a 30assal nem találkoztam, de úgyláttam gyári motorról való.
ehez a phbh-hoz minden sarkon hozzávágnak alkatrészt ha úgy adódna, meg 9 ezerért nem pénz, annyiért árúlják meg még drágábban a 19-21eseket.
annyit kérdezz meg hogy mennyire van kikopva, szuszogókkal mi a helyzet, eltömődések, meg a légszűrő felöli kis műanyag megvan-e, bár az a legkevesebb, esztergályos pótolja, de még kül szügség sincs rá.
első rálátásra, elég öregnek tünik ( egyszóval nem mai darab.) Én inkább egy frissebb kiadásut ajánlanék, azok se sokkal drágábbak, és fele ennyire se lehasználtak, kopottak.
szerintem nézd meg ezt a PHBE30HS 12ezerért(bár ezt nemnagyon ismerem, de csak dellorto) phbe30hs
vagy pedig amit már elég sokan jól ismernek: phbh 28mm
150-es ETZ-re lenne karbi, emzoli és kungalo javasolták h. próbálhatok 28-asat, de ezt láttam meg olcsón, így gondoltam kikérem egy hozzáértő véleményét erről.
Sziasztok!
Az a problémám, hogy a motor beveszi az 1-est és a 2-est könnyen, de a 3-4.-et nem, csak akkor ha egy hajszálnyit előtte rálépek a váltóra. Mintha nem húzná vissza rendesen. A probléma csak felfelé váltásnál van. Valami rugó vagy esetleg léptetővilla?
Valaki tudna segíteni abban, hogy egy aprillia af1/50 típusú motor komplett első részét hogyan tudnám belevarázsolni a simson vázba? Milyen átalakításokra van szükség, kb mennyi pénzből jönne ki?
Üdv:Tomi
Sziasztok!Keresek egy Simson S51B vagy Electronik motort, teljesen gyári állapotút, kevés km-el 300000 ft-ig. Tel. 06-20-940-7849 Hívjon aki tud ilyet köszönöm.
bocsi, de léptető villa nincs hozzá!
ez egy S51-es váltó!
ha S51-es blokkba rakod akkor a 3as váltó ki 4es be és kész az átalakításhoz nem kell venni semmit (adok mindent)
msn:crossmotor15@hotmail.com
HA akkor jó, akkor tegyél a dekli alá még egy tömikét, mert szorul a kar.
ehez a phbh-hoz minden sarkon hozzávágnak alkatrészt ha úgy adódna, meg 9 ezerért nem pénz, annyiért árúlják meg még drágábban a 19-21eseket.
annyit kérdezz meg hogy mennyire van kikopva, szuszogókkal mi a helyzet, eltömődések, meg a légszűrő felöli kis műanyag megvan-e, bár az a legkevesebb, esztergályos pótolja, de még kül szügség sincs rá.
szerintem nézd meg ezt a PHBE30HS 12ezerért(bár ezt nemnagyon ismerem, de csak dellorto)
phbe30hs
vagy pedig amit már elég sokan jól ismernek: phbh 28mm
phbh28
megjegyzem a második elég korrekt áron van, igaz néhány helyen mintha hiányozna a szuszogó, de kérsz róla pár képet és megmutatod itt vásárlás előtt.
remélem tudtam segíteni
Az a problémám, hogy a motor beveszi az 1-est és a 2-est könnyen, de a 3-4.-et nem, csak akkor ha egy hajszálnyit előtte rálépek a váltóra. Mintha nem húzná vissza rendesen. A probléma csak felfelé váltásnál van. Valami rugó vagy esetleg léptetővilla?
Mi a véleményed erről a karbiról? Bocs, hogy téged zaklatlak ilyenekkel, de más hozzáértőt nem tudok megkérdezni:S
Üdv:Tomi
Ha mondjuk nem esztergályossal csináltatom.
csak most ezt találtam amivel egyátalán elindult
260as való bele, nem babetta, 1/10 es kompresszióviszonynal megy.
alikhanem most 225 van benne és néha nem indul be melegenn, de lehet hogy azt a szimering okozza?
posta utánvét esetén 1690ft
váltó 6ezer ft
ez egy S51-es váltó!
ha S51-es blokkba rakod akkor a 3as váltó ki 4es be és kész az átalakításhoz nem kell venni semmit (adok mindent)