Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

basszus mindenképp kell. van bármiféle hibája? pl fúrás ilyesmi kell neki?
légyszíves dobj egy mailt az elérhetőségeddel a gyenetamas@citromail.hu ra.
köszönöm
üdv
meg valami szép féktárcsád, 220as, olcsó pénzért kicsi belső körrel.
balos fékmunkahengered nincs ? robogóról való, jó állapotba jó csavarokkal olcsó pénzért
pontosan mi az hogy a felső fele? mer nemtudom hogy mire gondolsz
s50-es henger jó kipu menettel 3ezer ft
a henger s50re való? mekkora cm3? külön is adod?
Üdv!Valaki tud eladó sportsimsont?
Igen, láttam már, gyönyörűek meg kell hagyni!
Borzasztóan hajaz ez a 2010 es terved Pesti Atilla gépére, mármint kinézetre gondolok, mint részletesség, persze műszaki szempontból sem marad el:)
Igazából a henger/hengerfej hőleadásának javítását célzó eljárást próbáltam keresni, úgy tudom ,hogy a fekete mint szín sokkal több hőt képes leadni.. és eben kerestem ti szakik véleményét ,hogy a teflonozás megfelelő lenne-e.
Amúgy a hengerfejért még egyszer köszönet, bár már írtam mail-ben is.:)
felniket elő kellett hozzá csiszolni ? vagy homokfújni ?

mennyibe fáj 1 ilyen ? énis akarok kezdeni valamit a kerekeimmel mert nagyon gázosak
Én üveggyönggyel szórattam le, minden alumínium alkatrészt, nekem tetszik, ez sem kopik le.
Nem, a eloxálással kevertem, a teflonozást azt kérdeztem, hogy azt lehet-e.
A szinterezésre meg rá keresek, hogy az miféle eljárás az.:)
Heló! Azt mivel tudom orvosolni, ha elgörbült a karburátorom felső fele? Ahogy a csavar összefogja, ott már le van hajolva 1 picit! Csak a csere segít, esetleg a parafa tömítést még érdemes megpróbálni, hogy ne folyasson? Klingerit tömítéssel sajna enyhén szivárog, meg házi karton tömítéssel is. Ma vágtam bele gumiból, de gondolom az nem sokáig fogja bírni! Viszont az még el tudja tömíteni . Előre is köszi
Amúgy lehet, hogy szinterezésre és nem teflonozásra gondoltál.
Értem, köszönöm!
Most nagyon felkeltette a figyelmem ez a teflonos téma de úgy tűnik ki kell ,hogy ábránduljak belőle...
Akkor marad az mint amit pl. Santyi is csinált a 85-ös levegősén vagy víz, sajnos ezek mind drágább és macerásabb megoldások.
A teflont hőszigetelésre és jó siklási tulajdonságra fejlesztették űriparilag. Porfestékben lehet hőelvonó képességű.
nemtom mivel szokás.
eladó :

komplett tirisztoros gyújtás (motorról való)
első hátsló lámpa
sárvédők
gyári alapméretes henger, dugattyúval(+hengerfej)
gyári kormán + kormánykapcsolók

meg még pár elfekvő dolog. ami érdekel írd meg.
mint a cigányok : ecsettel vagy fújós dobozos festékkel ezüstre azt kajak lessz
Akkor jó hülye vagyok
Valamit olvastam, hogy nem sima festékkel küldjük le, mert az kevésbé olyan jó.
Akkor nem eloxáció lesz hanem más, nem ugrik be, de akkor mivel szokták bevonni?
Hát eloxáltatni meg pláne nem szabad.
Az aluminium oxid erősen hőszigetelő:)
Felraktam a karbit az emzére Igaz a hidegindító fúvókája nélkül mert azt sikerült eltörni, meghúzáskor leszakadt a felső része, ahol vannak benne a keresztirányú furatok:S, és így nem lehet visszarakni, ennek ellenére összeraktam, beindítottam és szépen jár, jól veszi a lapot, majd ha nem esik akkor kipróbálom
Hmm, értem
De amúgy miért nem? Kíváncsi vagyok rá, hogy vajon mért jobb elaxált felület ha nem tévedek, végülis az is egy bevonati eljárás tudtommal.
Ezért is gondoltam ,hogy talán a telflonozás jó, bár tény ,hogy a teflon az egy műanyag féle és úgymond "felöltözteted" vele a hengert viszont ha így gondolkozok akkor semmit sem szabadna rátenni.
Üdv

Van-e itt a Fórumon TATABÁNYA vagy 20Km környéki simsonos?
Teflonoztatni szerintem nem célszerű.
Akkor én a későbbiekben biztosan rendelnék ill. tudnék mondani még egy két vevőt ha nem baj.

Ill. lenne még egy kérdésem, olvastam simson fórumon ,hogy nincs nagyon megoldás arra ,hogy hogy növeljük a hő leadását a hengernek, volt arról is szó többek közt ,hogy lefújni feketére de azt is valami eljárással nem sima matt feketével... de annyiban maradt mert ,hogy drága az egész.
Most volt itt nálunk Keresztapám és mondta ,hogy mogyoródon a H.ring felé csinálnak hasonlót és megfizethető árban.
Leteflonozzák, persze előtte lehomokozzák(vagy acélgyöngyözik) és utána valószínűleg elektrosztatikus eljárással leteflonozzák.
Szerinted ez mennyire jó? Segítene a hőleadásban?
Amúgy felniket és egyebeket vonnak be így és nem jön le nem kopik le mint a festék.

Előre is Köszönöm!