Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali skacok!
Simsonba kellene nekem hátsó kerék(felni küllők:) mert a mostani kifingott, ha valakinek van jó pénzért és nem agyonhasznált akkor jelezze nekem, sürgős lenne
Dörzsárazni szokták beütés után a perselyt. Szóval vagy otthon vagy a főtengely felújítónál kell beleilleszteni a csapszeget. 5 század túlfedés kell neki. Teflon, ha minden paramétere megfelel miért ne. De inkább nézd meg máshol is az adatokat, mert jobb a biztonság. A boltosok keze maguk felé hajlik.

Tuji
Bakkerm nem ráztalak le, csak nem tudom, hogy jó e oda:)

Én nem próbáltam még, nem ishallottam, hogy valaki próbálta volna, nem tudok okosságot mondani(de még csak hülyeséget sem:)

S50es simson bronzát nem lehet belefaragni?
Leráztál.
nemtudom, hogy jó lenne e oda.
sziasztok szeretném megkérdezni hogy akinek 70-es simsonja van mekkora főfúvókát használ!
Mért mászna falra?
Üdv

Érdekelne a véleményed szaktudományok terén.
Puch DS hajtókaron fellül a bronz kivan kopva verődve stb stb az volna a kérdés hogy teflonnal helyettesíthető-e mert ma nézegettük a csapágyboltossal és meglepő de a teflon az ott felsorolt tulajdonságokban veri a bronzot.Önkenés erőkkel szemben is jobb és még a hőállóság is jobb a duplája a bronznak.
Várom a válaszodat.
Sajnos bronzból olyan ami nekem kéne 10*12-es nincs max maradna az esztergálás de h7-es illesztéstől az esztergályos a falramászna.
vasárnap ki jön bábolnára versenyezni vagy versenyt nézni?
Ez igen..
Dimma Bácsinál igazi aranybánya lehet. De szépek! :)
elvileg nem mind1 hogy hol az alaplapod.. strobival kell kimérni!
tökmindegy hogy hol van a megszakító.PL nekem lent van , mert 50-hez való lendkerekem van. az a lényeg,amikor a dugattyu majdnem eléri a holt pontot a megszakítónak akkor kell nyitnia.
a megszakítónak kell fölül lenni, de ha tirisztoros akkor nemtudom
de ugy is rájössz majd mer az alaplap és a blokk össze van jelölve
http://kepfeltoltes.hu/090708/1045701524DSC05900_www.kepfeltoltes.hu_.j
pg
Sziasztok! Egy s51-es enduro-t újítok fel és lassan kész lesz, de szükségem lenne egy képre, hogy hogy áll gyári helyzetben a gyújtás alaplap, vagy egy leírás, hogy mihez viszonyítva hogyan állítsam be. Szóval ha valaki küldene az nagyon meggyorsítaná a dolgot. Előre is köszi, ha kész van tolom fel a képeket.

Jó szelet!
szia nekem sima gyári karbim van a nagysúberes de az istenért nem cserélném le :) elég szépen veszi vele a lapot! maximum ha membránosra csináltatnám akkor vennék rá egy Mikunit :)
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem, hogy meik karbit érdemesebb megvenni egy s51-es blokkra AMAl 16-os versenykarbi, vagy egy gyári karbit ?
azt mondtad egyedi henger mehet "öntettem 4 db-ot hfejjel
ez mehet? Ös simson
még mindig eladó nem kell vkinek egyben? mert ha nem akkor pikkpakk szétkapom.
Tévedsz! A kormány esetében meg pláne... Nem véletlenül szokták törött motorokra a Simson kormányt venni. Mert endedéllyel rendelkező, és olcsó! Ráadásul sok motornak nagoyn hasonló a kormánya... Nézd csak meg, hogy van beleütve ez-az...

Nyilván magyarországon élünk, ezt a rendőr nem ellenőrzi, alapesetben, de egy durván farigcsált motorral, pláne ha baj van, megütheti az ember a fogát...
Hali!
Eladnám simson cuccaim,elektronikus fordulatszámmérő,babetta gyujtás robesz elketronika/trafóval,erősített kuplung,gyári 4-es komplett váltó,balos rezó zx végdobbal hozzá való hengerrel,etz tárcsás eleje kompletten 16-os felnivel fűzve,megszakítós gyujtás,mz hátsó teleszkóp(trophy-keményebb rugókkal),fejidom,váz,kerekek,tank enduro deknivel,blokközép stb...
Van még sokminden ami nincs rajta a képen és nem írtam le.
Ha bármi érdekel msn/email:m-eger@hotmail.com
Tel:0620-543-49-19
Üdv.Gergő
Kb sehonnan.

VAlszeg rendőre válogatja, hogy leáll e szívózni.
Ha oylan kedve van, abba is beleköt, ha hátsó lábtartód van, bedig az 20 éve nem szabáyltalan(vagy talán a robogók trepnijét el kelene fűrészelni?:)
Na akk kel vagy nem?És ha kell akk honan szerezzek?
Biztos lehetsz benne, hogy minden átalakításra kell engedély. Talán rossz példa de nagy az isten állatkertje. Amerikában egy csóka megtuningolta kicsit a verdáját. Szerzett C130-asra való gyorsító rakétát amivel rövid felszálló pályáról is fel tud szállni a repülő. Kiment egy sivatagos sziklás területre amit átszel az út. És rátette a tüzet. Az összes gumija elégett, az összes féke vasra kopott és csak 30 méter magasságban csapódott a sziklafalnak. Mint később kiderült ez a hosszú égésidejű rakéta volt. Szerinted egy meggondolatlan hozzá nem értő barkácsoló csinál egy időzített bombát ahhoz ne kelljen engedélyt kérnie? Hozzá teszem az általam hegesztett kormány csak esés közben tört el, de nem voltam büszke magamra.
nem kell tutira. mert a zsaruk sem ismerik igazán hogy mi az eredeti és mi nem....
ehhez engedély nem szükséges.
Bár én anno póniromettel bmx kományt használtam, na és ebbe nem kötött bele a zsaru.
sztem bátran.... csak.