi álmom volt egy VFR, így találtam egyet neten, kicsit leharcolva, 4 éves állás után, de beindult, és működik:), pénteken viszem műszakira, jövőhéten már a nevemen lesz Csak jogsira kell még várni kicsit...
103000:D, Többet is kérhettem volna érte, de egy hónap műszaki volt rajta, meg elakartam adni:) Nem akartam h. még hónapokig itt legyen
lehet hogy inkább ujabban keresek
de majd csak jövőre
igen a blokk job olalán a lánc között egy kis müanyagba lévö érintkezös valami ( na igen ) már az a 15 cm vezeték 3 darabbol volt összerakva és azt már megcsináltam 1 vezetékkel.
tiedét menyiért vitték el 125?
Az enyém 89-es, NC 24-es, van több féle a VFR-ekből, van az enyém elődje az NC 21, és az utódja az NC 30, az NC 30 az kerek lámpás, a 21 meg szögletes lámpás:)
A sárga az az üres jelző, az csak akkor világít ha üresben van a gép:), ha az nem érintkezik rendesen, azt lent tudod megnézni a gyújtás deknit ha leveszed,, megy egy szál vezeték egy kis műanyag gombába:) Az a jeladója, ott is megpucolod, és annyi. Az ülés alatti, meg ha leveszed az ülést, találsz alatta egy két csavarral lefogatott cuccot, és kábelek mennek rá, nem a biztosíték táblára gondolok
mármint egyszer jo egyszer nem mert nekem csak üresbe világít
de most üresben sem világol.
én is néztem már a vfr-eket
van is itt egy a környéken 87-es évjárat 250ezerért
lehet hogy az már igen régi?
tiéd mikori évjárat?
oké köszi
holnap meg is probálom
neked a fordulatszáméröbe van az a sárga lámpa és ha betetted seb.-be akkor elaludt neked is ?
mert jelen pill. az is egyszer világít egyszer nem
és az ulés alatt hol találom meg a biztositék táblára gondolsz?
Hort-ról származik:)
Akkor kontakt tisztítót meg csiszolópapírt a saruknak, jellemző gond az mz-knél, hogy oxidálódik minden elektromos alkatrésze:D, De egyszer rendbe teszed és sokáig nem lesz bajod vele Az ülés alatt van egy kötési pont, meg a lámpába kettő, megtakarítasz szépen minden sarut, és elvileg jónak kell lennie:)
karbi van eladóba?
dani honnan vetted a vfr-t?